PipeWire, u quadru multimediale chì hà per scopu di rimpiazzà PulseAudio, ghjunghje à a so versione 0.3.0

A publicazione di a nova versione di u prugettu PipeWire 0.3.0 hè stata annunziata, chì si sviluppa cum'è un servitore multimediale di nova generazione, chì sustituisce PulseAudio. Sta nova versione mette in risaltu a riprogettazione di a trasfurmazione di filetti è i miglioramenti in e biblioteche.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù PipeWire, duvete sapè chì questu hè un prughjettu chì Stende a portata di PulseAudio quandu elabora qualsiasi flussu multimediale è pò mischjà è reindirizà i flussi cù u video, in più furnisce ancu opzioni per gestisce e fonti video, cume dispositivi di cattura video, webcam, o cuntenutu di schermu generatu da l'applicazione.

Per esempiu, PipeWire permette di urganizà una cullaburazione multi-applicazione cù una webcam y risolve i prublemi cù a cattura sicura di u cuntenutu di u schermu è l'accessu à distanza à u screnu in un ambiente Wayland.

PipeWire pò ancu agisce cum'è servitore sonu chì furnisce una latenza minima è funziunalità chì unisce e capacità di PulseAudio è JACK, ancu cunsiderendu i bisogni di i sistemi prufessiunali di trasfurmazione di u sonu, chì PulseAudio ùn pò micca pretende.

Inoltre, PipeWire offre un mudellu di sicurezza avanzatu chì permette u cuntrollu di l'accessu à u livellu individuale di dispositivi e trasmissioni specifiche, è simplifica l'urganizazione di a consegna di u sonu è di u video da è da cuntenitori isolati. Unu di i scopi principali hè di sustene l'applicazioni standalone in u formatu Flatpak è di travaglià nantu à a pila di grafica basata in Wayland.

U prugettu hè sustinutu da Gnome è hè dighjà attivamente adupratu in Fedora per arregistrà screencasting è spartera di schermi in ambienti basati in Wayland.

PipeWire 0.3 Novità Chjave

In questa nova versione hè citatu chì scheduleru di trasfurmazioni di filu ridisignatu cù chì i cambiamenti fatti, anu permessu di inizià u stratu intermediu per garantisce a cumpatibilità cù u servitore sonore JACK, chì e prestazioni sò paragunevuli à quella di JACK2.

dinù l'API hè stata rifatta è dichjarata stabile è hè previstu di fà tutti i cambiamenti supplementari à l'API senza rompe a cumpatibilità cù l'applicazioni esistenti.

PipeWire 0.3 include un gestore di sessione chì permette à l'utilizatore di gestisce u graficu di node multimediale in PipeWire, oltre à aghjunghje novi flussi. Mentre u manager furnisce solu u più sèmplice set di funzioni di basa, serà allargatu o rimpiazzatu in u futuru cù una opzione più funzionale è flessibile cum'è WirePlumber.

D 'altra banda, e biblioteche incluse sò state migliorate per assicurà a cumpatibilità cù PulseAudio, JACK è ALSA, permettendu à PipeWire di esse adupratu cù l'applicazioni esistenti pensate per travaglià cù altri sistemi sonori. A biblioteca per ALSA hè guasgi cumpletamente operativa, ma e biblioteche per JACK è PulseAudio anu sempre bisognu di esse migliorate.

Infine, hè menzionatu chì alcuni plugins GStreamer sò inclusi per interagisce cù PipeWire. U plug-in pipewiresrc chì usa PipeWire cume a surghjente sonora funziona perfettamente in a maiò parte di e situazioni. U plugin pipewiresink per trasmette u sonu per PipeWire ùn hà ancu alcuni prublemi cunnisciuti.

PipeWire ùn hè ancu prontu per un rimpiazzamentu cumpletu di PulseAudio è JACK, ma i prublemi di cumpatibilità piglieranu a precedenza in future release.

Cume installà PipeWire in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à installà PipeWire nantu à i so sistemi, devenu sapè chì questu hè inclusu in i repositori Ubuntu, ma à u mumentu solu a versione 0.2.7 è a versione sò dispunibili sta nova versione ùn hè ancu stata inclusa, dunque averianu da aspittà uni pochi di ghjorni per chì què accada.

L'installazione attraversu i repositori hè cun u cumandimu seguente:

sudo apt install pipewire

Mentre, per quelli chì preferiscenu installà issa nova versione avà, duveranu compilà u codice nantu à u vostru sistema.

Per questu duvemu scaricallu cù:

git clone https://github.com/PipeWire/pipewire.git

È procedemu à compilà è installà cù:

./autogen.sh --prefix=$PREFIX

make

make install

Pudete pruvà PipeWire cù u cumandimu seguitu:

make run

Infine, pudete cunsultà a documentazione è altre informazioni à u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   jcfrog dijo

    a traduzzione automatica à i vostri limiti 😉 "sudo apt installer le tuyau"