Plasma 5.22.5 risolve l'ultimi bug di sta serie è prepara a prossima grande versione

Plasma 5.22.5

Hè statu una seria senza fiaschi troppu impurtanti, allora pudemu dì chì hè statu un bonu. Ma tuttu hè in traccia di compie, ancu se in questu casu ùn diceremu micca chì farà u bè. KDE hè ghjustu liberatu Plasma 5.22.5, chì hè l'ultimu aggiornamentu di mantenimentu per a serie 5.22, ma avete travagliatu nantu à Plasma 5.23 per un bellu pezzu, u prossimu aghjurnamentu maiò chì vene cù cambiamenti maiò cum'è un novu tema.

KDE hà publicatu una nota annunziendu u lanciu è altru in u quali raccolgenu tutti i cambiamenti. Personalmente, è cume i lettori di Ubunlog a saperanu, preferiscu aghjunghje un lista micca ufficiale chì hè quellu chì Nate Graham ci hà datu u weekend. Puderemu pensà chì un aghjurnamentu chì marca a fine di u so ciclu di vita avia pocu da rimpiazzà, ma ci sò cose cum'è e seguenti.

Punti salienti di Plasma 5.22.5

  • Arregulati parechji rigressioni recenti chì affettavanu Yakuake - scorri currettamente dinò è ùn lampa più in turchinu quandu hè chjosu.
  • A funzione "Paghjella Esporta" di u monitoru di u sistema avà funziona.
  • Alcuni di l'elementi in l'interfaccia d'utilizatore Scopre mostranu avà e so chjave di scurciatoia in a so descrizzione, invece di visualizà numeri aleatorii.
  • L'intestazione pop-up di l'ora digitale si mostra avà currettamente in modu di testu da diritta à manca.
  • Quandu ci sò assai sfarenti fusi orarii definiti in u calendariu pop-up di l'Orologio Digitale, a lista hè avà scrollabile quandu hè necessariu.
  • A maximizazione di a finestra è l'effetti di a pantalla completa si intersecanu avà.
  • U pop-up di "Alternative" di Plasma ùn lascia più lunghe etichette visuali trabuccà; avà l'articuli in a lista sò fatti quant'è necessariu per cuntene li.
  • L'infurmazioni di u Task Manager per l'applicazioni appuntate spariscenu avà quandu si passanu nantu à elli, cum'è l'altri tooltip.
  • Quandu un widget di scrittore hè tenutu pressu cù un ditu nantu à u screnu tattile, l'icone superposizione sò oramai adattate per l'interazzione tattile.
  • I pannelli Plasma riutilizanu i grafichi curretti per temi di cunfine specifici, finu à ch'elli sianu presenti.
  • U modu di mudificazione di u pannellu Plasma permette avà di spustà, cunfigurà è sguassà l'applets nantu à un schermu tattile.
  • Quandu si gira u widget nantu à u desktop 90 °, u tooltip per u buttone Rotate ùn copre più u buttone Configurazione è impedisce u so usu.
  • Quandu e frecce di barra di scorrimentu sò visualizate, e frecce stesse mostranu avà u culore currettu quandu si sposta in l'applicazioni basate in QtQuick.
  • Arregulatu una regressione in u modu chì i buttoni di decorazione di a finestra di u tema Breeze eranu visualizati in e finestre di a barra di l'intestazione GTK.
  • U monitoru di u sistema ùn mostra più l'infurmazioni di l'indirizzu IPv4 quandu IPv6 hè statu disattivatu.
  • In a sessione Plasma Wayland, l'utilizatori di a versione 470 di i driver proprietarii NVIDIA ùn sperimenteranu più e finestre di l'applicazione XWayand chì mostranu cuntenutu neru o verticalmente rispecchiatu.

Avà dispunibule

Plasma 5.22.5 hè statu liberatu qualchì mumentu fà, cusì avà dispunibule per i sviluppatori à aghjunghje lu in e so rispettive distribuzioni. Induve ghjunghjerete à u primu tempu, sè ùn l'avete micca dighjà, hè u neon KDE, u sistema operativu chì a Comunità KDE cuntrolla u più. Cunsidirendu cume l'altri arraggi di punti di sta serie sò ghjunti, si prevede chì questu ghjornu ghjunghji ancu à u PPA di Kubuntu + Backports. In quantu à u restu di e distribuzioni, dipenderà da a filusufia di i so sviluppatori è da u mudellu di sviluppu. Rilasciali Rolling, cum'è Arch Linux, devenu ancu riceve prestu i novi pacchetti.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.