PinePhone postmarketOS CE pò esse riservatu à l'iniziu di lugliu

pmosedizione 1

A comunità Pine64 svelata annunziatu pocu fà chì sarà prestu u principiu di a ricezione di pre-ordini per u PinePhone postmarketOS CE (Edizione Comunità), chì venerà equipatu di firmware cù piattaforma mobile postmarketos basatu annantu à Alpine Linux, Musl è BusyBox.

Ma dinò, Se vulete, l'utente pò scaricà l'opzione firmware KDE Plasma Mobile, ma per ùn duplicà micca i sforzi per stabilizà l'edizione di a cumunità postmarketOS, l'ambiente principale hè Phosh.

Dapoi chì per difettu, Purism sviluppa u shell Phosh persunalizatu per u smartphone Librem 5 basatu annantu à e tecnulugie GNOME è Wayland.

Da e caratteristiche di firmware, si osserva l'usu di un novu installatore, chì sustene a stallazione cù crittografia di tutti i dati in u drive (A password per accede à e partizioni cifrate hè stabilita annantu à u primu boot).

Firmware sempre in prova beta è micca tutti i bug è e carenze sò state riparate (ma i sviluppatori prumettenu di risolve i prublemi principali prima di a consegna di dispositivi in ​​preordine).

Tuttavia, a funzionalità di basa di u telefunu hè assicurata., cumpresi funzioni di basa: cume per fà chjamate, mandà è riceve SMS, accede à a rete attraversu una rete cellulare o Wi-Fi.

Inoltre, l'interfaccia hè ottimizzata per picculi schermi tattili è hè basata nantu à e tecnulugie standard GNOME o KDE, secondu u shell sceltu.

Simu fieri d'annunzià chì à partesi di questu mese, tutti i nostri servizii di a cumunità, cumprese questu situ web chì site in visita, sò in esecuzione nantu à a nostra piscina PINE64 di 24 computer single board ROCKPro64. U prucessu di migrazione di servizii versu u cluster hà iniziatu u 5 di ghjugnu è hè finitu u 10 di ghjugnu senza sullivazione maiò o cuntrastu.

Ferramenta PinePhone hè pensatu per aduprà cumpunenti rimpiazzabili: A maiò parte di i moduli ùn sò micca saldati, ma sò cunnessi via cicli staccabili, chì permette, per esempiu, se l'utente vole, di pudè rimpiazzà a camera predefinita cù una migliore.

U dispositivu hè integratu in:

  • ARM Allwinner A64 Quad Core SoC cun GPU Mali 400 MP2
  • 2 GB di RAM
  • Schermu 5,95-inch (1440 × 720 IPS)
  • Micro SD (cun ​​supportu per u scaricamentu da una carta SD)
  • 16 GB eMMC (internu)
  • Portu USB-C cù USB Host è una uscita video combo per cunnette un monitor
  • Modulu Wi-Fi 802.11 b / g / n
  • Bluetooth 4.0 (A2DP), GPS, GPS-A, GLONASS
  • Dui fotocamere 2 è 5Mpx (anteriore è posteriore)
  • Una batteria 3000mAh
  • Componenti disconnettibili di hardware cù LTE / GNSS,
  • micru è altoparlanti.

Avete da ricurdà quellu u scopu di u prugettu postmarketOS hè di furnisce a pussibilità di aduprà a distribuzione GNU / Linux in un smartphone, Ùn dipende micca da u ciclu di vita di u firmware ufficiale supportatu è ùn hè micca ligatu à e soluzioni standard di i principali attori di l'industria chì stabiliscenu u vettore di sviluppu.

L'ambiente postmarketOS hè u più unificatu pussibule è piglia tutti i cumpunenti specifichi à u dispositivu in un pacchettu separatu, tutti l'altri pacchetti sò identichi per tutti i dispositivi è sò basati nantu à pacchetti standard Alpine Linux, chì hè sceltu cum'è una di e distribuzioni più compatte è prutette.

El U kernel Linux è e regule udev evolucionanu cum'è parte di un prugettu Suite Halium creata per unificà i cumpunenti di u sistema per Ubuntu Touch, Mer / Sailfish OS, Plasma Mobile, webOS Lune, è altre soluzioni basate in Linux per i dispositivi chì venenu cù Android.

In più di postmarketOS, altre immagini di boot sò ancu pruposte Bastu nantu à UBports, Maemo Oriental, Manjaro, LuneOS, Nemo mobile è i veli in piattaforma parzialmente aperta sò sviluppati per PinePhone.

U travagliu hè in corsu per preparà assemblee cù NixOS. L'ambiente software pò esse scaricatu direttamente da a carta SD senza a necessità di lampà.

L'apertura di u pre-ordine hè prevista per l'iniziu di lugliu 2020 è u costu di u telefunu serà di $ 150.

Se vulete sapè ne di più, Pudete verificà l'annunziu in u ligame seguente.

source: https://www.pine64.org


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.