Dopu un annu è mezu di sviluppu, sHà presentatu u lanciamentu di a nova versione di Supertuxkart 1.0, chì vene cun parechje migliurazioni di l'interfaccia è parechje correzioni.
Per quelli chì ùn sò micca sempre à cunuscenza di Supertuxkart, devenu sapè què si tratta di un ghjocu di corsa gratuitu pupulare cù assai kart è tracce.
Oltri a chistu, vene cun caratteri di vari prughjetti open source chì includenu parechje piste di corsa. Nanzu era un ghjucatore unicu o un ghjocu multiplayer lucale, ma cù sta nova versione e cose cambianu.
Ci sò parechji tippi di cuncorsi multiplayer dispunibili, chì Includenu corse regulare, prove à tempu, modu di battaglia è u novu modu di Cattura-Bandiera.
U codice di ghjocu hè distribuitu sottu a licenza GPLv3. E build binari sò dispunibuli per Linux, Android, Windows è macOS.
I sviluppatori ammettenu chì SuperTuxKart 1.0 ùn hè micca perfettu. Ci sò e zone chì ponu esse migliorate. Tuttavia, SuperTuxKart 1.0 hè una di e versioni più impurtanti in a storia di 12 anni di u prugettu.
Ancu se a filiale 0.10 era in sviluppu, i participanti à u prugettu anu decisu di publicà a versione 1.0 per via di l'impurtanza di i cambiamenti.
Index
Principali novità di Supertuxkart 1.0
Con a liberazione di sta versione di Supertuxkart 1.0, mette in risaltu cum'è una di e novità principali sustegnu per e corse in linea Nantu à a reta glubale, chì vi permette di cumpete cù altre persone in ogni locu in u mondu (prima supportava solu ghjochi cù bots, un schermu divisivu, o una rete lucale).
Per un ghjocu netu cunfortu, hè cunsigliatu di cunnette vi à servitori chì ùn superanu micca i 100 ms di ping è ùn ci hè micca perdita di pacchetti.
Oltre à cunnessione à i servitori esistenti è participà à a classificazione generale, quellu chì a vole pò principià facilmente u so servitore selezziunate l'opzione "Crea Servitore" in a GUI (per un servitore, a prestazione di u Raspberry Pi 3 hè abbastanza).
In quantu à uI Karts, questi sò stati riveduti è e so caratteristiche sò state riequilibrate (a relazione trà velocità, pesu, putenza, manuvrabilità è controllabilità).
L'utilizatore pò migliurà alcuni parametri per via di u deterioramentu di l'altri, furmendu cusì una carta d'opzione chì hè ottima per u percorsu sceltu.
L'interfaccia gràfica di l'utilizatore hè stata aghjurnata, tabulazione verticale sò aduprate per cuntrullà i paràmetri, i missaghji di testu sò stati mudificati, u tachimetru hè statu mudificatu significativamente.
U vechju Circuitu Mansion (corsa di palazzi suburbani) hè statu rimpiazzatu da u Circuitu Mansion Ravenbridge aggiornatu.
Infine un altru cambiamentu impurtante da mintuvà hè a nova pista aghjunta "Foresta Nera" (corsa nantu à e strade forestali).
Cume installà Supertuxkart in Ubuntu è derivati?
Prima di installà SuperTuxKart, duvete assicurà chì risponde à i requisiti di u ghjocu.
U ghjocu hà esigenze minime di hardware, chì hè un plus per i gamers chì volenu gode di ghjochi nantu à un budgetu budgetu.
Eccu alcuni di i requisiti hardware impurtanti chì duvete soddisfà prima di stallà SuperTuxKart:
- GPU conforme à OpenGL 3.1
- 600 MB di spaziu discu viotu
- Memoria 1 GB
- Processatore 2 GHz
- Adattatore graficu almenu 512 MB VRAM
Per pudè gode di sta nova versione u repositoriu deve esse aghjuntu, pò esse aghjuntu à qualsiasi distribuzione basata in Ubuntu sia Linux Mint, Kubuntu, Zorin OS, ecc.
Ancu u repositoriu hà digià supportu per a nova versione di Ubuntu 19.04 Disco Dingo!
Per aghjunghje, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivite u cumandimu seguitu:
sudo add-apt-repository ppa:stk/dev
Aghjurnà a nostra lista intera di repositorii cù:
sudo apt-get update
È infine procedi à l'installazione di Supertuxkart in u nostru sistema:
sudo apt-get install supertuxkart
Cumu disinstallà SuperTuxKart da Ubuntu è derivati?
Se vulete rimuovere stu ghjocu perchè ùn era micca ciò chì aspettavate o per qualunque ragione. Per disattivà o eliminà u PPA sistema, anu solu da apre un terminal è eseguisce u cumandimu seguitu:
sudo add-apt-repository ppa:stk/dev -r
E finarmenti Pudemu disinstallà l'applicazione cun tutti i fugliali generati da ella cù:
sudo apt-get remove --autoremove supertuxkart
Sianu the first to comment