PostgreSQL 14 ghjunghje dopu à un annu di sviluppu è queste sò e so nutizie

postgreSQL

Dopu guasi un annu di sviluppu a liberazione di a nova versione di u ramu stabile hè stata annunziata di u SGBD PostgreSQL 14 chì i so aghjurnamenti per a nova filiale seranu publicati per cinque anni finu à nuvembre 2026.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù PostgreSQL, duvete sapè chì hè cunnisciutu ancu Postgres è si tratta di un sistema di gestione di basa di dati relaziunali (RDBMS) free, surghjente aperta, chì hà per scopu di offre una basa di dati basata annantu à l'estensibilità è u rispettu di e norme tecniche.

Hè disignatu per gestisce una varietà di carichi di travagliu, da macchine semplici à magazzini di dati o servizii web cù parechji utilizatori concurrenti.

Chì ci hè di novu in PostgreSQL 14?

In questa nova versione a famiglia di tippi di definizione di gamma hè stata ampliata cù novi tippi di "gamma multipla" chì permettenu definisce elenchi urdinati di gamme di valori chì ùn si sovrapponu. Oltre à ogni tippu di gamma esistente, hè prupostu u so propiu tippu di gamma multipla. L'usu di novi tippi simplifica u cuncepimentu di dumande chì manipulanu sequenze cumplesse di gamme.

dinù capacità allargate per cunfigurazioni distribuite chì includenu parechji servitori PostgreSQL. In l'implementazione di replica logica, era pussibule trasmette transazzioni in corso, chì pò migliurà significativamente a prestazione di replica di grande transazzione. Inoltre, a decodifica logica di i dati chì ghjunghjenu durante a replica logica hè stata ottimizzata.

più luntanu aghjuntu un supportu per travaglià nantu à u cliente (implementatu in libpq) Richieste di trasmissione in modalità Trasportatore per accelerà significativamente i scenarii di una basa di dati associata à l'implementazione di un grande numeru di piccule operazioni di scrittura (INSERITU / AGGIORNAMENTU / CANCELLU) per via di l'inviu di a prossima richiesta senza aspittà u risultatu di quì sopra . U modu aiuta ancu à accelerà u travagliu nantu à e cunnessioni cù lunghi ritardi in a consegna di pacchetti.

U meccanisimu di cuntenitore di dati esterni (postgres_fdw) per cunnette e tavule esterne hà aghjuntu un supportu per l'elaborazione di quistione parallela, chì hè attualmente applicabile solu quandu si cunnette à altri servitori PostgreSQL. Postgres_fdw aghjusta ancu supportu per aghjunghje dati à tavule esterne in modu batch è a capacità di impurtà tavule partizionate specificendu a direttiva "IMPORTAZIONE SCHEMA FOREIGN".

Inoltre, uttimizazioni sò state fatte à l'implementazione di l'operazione VACUUM (raccolta di rifiuti è imballu di almacenamentu di discu), aghjustatu "modu di emergenza" per saltà operazioni di involucru non essenziali se e cundizioni di involucru di ID di transazzione sò creati è ridotti in generale quandu si trattanu l'indici B-Tree. L'esecuzione di l'operazione "ANALIZZI", chì raccoglie statistiche nantu à u funziunamentu di a basa di dati, hè stata significativamente accelerata.

D'altra parte, hè ancu messu in evidenza chì Strumenti sò stati sviluppati per monitorà l'operazione di u SGBD, beni se aghjunte viste per seguità u prugressu di u cumandamentu "COPIA", statistiche nantu à i slot di replica è l'attività di log di transazzione WAL.

In PostgreSQL 14 pudemu ancu truvà què aghjustò a capacità di persunalizà u metudu di cumpressione adupratu in u sistema TOAST, chì hè rispunsevule per almacenà grandi dati cum'è blocchi di testu o informazioni geomettriche. In più di u metudu di compressione pglz, TOAST pò avà aduprà l'algoritmu LZ4.

Sò stati aghjunti uttimizazioni di scheduler di query per migliurà l'elaborazione di quistione parallela è per migliurà e prestazioni di l'esecuzione simultanea di scans di registrazioni sequenziali, l'esekzione di e dumande in parallelu in PL / pgSQL aduprendu u cumandimu "RETURN QUERY" è l'esecuzione di e dumande in parallelu in "REFRESH MATERIALIZED VIEW".

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • Un supportu di cache addiziunale hè statu messu in opera per migliurà e prestazioni di i giunti circulari annidati (join).
  • L'ottimisazioni sò state fatte per migliurà e prestazioni di sistemi carichi assai chì gestiscenu un gran numeru di cunnessioni. In certi testi, e prestazioni sò radduppiate.
  • E prestazioni di l'indici B-tree sò state migliorate è un prublema cù a crescita di l'indici quandu e tavule sò spessu aggiornate hè statu risoltu.
  • Avà statistiche allargate ponu esse aduprate per ottimizà e spressioni è sorti incrementali ponu esse aduprati per ottimizà e funzioni di a finestra.

Infine sSe site interessatu à sapè ne di più, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.