Plank hè una Dock ligeru induve ci sò quelli chì cunsumanu appena risorse, questu u face ideale per machini cun scarsu risorse o un pocu datatu.
Configurabilità di PlankCumu pudemu immaginà, hè scarsu, ma à u cuntrariu face u travagliu per u quale hè statu creatu in un modu perfettu, se circhemu qualcosa di più spettaculare in effetti è grafica pudemu aduprà altri lanciatori cum'è Dock di u Cairo.
Stu lanciatore derivatu da docky, unu di i ponti i più leggeri per Linux, hà aghjustatu i so bisogni à u massimu per rende ancu più liggeru chè u docky stessu, diventendu cusì u Docker u lanciatore di applicazioni di u mumentu.
Se ciò chì cercate hè un Dock stabile è chì cunsumà pochi risorse nantu à a vostra macchina, site furtunatu, a vostra ricerca pò esse finita postu chì avete ghjustu trovu Plank.
Per installallu nantu à u vostru Distro Linux favuritu, parlendu sempre in distribuzioni basate annantu à Ubuntu o Debian, duveremu seguità i seguenti passi:
Aghjunghjendu u repositoriu
A prima cosa chì faremu per installà Plank, aghjunghjerà i seguenti repositoriu attraversu u terminal, per questu apremu un novu terminal è introduceremu a seguente linea:
- sudo apt-add-repository ppa: ricotz / docky
Stallendu Plank
Una volta u novu repositoriu, a prima cosa chì duvemu fà hè aghjurnà a lista di pacchetti di a nostra distribuzione Linux, per fà questu da u listessu terminal avemu da scrive u cumandimu seguitu:
- sudo apt-get update
- sudo apt-get install plank
2 cumenti, lasciate i toi
Hello
Ubuntu 20
Data: 20 di ghjugnu, 2020
Vostru messagiu:
Err: 13 http://ppa.launchpad.net/docky-core/ppa/ubuntu Release focale
404 Micca Trovatu [IP: 91.189.95.83 80]
sudo add-apt-repository ppa: docky-core / stable
sudo apt-get update
sudo apt-get install plank