Plasma 5.16 introdurrà novi notificazioni è u modu Ùn disturbate micca

Notificazione nova Plasma 5.16

Oghje era un ghjornu induve aghju avutu dubbi è sò stati dissipati pocu dopu. Kubuntu cunsuma più putenza ch'è Ubuntu è hè un pocu in zerga. D'altra parte, u mo laptop hà prublemi chì significanu chì ogni volta chì u svegliu da u sonnu, pezzi di u schermu sò neri. Mentre aghju immaginatu di vultà à Ubuntu, aghju ricurdatu applicazioni cume Gwenview è aghju cuminciatu à calmassi. Pocu dopu, Cumunità KDE hà publicatu qualcosa chì ghjunghjerà accantu Plasma 5.16 u mese prossimu è i mo dubbiti sò spariti.

Pianificatu per ghjugnu, Plasma 5.16 ghjunghjerà cù notificazioni Plasma di prossima generazione. Hè un sistema rinnuvatu chì hè in sviluppu, o piuttostu in mente di u so sviluppatore, da anni. Fighjendu l'imaghjina chì dirige questu post, pudemu digià capisce chì u cambiamentu ne valerà a pena. Per principianti, e nuove notifiche averanu un novu cuncepimentuA nova versione essendu più compatta è cù l'icona da u latu oppostu à quella chì si trova attualmente, qualcosa chì pensu hà assai sensu perchè in questu modu averemu infurmazioni più focalizate.

U Plasma 5.16 vene in Ghjugnu

U carattere hè statu ancu miglioratu è l'intestazione pò esse regolata. Ma i cambiamenti ùn sò micca i soli chì introduceranu. Arriverà ancu notifiche persistenti chì fermerà nantu à u schermu finu à chì li accettemu o li rifiutemu. Questu hà da assicurà chì scopriremu tuttu, o almenu tuttu ciò impurtante chì avemu configuratu prima cum'è tale. Frà queste notifiche averemu quelle di e richieste di cunnessione di KDE Connect.

Quandu a notificazione pò esse interagita cù, u cursore cambierà in una manu puntata. D’altronde, ci ne serà una piccula barra da una parte chì indicherà u tempu restante cusì chì a nutificazione sparisce. Cum'è un utilizatore di Telegram, questu mi ricurdeghja cumu questa app di messageria gestisce e chats chì eliminemu, per esempiu: ci mostra un cerculu è un cuntu à u cuntu. E notificazioni Plasma 5.16 faranu qualcosa di simile, ma cù una barra chì sparisce.

Preview in notificazioni

Ciò chì piace u più à u so sviluppatore, è micca stupente, hè chì e notificazioni Plasma 5.16 includeranu a preview di cuntenutu miglioratubasta chì u software compatibile sia adupratu è l'anteprima abbia un sensu. Per esempiu, Spectacle mostra una notificazione cù a cattura chì avemu fattu, ma a nova versione mostrerà un fondo chì dipenderà da ciò chì avemu appena catturatu, cum'è vedemu in l'immagine seguente:

Catturà cun Spettaculu

Articulu ligatu:
Plasma 5.15.5 avà dispunibule, cù supportu per l'emoji in Kwin

Novu modu Ùn disturbate micca in Plasma 5.16

Questa modalità hè stata in parechji sistemi operativi per un bellu pezzu, in particulare i telefuni mobili. In Plasma 5.16 ghjunghje ancu à l'urdinatori chì utilizanu sistemi operativi cum'è Kubuntu. Quandu attivate u modu Ùn vi scumudate Ùn vidaremu alcuna finestra di notificazione è i soni seranu silenziati. Ùn perderemu micca notifiche, ma anderemu direttamente à a storia. Ma ci saranu sfarenti eventi urgenti chì continueranu à avvisà ci, cume a bassa batteria.

Rapporti di prugressu

Finu avà, e barre di prugressu eranu ... bè, ùn era micca una barra di prugressu. Hè in realtà un circulu di riempimentu chì mostra ancu u numeru di prucessi attivi. Questu appare, per esempiu, quandu copiate i fugliali. In a nova versione, questi i rapporti di prugressu seranu di listessa dimensione chè e notificazioni, chì ci permetterà di vede l'infurmazioni più chjaramente. Videremu ancu u tempu restante per compie l'operazione.

Quandu u travagliu hè fattu, u tempu apparirà cum'è esauritu è ​​a notificazione serà cum'è una notificazione normale. Questi rapporti di prugressu saranu più o menu simili à ciò chì vedemu quandu scaricemu qualcosa in Firefox, cù a differenza chì a videremu in altrò è cù u Cuncepimentu nativu à plasma.

Storia di notificazioni di Plasma 5.16

Storia di notificazioni

A nova storia di notificazioni salva tutte e notifiche è li sorte in istante. D'altra parte, mostrerà menu spam, vale à dì, u notifiche chì avemu digià chjose, interagite, ecc., ùn seranu micca aghjunte à a storia.

Tuttu què seria più difficiule da gestisce senza novi paràmetri di notificazione chì ghjunghjerà ancu cù Plasma 5.16. In queste impostazioni pudemu:

  • Configurate notifiche critiche, se vulemu chì sianu mostrati o micca in modu Ùn disturbanu o teneli sempre visibili.
  • Gestite e notifiche à bassa priorità.
  • Configurate a pusizione di l'avvisu.
  • U tempu ch'elli saranu visibili.
  • Configurate se vulemu chì i rapporti di prugressu sianu visti.
  • Palloni in notifiche.
  • Impostazioni per configurà notifiche per applicazione.

Plasma 5.16 beta serà liberatu u 16 di maghju

A prossima versione di Plasma Pò esse pruvatu da u 16 di maghju. A so installazione hè cunsigliata solu à i sviluppatori chì e so applicazioni ponu trasmette notifiche. Per installà a versione stabile di Plasma 5.16 duveremu installà u repositoriu di Backports di a Comunità KDE cù questu cumandamentu:

sudo add-apt-repository ppa:kubuntu-ppa/backports

Chì aspittate di più per pruvà da stu novu sistema di notificazioni?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mario dijo

    Eru in Ubuntu finu à l'ultimu aggiornamentu è aghju cancellatu u Hard Disk è aghju messu Kubuntu.
    In a mo breve esperienza mi pare un sistema più userale.
    Ùn aghju micca da circundà mette add-ons è cumplementi cum'è in Ubuntu per attivà u cliccellu di u Touchpad, o a gestione di i fugliali hè più fluida è più rapida.
    Puderaghju mette i fugliali nantu à u desktop cum'è accurtatoghji (lanciatori) nantu à ellu è altre cose.
    A gestione di e unità rimovibili pare più fluida in Kubuntu è u modu per aghjurnà cun Discovery più raziunale chì cù Ubuntu.
    Vogliu chì sia capitu, adupru sempre Windows per esse amichevule cù l'utente, ùn mi interessa micca e so restrizioni, libertà è bla bla bla, ùn parlu micca di filosofia, parlu di praticità cù l'utente, chì Ubuntu cù Gnome manca è hà assai per Kubuntu
    È adupru Linux in a so versione Kubuntu avà perchè aghju testatu i sfarenti sapori Ubuntu pocu à pocu per vede cumu sò.
    A propositu, aghju bisognu di Windows, ci sò cose chì ùn possu ancu fà cù Ubuntu (o i so sapori). Per esempiu installendu una stampante Samsung 2165 ML Wireless, scaricate i so driver per linux è installateli secondu a prucedura descritta è aspettu sempre chì Linux li ricunnosca.
    Aghju pigliatu una macchina cù Windows presa in prestitu è ​​l'aghju installata, a mo rete senza filu di casa l'hà ricunnisciuta è 10 minuti dopu aghju dighjà avutu a stampante in funzione cum'è Diu hà vulsutu.
    Hè ciò chì vogliu intende per praticità è micca per filosofia di software.
    Luntanu da mè per inizià una polemica è discussione nantu à questu
    È à propositu adupru Linux perchè un ghjornu guasgi un annu fà Windows hà smessu di travaglià per via di un crash generalizatu, perchè ùn la sò ancora, aghju sceltu di mette Linux Ubuntu è aghju continuatu à travaglià cum'è se nunda fussi accadutu.
    Saluti Mario

    .