A comunità Pine64 svelata annunziatu pocu fà chì sarà prestu u principiu di a ricezione di pre-ordini per u PinePhone postmarketOS CE (Edizione Comunità), chì venerà equipatu di firmware cù piattaforma mobile postmarketos basatu annantu à Alpine Linux, Musl è BusyBox.
Ma dinò, Se vulete, l'utente pò scaricà l'opzione firmware KDE Plasma Mobile, ma per ùn duplicà micca i sforzi per stabilizà l'edizione di a cumunità postmarketOS, l'ambiente principale hè Phosh.
Dapoi chì per difettu, Purism sviluppa u shell Phosh persunalizatu per u smartphone Librem 5 basatu annantu à e tecnulugie GNOME è Wayland.
Da e caratteristiche di firmware, si osserva l'usu di un novu installatore, chì sustene a stallazione cù crittografia di tutti i dati in u drive (A password per accede à e partizioni cifrate hè stabilita annantu à u primu boot).
Firmware sempre in prova beta è micca tutti i bug è e carenze sò state riparate (ma i sviluppatori prumettenu di risolve i prublemi principali prima di a consegna di dispositivi in preordine).
Tuttavia, a funzionalità di basa di u telefunu hè assicurata., cumpresi funzioni di basa: cume per fà chjamate, mandà è riceve SMS, accede à a rete attraversu una rete cellulare o Wi-Fi.
Inoltre, l'interfaccia hè ottimizzata per picculi schermi tattili è hè basata nantu à e tecnulugie standard GNOME o KDE, secondu u shell sceltu.
Simu fieri d'annunzià chì à partesi di questu mese, tutti i nostri servizii di a cumunità, cumprese questu situ web chì site in visita, sò in esecuzione nantu à a nostra piscina PINE64 di 24 computer single board ROCKPro64. U prucessu di migrazione di servizii versu u cluster hà iniziatu u 5 di ghjugnu è hè finitu u 10 di ghjugnu senza sullivazione maiò o cuntrastu.
Ferramenta PinePhone hè pensatu per aduprà cumpunenti rimpiazzabili: A maiò parte di i moduli ùn sò micca saldati, ma sò cunnessi via cicli staccabili, chì permette, per esempiu, se l'utente vole, di pudè rimpiazzà a camera predefinita cù una migliore.
U dispositivu hè integratu in:
- ARM Allwinner A64 Quad Core SoC cun GPU Mali 400 MP2
- 2 GB di RAM
- Schermu 5,95-inch (1440 × 720 IPS)
- Micro SD (cun supportu per u scaricamentu da una carta SD)
- 16 GB eMMC (internu)
- Portu USB-C cù USB Host è una uscita video combo per cunnette un monitor
- Modulu Wi-Fi 802.11 b / g / n
- Bluetooth 4.0 (A2DP), GPS, GPS-A, GLONASS
- Dui fotocamere 2 è 5Mpx (anteriore è posteriore)
- Una batteria 3000mAh
- Componenti disconnettibili di hardware cù LTE / GNSS,
- micru è altoparlanti.
Avete da ricurdà quellu u scopu di u prugettu postmarketOS hè di furnisce a pussibilità di aduprà a distribuzione GNU / Linux in un smartphone, Ùn dipende micca da u ciclu di vita di u firmware ufficiale supportatu è ùn hè micca ligatu à e soluzioni standard di i principali attori di l'industria chì stabiliscenu u vettore di sviluppu.
L'ambiente postmarketOS hè u più unificatu pussibule è piglia tutti i cumpunenti specifichi à u dispositivu in un pacchettu separatu, tutti l'altri pacchetti sò identichi per tutti i dispositivi è sò basati nantu à pacchetti standard Alpine Linux, chì hè sceltu cum'è una di e distribuzioni più compatte è prutette.
El U kernel Linux è e regule udev evolucionanu cum'è parte di un prugettu Suite Halium creata per unificà i cumpunenti di u sistema per Ubuntu Touch, Mer / Sailfish OS, Plasma Mobile, webOS Lune, è altre soluzioni basate in Linux per i dispositivi chì venenu cù Android.
In più di postmarketOS, altre immagini di boot sò ancu pruposte Bastu nantu à UBports, Maemo Oriental, Manjaro, LuneOS, Nemo mobile è i veli in piattaforma parzialmente aperta sò sviluppati per PinePhone.
U travagliu hè in corsu per preparà assemblee cù NixOS. L'ambiente software pò esse scaricatu direttamente da a carta SD senza a necessità di lampà.
L'apertura di u pre-ordine hè prevista per l'iniziu di lugliu 2020 è u costu di u telefunu serà di $ 150.
Se vulete sapè ne di più, Pudete verificà l'annunziu in u ligame seguente.
source: https://www.pine64.org
Sianu the first to comment