Pingus, un ghjocu in stile Lemmings per passà bè

circa pingus

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Pingus. Què hè un ghjocu di puzzle 2D chì hè liberu è apertu per Gnu / Linux, Windows è MacOS, chì hà dighjà una età. Durante u ghjocu duveremu avè da guidà grandi gruppi di pinguini attraversu vari ostaculi è periculi, circendu a so sicurezza. Questu hè un classicu ghjocu di puzzle in stile Lemmings. Vene cun una bona manata di livelli ghjucabili è ci permetterà ancu di creà i nostri propri livelli cù l'editore integratu. U ghjocu hè liberatu sottu a licenza GNU GPL.

Pingus hè un ghjocu creatu da Ingo Ruhnke è inspiratu da u ghjocu pupulare Lemmings. Questa versione rimpiazza i lemmings cù i pinguini cum'è Tux. U so sviluppu hà principiatu in u 1998. Tutti i livelli anu un tema invernale, ghjocu cumpletu, è ancu musica è effetti sonori.

Pingus hà iniziatu cù u scopu simplice di creà un clone gratuitu di Lemmings. U so creatore offre à tutti quelli chì ponu esse interessati tuttu ciò chì hà usatu per creà stu ghjocu. In tutti i so anni, stu prughjettu hè cresciutu assai sopra u scopu originale è hè diventatu più cà solu un clone, dapoi Hà illustrazioni originali, un editore di livellu integratu, nuove azzioni, opzione multiplayer è alcune altre caratteristiche. U ghjocu esiste solu in a lingua inglese originale.

ozzione di ghjocu

Stu ghjocu hè basatu annantu à un sistema di puzzle. L'ughjettivu da perseguite hè di guidà una seria di pinguini da un puntu di partenza attraversu una seria di ostaculi à un iglu. In ogni livellu ci sò una seria d'ostaculi chì i pinguini devenu superà. U lettore viderà u ghjocu da una vista laterale, è ùn averà alcun cuntrollu annantu à u muvimentu di i pinguini, ma pò dà solu ordini cum'è custruisce un ponte, scavà o saltà à u pinguinu ch'ellu decide. Sicondu u livellu, u lettore pò dà un tippu o un altru di ordini, ma ne hà un numeru limitatu. Quandu u lettore ùn assigna micca compiti à i pinguini, continueranu à camminà in avanti.

tutoriale di pingus di ghjocu

Durante u sviluppu di u ghjocu, u ghjucatore attraverserà una serie d'isule, in ognuna di e quali ci serà una missione chì u ghjucatore deve compie per continuà à avanzà. U ghjocu principierà in Mogork Island, induve pudemu ghjucà u tutoriale per capisce cumu ghjucà.

ghjocu di pingus

U ghjucatore hà da vene cun una strategia per salvà u più pussibule di pinguini, ancu se in alcune occasioni serà necessariu sacrificà alcuni.

Installa u ghjocu Pingus nantu à Ubuntu

Pingus a pudemu truvà dispunibule cum'è pack flatpak per Ubuntu. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia attivata nantu à u vostru urdinatore, pudete seguità a guida chì un cumpagnu hà scrittu un pocu fà annantu à cumu attivà u supportu per flatpak in Ubuntu 20.04.

Quandu pudete installà pacchetti flatpak nantu à u vostru urdinatore, ne averete solu bisognu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguite u cumandimu d'installazione seguente in questu:

stallà pingus cum'è flatpak

flatpak install flathub org.seul.pingus

Questu cumandamentu avete da installà l'ultima versione publicata di u ghjocu nantu à u nostru sistema. Una volta finita l'installazione, basta à circà u lanciatore nant'à u nostru urdinatore.

lanciatore di ghjocu

Pudemu ancu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu in questu:

flatpak run org.seul.pingus

Disinstalla

Puderemu rimuovere stu ghjocu installatu cum'è un pacchettu flatpak, aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è esecutendu u cumandamentu in questu:

Disinstalla Pingus

flatpak uninstall org.seul.pingus

Ancu se Pingus hè basatu annantu à l'idea di Lemmings, u so creatore indica chì ùn cerca micca di esse un clone esattu. In u ghjocu hà inclusu alcune idee proprie cume a mappa di u mondu o i livelli secreti. Queste ponu esse familiari da i ghjochi Super Mario World è altri ghjochi Nintendo.

Per avè una idea più chjara di l'aspettu è di a ghjucabilità di Pingus, hè megliu pruvalla, cunsultate u situ di u prugettu o so repositoriu nantu à GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.