Plasma Mobile principia à riceve app Android

Plasma MobileQualchi mesi fà avemu vistu per a prima volta l'imaghjini è u funziunamentu di Plasma Mobile, i sistemi operativi Kubuntu è KDE. Parechji di noi pensavanu chì era latente è chì ùn era micca travagliatu, ma avemu vistu pocu fà un video induve parechji sviluppatori anu spustatu un'app Android per Plasma Mobile. In questu casu l'app hè chjamata Subsurface, una app per immersione chì hà una versione per Android è ancu per Plasma Mobile.

Apparentemente, secondu i so creatori in un blog, A subsuperficie era finita in solu dui ghjorni è u terzu ghjornu hè statu adupratu per curregge alcuni errori chì l'applicazione presenta. I creatori prevedenu di lancià un aghjurnamentu cù più miglioramenti è funzioni chì rendenu Subsurface utile in pocu tempu, ma u più interessante hè u restu, almenu per quelli chì pensanu à sviluppà app per Plasma Mobile.

Plasma Mobile pare avè una grande adattazione s'ellu vene da Android

I sviluppatori chì sviluppanu ancu per Plasma Mobile è KDE anu avvistatu u numeru elevatu di bibliuteche chì utilizanu l'applicazioni è una caratteristica positiva di Plasma Mobile. L'elevatu numeru di dipendenze di app rende l'applicazioni difficiule da sviluppà nantu à i sistemi normali, ma postu chì Plasma Mobile hà tutte queste biblioteche per difettu, adupralli ùn implica micca alcun prublema. a priori.

A verità hè chì Plasma Mobile hè un sistema operativu assai incipiente, qualcosa di novu è assai instabile, micca assai maturu, ma veramente ci vole trè ghjorni per trasferisce una app da Android à Plasma Mobile, l'ecosistema Plasma Mobile si stenderà prestu. In ogni casu, avete bisognu di assai supportu da a vostra Comunità, cum'è Kubuntu o u Prughjettu KDE. Eppuru, ùn duvemu micca dimenticà chì Plasma Mobile hà solu pochi mesi, duveremu aspettà finu à u so annu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)