Publicatu a nova versione di Stellarium v0.19.1

A nova versione di Stellarium v0.19.1 hè statu liberatu à a fine di u mese scorsu è cun ella sò ghjunti novi miglioramenti à stu fantasticu software chì ci permette di vede stelle, pianete, galassie è ancu di più da u nostru urdinatore.

Stellarium v0.19.1 ghjunghje cù più riparazioni ch'è nutizie ma per questa ragione hè sempre un grande lanciu, chì sta nova versione truverà correzioni di visualizazione è cù i nomi, è ancu l'addiziunarii di novi stelle.

Per quelli chì ùn sò ancu sà di Stellarium vi possu dì què questu hè un software gratuitu scrittu in C è C ++ è chì ci permette di simulà un planetariu nantu à u nostru urdinatore, Stellarium hè dispunibule per Linux, Mac OS X, è Windows.

Dentru e caratteristiche di Stellarium, Questu ci permette di calculà a pusizione di u Sole, a Luna, pianeti, custellazioni è stelle.

Inoltre, Hà un catalogu di più di 600.000 stelle chì pudemu allargà incorporendu altri cataloghi dispunibili da u so situ ufficiale.. Ci permette ancu di simulà sfarenti fenomeni astronomichi, cume e pioggia di meteorite è l'eclissi lunare è solare.

Hà a pussibilità di piglià a latitudine è a longitudine di qualsiasi locu di a pianeta, chì ci permette di apprezzà cumu e stelle sò osservate in diverse parti di u mondu.

Stellarium 0.19.1 Principali Novità

In sta nova versione di Stellarium v0.19.1 pudemu truvà strumenti per saltà à a prossima o prima volta indagine, transitu, o setup per l'ughjettu selezziunatu.

In più di un novu cumpurtamentu per AstroCalc / Graphs quandu si clicca in l'area di u graficu, u tempu attuale hè avà impostatu.

dinù Pudemu mette in evidenza chì i sviluppatori offrenu strumenti AstroCalc aggiornati inseme cù parechje ottimisazione in sta nova versione.

À u latu di e riparazioni in sta nova versione, spicca u nome di u fugliale per e limite di custellazione in a Guida di l'Utilizatore di Stellarium, è ancu i prublemi di l'interfaccia d'utilizatore in u plugin Oculars.

AstroCalc / Graphs hà ancu ricevutu correzioni in grafichi d'aghjurnamentu in u strumentu quandu i ghjorni cambianu è in i grafichi d'aghjurnamentu quandu u dialogu AstroCalc hè visualizatu novu (strumentu AstroCalc / Charts).

l nomenclature planetarie è nomi cumuni stelle è DSO sò state aggiornate.

Arregulatu di ottene valori sbagliati in l'uggetti d'infurmazione / metudu per l'ughjettu selezziunatu per diversi formati (plugin di telecomanda).

Se vulete sapè di più nantu à i cambiamenti in sta nova versione, pudete cunsultà a lista cumpleta In u ligame seguente. 

Cume installà Stellarium 0.19.1 in Ubuntu è derivati?

Se site interessatu à pudè installà sta nova versione di Stellarium nantu à u vostru sistema, Pudete fà questu aghjunghjendu u repositoriu di l'applicazione à u vostru sistema.

Per fà questu, u primu chì duvete fà hè chì avete da apre un terminal (pudete fà cun l'accurtatoghju Ctrl + Alt + T) è in questu avemu da scrive u cumandimu seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:stellarium/stellarium-releases -y

Infine aghjurnemu i repositori di a squadra:

sudo apt-get update

È procedemu à installà u prugramma:

sudo apt-get install stellarium

Stallà Stellarium 0.19.1 da Snap

Se ùn vi piace micca aghjunghje repositori à u vostru sistema, duvete sapè chì hè ancu pussibule installà sta applicazione cù l'aiutu di i pacchetti Snap.

Basta à assicurassi chì a vostra distribuzione abbia u sustegnu per pudè installà applicazioni di stu tippu.

In un terminal avemu da scrive u cumandimu seguente per installà l'applicazione:

sudo snap install stellarium-plars

Stallà Stellarium 0.19.1 da AppImage

Infine, sè ùn vulete installà nunda in u vostru sistema, puderete gode di sta applicazione senza a necessità di installazioni.

solitaria Duvete scaricà u pacchettu Appimage di l'applicazione, per questu apremu un terminal è in questu scrivemu u cumandimu seguente:

wget https://github.com/Stellarium/stellarium/releases/download/v0.19.1/Stellarium-0.19.1-x86_64.AppImage -O stellarium.AppImage

Dopu, demu permessi di esecuzione à l'applicazione cù:

sudo chmod +x stellarium.AppImage

È pudemu eseguisce l'applicazione cù:

./stellarium.AppImage

Cù questu avemu dighjà u prugramma, avà procedemu solu à aprallu è cumincemu à cunnosce un pocu di più.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.