Hè statu assai tempu dapoi cournand hè dispunibule per i sistemi basati in Debian/Ubuntu, ma stu cliente di desktop ùn era micca bè cumu puderia esse. In fatti, era più reminiscente di una applicazione web chè qualsiasi altra cosa, o chì era a mo impressione persunale. Avà e cose anu cambiatu per dui motivi: pò esse installatu in più distribuzioni Linux, è anu liberatu una nova versione chì hè assai megliu cà ciò chì offrenu finu à avà.
Hè un pocu surprisante chì in u Pagina di scaricamentu ufficiale per Linux Ci hè solu una opzione, u snap pack. In verità, ci sò dui, ma perchè ci sò dui tipi di Plex: da una banda ci hè u cliente desktop, è da l'altru u HTPC. U primu hè in a versione 1.45.0, è a seconda hè stata aghjurnata à a versione 1.17.0. U pacchettu DEB chì puderia truvà qualchì tempu fà ùn hè più dispunibule, è Flathub ùn hè micca citatu in ogni locu.
Plex megliu in snap cà in flatpak?
Aghju utilizatu KDE è aghju finitu per cede à alcune app snap sopra flatpak. Hè veru, a prima volta chì l'apremu pigghianu più tempu per apre, ma poi parenu megliu integrati in u sistema operatore cà quelli chì avemu trovu in Flathub. Per esempiu, Sidra, una applicazione per sente Apple Music in Windows è Linux, passandu sopra in u pannellu inferjuri di KDE, ci mostra una miniatura di l'album chì hè ghjucatu è a pussibilità di avanzà o ritardà una canzone, in più di pudè Scaricate u voluminu da a stessa icona. Questu, chì hè ancu vistu in a versione AppImage, ùn hè micca vistu in a versione flatpak, cusì quasi d'accordu cù Mark Shuttleworth quandu ellu dichjara chì l'applicazioni snap sò megliu integrate cà i flatpak. Aghju dettu questu perchè Plex hè una applicazione multimedia, è i cuntrolli ponu appare nantu à l'icona secondu l'ambiente graficu.
Ma quì sopra hè solu una opinione persunale o impressione, è assai sviluppatori preferanu sempre app flatpak à scatti Questu ùn hè micca u casu per parechji grandi sviluppatori di app, cum'è Plex chì anu sceltu i pacchetti di Canonical per rende dispunibule per qualsiasi distribuzione basata in Linux. Perchè avete da ricurdà chì i pacchetti di nova generazione sò dispunibuli in ogni distro, è i snaps ponu esse installati sempre chì avete snapd installatu è l'architettura (amd64 in generale) hè cumpatibile.
In ogni casu, a nutizia hè chì Plex hà una nova versione, chì hè assai megliu cà a precedente è pò avà esse installatu in Ubuntu, Fedora, Arch Linux ...
Un cummentariu, lasciate u vostru
Avete da esse assai attenti cù Plex. Tenite in mente chì ciò chì avete in Plex hè allughjatu nantu à i so servitori è sanu ciò chì hè è s'è vo avete, per esempiu, filmi scaricati da Internet, ponu signalà, ci sò stati casi, ùn aghju micca fattu. su. Plex hà servizii gratuiti è pagati, ma quasi nimu paga, perchè a versione libera hè più ch'è abbastanza, cusì sò assai arrabbiati chì utilizate i so servitori per accoglie i filmi scaricati da Internet è poi fighjate per Plex cù u cast Chrome. Hè per quessa chì aghju utilizatu Emby Server, chì funziona bè è hè allughjatu in u locu è ùn avete micca risicu di esse demandatu è hè ancu dispunibule per parechje distribuzioni Linux. Aghju utilizatu Plex è aghju vistu una nutizia nantu à a denuncia è aghju cuminciatu à circà l'alternative è aghju trovu Emby Server è hè infinitamente megliu cà Plex.