Publicatu a nova versione di PostgreSQL 12 è queste sò e so nutizie

postgresql

Dopu un annu di sviluppu attivu è quattru mesi dopu a publicazione di a so versione Beta, infine PostgreSQL 12 nova filiale DBMS stabile liberata. Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù PostgreSQL, duvete sapè chì hè cunnisciutu ancu Postgres è si tratta di un sistema di gestione di basa di dati relaziunali (RDBMS) free, surghjente aperta, chì hà per scopu di offre una basa di dati basata annantu à l'estensibilità è u rispettu di e norme tecniche.

Hè disignatu per gestisce una varietà di carichi di travagliu, da macchine semplici à magazzini di dati o servizii web cù parechji utilizatori concurrenti.

Principali novità di PostgreSQL 12

Trà i cambiamenti principali chì spiccanu in sta nova versione pudemu truvà u sustegnu per «colonne generate», chì u valore hè calculatu annantu à a basa di una spressione chì copre i valori di altre culonne in a listessa tavula (un analogu di vista, ma per colonne individuali). E colonne generate ponu esse di dui tippi: archiviate è virtuali.

In u primu casu, u valore hè calculatu à u mumentu chì i dati sò aghjuntu o cambiatu, è in u secondu, à ogni lettura, basatu annantu à u statu attuale di l'altre colonne. Attualmente, solu e colonne generate almacenate sò supportate da PostgreSQL.

Si distingue ancu a capacità di dumandà dati da documenti JSON aduprendu espressioni di percorsu Simile à XPath è definitu in u standard SQL / JSON. Per aumentà l'efficienza di l'elaborazione di tali espressioni per i documenti conservati in u formatu JSONB, sò usati i meccanismi d'indexazione esistenti

Per difettu, l'usu di u compilatore JIT (Just-in-Time) hè attivatu basatu annantu à e pratiche LLVM per accelerà l'esecuzione di certe spressioni durante l'elaborazione di e dumande SQL. Per esempiu, JIT pò esse adupratu per accelerà l'esecuzione di espressioni in i blocchi WHERE, in elenchi di destinazione, espressioni aggregate, è alcune operazioni interne.

Un altru cambiamentu impurtante hè u aumentu significativu di e prestazioni d'indicizazione. L'indici di l'arburu B sò ottimizzati per operà in cundizioni di frequenti cambiamenti d'indici: i testi TPC-C mostranu una crescita generale di e prestazioni è una diminuzione di u cunsumu di spaziu di discu da una media di 40%.

Per GiST, a capacità di creà indici di cuntenenu hè stata aghjunta (via l'espressione INCLUDE), cumprese colonne supplementari. L'operazione CREATE STATISTICS chì furnisce supportu per e statistiche nantu à i valori più tipichi (MCV), chì vi permette di generà piani di quistione più ottimali quandu si utilizanu colonne distribuite in modo irregulare.

L'implementazione di partizioni hè ottimizzata per e dumande chì spazianu tavule cù migliaia di partizioni, ma sò limitate à una selezzione da un sottogruppu limitatu di dati.

Aumenta a produttività aghjunghjendu dati à tavule partizionate aduprendu operazioni INSERT è COPIA, è dinò a capacità di aghjunghje nuove partizioni attraversu "ALTER TABLE ATTACH PARTITION" senza bluccà l'esecuzione di query.

U supportu hè statu aghjuntu per l'implementazione automatica in linea di espressione cumuna di tavule (CTE), chì permette l'usu di insemi di risultati temporanei chjamati specificati cù a dichjarazione WITH. L'implementazione in linea pò migliurà e prestazioni per a maiò parte di e richieste, ma finu à avà hè aduprata solu per i CTE non recursivi.

Supportu aghjuntu per pruprietà micca deterministe da u locale "Collation", chì vi permetterà vi permette di stabilisce e regule di classificazione è i metudi di cunnessione tenendu contu di u significatu di i caratteri (per esempiu, à l'ordine di valori numerichi, si tene contu di a presenza di un segnu menu è di un periodu prima di un numeru è di sfarenti tippi d'ortografia, è u paragone ùn tene micca contu di u casu caratteri è presenza di marcatu accentu).

Infine ma ancu menu impurtante ancu u supportu di autenticazione clientela multi-fattore hè messu in risaltu, In chì pg_hba.conf per l'autenticazione pò combinà l'autenticazione cù un certificatu SSL (clientcert = verificare-cumpletu) cun un metudu di autenticazione addizionale, cume scram-sha-256.

Se vulete sapè più nantu à questu pudete verificate u ligame seguente. 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.