Natron, un prugramma di cumpusizioni nodali è di editazione di video

circa Natron

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Natron. Què hè un software di edizione video è a cumpusizioni aduprata in i compiti di post-produzzione di i video editati. Hè un prugramma open source, chì vene cun una interfaccia relativamente simplice da aduprà.

Natron hè un putente cumpusitore digitale, chì diventa cù i so formati di fugliale è l'architettura OpenFX una bona scelta in u mondu di cumpusitori open source in a cumunità di effetti visivi. A so interfaccia è a so funzionalità sò listesse in tutte e piattaforme. Stu prugramma hà putenti codificazioni 2D è strumenti di traccia di rotò / rotopaint, chì sò essenziali per tutti i prughjetti attuali di produzzione cinematografica chì richiedenu effetti visivi.

Hè un software cuncepitu per esse modulare. I plugins chì travaglianu in questu prugramma sò sviluppati continuamente da un gruppu crescente di programmatori. Cù ogni nova versione chì hè liberata, u prugettu hè più stabile, è hà un catalogu in continuu espansione di funzionalità è effetti.

Caratteristiche generali di Natron

preferenze di prugramma

  • Questu prugramma hà bisognu di esigenze hardware basse. Un processatore 64-bit hè necessariu, cù almenu 6 GB di RAM (ancu se 8 GB hè cunsigliatu).
  • Ci vulerà ancu à cuntà una carta grafica chì supporta OpenGL 2.0 o OpenGL 1.5.
  • Cunta cun supportu per architetture multi-core. Tuttu u trattamentu hè multithreaded cù un mudellu di piscina di filu.
  • A so interfaccia d'utilizatore hè intuitiva. Per un cunfortu più grande, hè pussibule di separà l'interfaccia grafica di u prugramma in un numeru numeru di schermi.
  • À a superficia Natron hà una putente interfaccia GUI, chì hè un mutore basatu in nodi multipiattaforma flessibile è intuitivu.
  • U prugrammu hà un inseme flessibile di strumenti da Roto è Rotopaint chì pò generà strati illimitati di maschere, tappeti è forme.

Natron travaglia

  • Bicarbunatu di sodiu pò fà parechje grafiche in listessu tempu, puru aduprendu u 100% di a putenza informatica di a CPU.
  • Hà un putente tracker 2D è pianu per u travagliu di seguitu.
  • Questu strumentu prupone diverse accurtatoghji in linea per bisogni di produzzione.
  • Rendimentu GPU è rete. Hà una GPU è una capacità di resa di rete, per una produzione più rapida.
  • Stu prugramma hà più di 250 plugins di a cumunità. Più infurmazione.

Queste sò solu alcune di e funzioni dispunibili in stu prugramma. Puderanu cunsultate tutti in dettaglio in u situ di u prugettu.

Installa Natron in Ubuntu

Cum'è flatpak

Pudemu stallà stu prugrammu cù u so pacchettu Flatpak. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia attivata in u vostru sistema, pudete cuntinuà A Guida chì un cullega hà scrittu annantu à stu blog un pezzu fà.

Quandu pudete installà sti tippi di pacchetti nantu à u vostru urdinatore, hè necessariu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è lanciate u cumandamentu d'installazione:

installà app cum'è flatpak

flatpak install flathub fr.natron.Natron

Dopu a stallazione, solu principià u prugramma circhendu u launcher nantu à u nostru urdinatore, o currendu in u listessu terminal:

brocca

flatpak run fr.natron.Natron

Disinstalla

sobre caccià u pacchettu Flatpak di a nostra squadra, hè solu necessariu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandamentu in questu:

disinstallà u pacchettu flatpak

flatpak uninstall fr.natron.Natron

Cù l'installatore

Puderemu scaricate l'installatore di stu prugramma da u pagina di stampa di u prugettu. Inoltre, da u terminal (Ctrl + Alt + T) aduprendu wget, pudemu ancu scaricà l'ultima versione stabile publicata oghje:

Scaricate Natron Installer

wget https://github.com/NatronGitHub/Natron/releases/download/v2.4.0/Natron-2.4.0-Linux-64.tgz

U prossimu passu serà scumpressate stu schedariu chì avemu appena scaricatu:

scumpressate l'installatore di l'applicazione

tar -xvf Natron-2.4.0-Linux-64.tgz

Quandu a descompressione hè finita, hè necessariu andà in u cartulare chì hè statu creatu. Dentru truveremu l'installatore, chì pudemu eseguisce cù u cumandimu:

lanciate l'installatore Natron

./Natron-2.4.0-Linux-64

Tuttu ciò chì ferma hè seguitate i passi chì appareranu nantu à u schermu per installà u prugramma.

Nisuna installazione

Se preferite micca installà nunda in u vostru sistema, pudete sceglie scaricate u pacchettu necessariu da u pagina di stampa di u prugettu. Pò esse ancu adupratu wget in u terminal (Ctrl + Alt + T) per scaricà l'ultima versione stabile liberata oghje:

scaricà Natron

wget https://github.com/NatronGitHub/Natron/releases/download/v2.4.0/Natron-2.4.0-Linux-64-no-installer.tar.xz

U prossimu passu serà scumpressate stu schedariu Scaricatu.

tar -xvf Natron-2.4.0-Linux-64-no-installer.tar.xz

Dopu a decompressione, in u cartulare chì hè statu creatu appena chjamatu "Natron-2.4.0-Linus-64-senza-installatore" truveremu l'eseguibile cù chì principià u prugramma. Questu pò esse lanciatu scrivendu in u listessu terminal:

./Natron

Se avete bisognu di un strumentu per inizià o creà effetti visivi, intro, eseguisce compiti di composizione, post-produzzione o creà grafiche, stu prugramma pò esse una bona scelta. Per più infurmazione nantu à stu software, l'utenti ponu cunsultate u repositoriu nantu à GitHub, situ di u prugettu, u so Wiki o u documentazione di u prugramma.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Rafa Linux dijo

    Sò cuntentu di sapè chì stu prughjettu hè sempre vivu, un pezzu fà paria esse stallatu, è ancu cusì, li dedicu alcune storie tutoriale, perchè stu video cumpusitore hè terrificante. Un knockoff gratuitu è ​​gratuitu di Nuke chì funziona in un modu simile.
    Se qualcunu hè interessatu à vede questi tutoriali, sò à:
    https://multimediagnulinux.wordpress.com/natron-indice-de-los-articulos/