In u prossimu articulu avemu da piglià un ochju à Pixelitor. Què hè un editore d'imaghjini gratuitu è open source, chì pudemu truvà dispunibule per Gnu/Linux, Windows è MacOS. Hè un putente editore d'imaghjini chì include diverse funzioni chì ponu esse utili quandu travaglianu. U prugramma hè scrittu in Java è hè liberatu sottu a GNU General Public License v3.0.
Cumu l'aghju dettu, Pixelitor hè un editore d'imaghjini chì hà alcune funzioni interessanti. Frà elli pudemu truvà supportu per strati, maschere di strati, strati di testu, l'opzione per annullà parechje passi, modi di mistura, cropping, sfocatura gaussiana, maschera unsharp, etc. In più presenta più di 110 filtri d'imaghjini è aghjustamenti di culore, alcuni di quali sò esclusivi di Pixelitor.
Funzioni di Pixelator
In l'ultima versione liberata oghje di Pixelitor (4.3.0) pudemu truvà qualchi caratteristiche cum'è e seguenti:
- Se aghjustatu novi filtri Chì; flowfield, comic, web, spirale, grid, truchet tiles, bump map, or displacement map.
- i filtri migliurati; griglia, spirale, rota di culore, specchiu, circulu à quadratu, mudellu di checker, gradiente di quattru culori, rumore di valore, mixer di canali, etc...
- Nos mostrarà l'ultimu filtru utilizatu.
- avà hà supportu per i formati di schedari TGA è NetPBM.
- Ci permetterà ancu eseguite esportazioni / importazioni basate in ImageMagick, per tutti i formati supportati da ImageMagick 7.
- Pudemu eseguisce Esportazione SVG in u strumentu Pen è i filtri Render / Forme.
- Cunta cun presets per filtri, arnesi è in altrò.
- Anu aghjuntu paràmetri di forma in u strumentu Forme.
- Nove opzioni di zoom è pan (in Preferenze).
- I migliori Icone di Strumenta nantu à i schermi HiDPI.
- selettori di schedari di u sistema operatore opzionale.
- Hà un nova UI per 'Expand Canvas'.
- El U limitu di annullamentu hè avà più altu per i cambiamenti di luce.
- E traduzioni sò cuminciate in Olandese, Francese, Tedesco, Talianu è Spagnolu.
- Correzioni di bug minori è miglioramenti in l'interfaccia d'utilizatore.
Eccu alcuni di i cambiamenti in l'ultima versione di Pixelitor. pò esse cunsultate tutti in dettaglio da u nota di liberazione.
Installa Pixelitor nantu à Ubuntu
Questu prugramma Pudemu truvà dispunibule cum'è un pacchettu flatpak in Flathub. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia attivata in u vostru sistema, pudete cuntinuà A Guida chì un cullega hà scrittu annantu à stu blog un pezzu fà.
Quandu pudete installà i pacchetti flatpak in u vostru sistema, basta à apre un terminal (Ctrl+Alt+T) è eseguisce u cumanda d'installazione:
flatpak install flathub io.sourceforge.Pixelitor
Una volta installatu, pudemu truvate u lanciatore di prugrammi in u nostru sistema. Inoltre, pudete ancu inizià l'applicazione cù u cumandimu seguente:
flatpak run io.sourceforge.Pixelitor
Disinstalla
Eliminate u pacchettu flatpak di stu prugramma hè simplice quant'è apre un terminal (Ctrl + Alt + T), è scrivite in questu:
flatpak uninstall io.sourceforge.Pixelitor
Pixelitor hè un editore d'imaghjini Java avanzatu cù strati, maschere di strati, strati di testu, più di 110 filtri d'imaghjini è aghjustamenti di culore, annullamenti multipli, etc. chì Postu u vostru codice fonte nantu à u Repository GitHub di u prughjettu.
Sianu the first to comment