Pro1 X un smartphone di tastiera slide-out compatibile cù Ubuntu Touch è Android

A cumpagnia britannica F (x) tec, in cullaburazione cù a cumunità internet XDA, aghju fattu una campagna di raccolta di fondi di fondi per sustene a nova versione di smartphone Pro1 cù tastiera fisica.

In a fase attuale, a cumpagnia adatta u prototipu per a produzzione in serie. A raccolta di fondi hè stata riesciuta è u prugettu hà dighjà attrattu 7 volte più fondi di ciò previstu.

U dispositivu vene cun un bootloader sbloccabile: i sviluppatori a prumettenu l'utilizatori "avanzati" ponu lampà liberamente è cambià u sistema upirativu à a vostra discrezione.

Perchè u mumentu, a pussibilità di mette ordini cù U sistema upirativu Android preinstallatu, Lineage OS è Ubuntu Touch. Da a pagina di l'annunziu di a campagna di crowdfunding, pudemu cunclude chì un travagliu hè ancu fattu per adattà i sistemi operativi cum'è Sailfish OS, Windows è Debian.

E caratteristiche principali di u telefunu:

  • Dimensioni: 154 x 73,6 x 13,98 mm, pesu: 243 grammi.
  • Tastiera QWERTY allargabile (angolata) 64 chjave disposta in 5 file.
  • Schernu AMOLED da 5,99 pollici cù risoluzione 2160 x 1080.
  • Processatore: Qualcomm Snapdragon 835 MSM8998.
  • RAM: 4 o 6 GB LPDDR8.
  • Storage: 128GB o 256GB, espansibile finu à 2TB via carta microSD
  • Batteria: 3200 mAh cun carica rapida.
  • Supportu per vari standard cellulari.
  • Due carte nano SIM (a seconda piglia a piazza di una carta di memoria).
  • Rete: WiFi sopra u standard 802.11ac.
  • Portu USB Type-C cù HDMI.
  • Sound: stereo, jack 3,5mm, radio FM.
  • Fotocamere: 8 MP davanti, 12 MP posteriori (Sony IMX363) + 5 MP.

Considerendu chì LineageOS, Android, Ubuntu Touch, è ancu di più sò ultimamente alimentati da Linux, avemu pensatu chì questu era u megliu fundamentu per aiutà à restituisce a cumunità FOSS in generale. Liangchen Chen, u cofundatore di F (x) tec è un tippu affascinante è versatile appassiunatu di LineageOS, Ubuntu Touch, Sailfish, è altre piattaforme alternative, hà furnitu a citazione seguente per aiutà à spiegà u nostru approcciu per restituisce l'apertu -cumunità. urigginariamente:

Vulemu assicurà chì rindemu à a cumunità per aiutacci à rializà u nostru scopu di creà un dispositivu fattu per l'amatori. Doneremu una piccula quantità per dispositivu vendutu à a Fundazione Linux dopu à a fine di a campagna, per aiutà à sustene un software gratuitu è ​​open source.

Ubuntu usa a versione di u prugettu Ubports. E pussibilità offerte da Ubuntu Touch OS sò un iInterfaccia cù supportu di gesti, aduprendu u schermu tattile di u dispusitivu cum'è manipulatore di tipu mouse, travagliendu cù parechje applicazioni in u stessu tempu, lanciatu appiicazioni Android attraversu AnBox, liberendu l'applicazioni per e distribuzioni Linux cumplette attraversu Libertine.

È hè chì Ubuntu Touch in un smartphone attraversa u stratu Halium, un stratu di astrazione di hardware cuncepitu per esse adupratu da e distribuzioni Linux nantu à i telefoni smartphone in esecuzione Android.

Hè dichjaratu chì elluA caratteristica principale di questu dispositivu hè compatibile cù u sistema operativu da sceglie: Android 9, Lineage OS 17 o Ubuntu Touch. Per questu ultimu, u sustegnu per a "cunvergenza" hè dichjaratu - a capacità di usalla cum'è PC desktop cunnessu un monitor, tastiera è mouse.

Vale à dì chì u prezzu di l'attrezzatura ùn serà micca bonu, postu chì u so prezzu abituale serà di 899 dollari. Tuttavia, ci hè una piscina limitata per a cumunità XDA chì permette di uttene l'attrezzi per "solu 639 $".

U Pro1 X cum'è menzionatu pò travaglià sottu u cuntrollu di Ubuntu Touch, ma hè vendutu cù LineageOS preinstallatu.

In quantu à quelli chì sò interessati à pudè ottene u dispositivu, avè sapianu chì Custa 679 $ cù pre-ordine. L'autori affirmanu chì u Pro1 originale era inspiratu da u cuncettu Nokia 950, chì era distribuitu solu à i sviluppatori.

È chì l'iniziu di e vendite massicce hè previstu di principià in marzu 2021 (se tuttu va cum'è hè è chì alcuni avvenimenti imprevisti cum'è quelli chì anu ritardatu Librem ùn accadenu micca).

Infine, se vulete sapè ne di più, pudete verificate u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.