Rilasciatu GIMP 2.99.4, a seconda versione in anteprima di GIMP 3.0

Ricentimenti a liberazione di a nova versione GIMP 2.99.4 hè stata annunziata versione chì hè Listatu cum'è a seconda versione prerelease di GIMP 3.0 è chì cuntinua cù u sviluppu di a funziunalità di u futuru ramu stabile di GIMP 3.0, in u quale a transizione à GTK3 hè stata fatta.

Un supportu standard per Wayland è HiDPI hè statu aghjuntu, a basa di codice hè stata nettamente pulita, una nova API per u sviluppu di plugins di cache di render hè stata pruposta è implementata, aghjuntu un supportu per a selezzione multi-stratu è edizione in u spaziu di culore originale.

GIMP 2.99.4 Principali Novità

Comparatu à a versione di prova precedente, sò stati aghjunti i seguenti cambiamenti:

U travagliu hè statu fattu per migliurà l'usabilità di a nova presentazione di cursori compacti adupratu per configurà i parametri di filtri è strumenti. Per esempiu, i prublemi cù l'entrata manuale di valori da a tastiera sò stati risolti; In precedenza, cliccendu i numeri facia cambià u valore, è avà stabilisce solu u focu di ingressu, mentre cliccendu una zona fora di i limiti numerichi, cum'è prima, porta à l'ajustamentu di i valori. Inoltre, i prublemi cù cambià u cursore basatu annantu à u cuntestu sò risolti.

Arregulati intersezioni hotkey standard (Shift + clic è Ctrl + clic), adupratu per selezziunà più strati (selezzione à più strati), chì puderia purtà à a creazione o rimozione di maschere nantu à un stratu per sbagliu. Per evità intersezioni, cuntrolli speciali chì utilizanu Shift, Ctrl, o Shift-Ctrl sò avà attivati ​​quandu tenite premuta a chjave Alt. Per esempiu, invece di Ctrl + clic per attivà / disattivà a maschera di stratu, duvete avà preme Alt + Ctrl + cliccate.

A finestra di dialogu "Dispositivi di input" hè stata pulita, in u quale fermanu solu i parametri di i dispositivi attualmente cunnessi à l'urdinatore. I dispositivi virtuali è XTEST sò nascosti. Invece di tutti l'assi pussibuli di u stylus, sò mostrati solu l'assi effettivamente supportati da u controller. I nomi di l'assi oghji currispondenu ancu à i nomi dati da u cunduttore (per esempiu, invece di l'assi "X", "X Abs." Pò esse affissatu). Se ci hè supportu per l'assi di pressione nantu à a tavuletta, u dispositivu attiva automaticamente u modu di cuntabilità di pressione quandu edita curve.

Se mudificatu i paràmetri predeterminati ciò chì s'applica quandu una nova cunnessione di dispositivu hè rilevata. Quandu i dispositivi sò cunnessi per a prima volta, u so usu in alcuni strumenti hè avà abilitatu per difettu.

Un novu strumentu sperimentale di selezzione di vernice hè statu aghjuntu chì permette di selezziunà gradualmente una zona cù colpi ruvidi. U strumentu hè basatu annantu à l'usu di un algoritmu di segmentazione selettiva (graphcut) per selezziunà solu l'area di interessu.

Sò stati aghjunti nova API chjama per u sviluppu di plugin in relazione cù a generazione di dialogu è l'elaborazione di metadati, riducendu significativamente a quantità di codice necessariu per generà dialoghi. I plugins PNG, JPEG, TIFF è FLI sò stati purtati à a nova API. Per esempiu, aduprà a nova API in u plugin JPEG hà riduttu a dimensione di u codice di 600 linee.

Configurazioni multi-threaded sò furnite per i plugins. U parametru offertu in u cunfiguratore, chì determina u numeru di fili aduprati, era adupratu prima solu in u prucessu principale è hè avà dispunibule per i plugins chì ponu determinà i parametri multi-threaded impostati in a configurazione via l'API gimp_get_num_processors ().

Cume installà GIMP in Ubuntu è derivati?

Gimp Hè una applicazione assai pupulare dunque si pò truvà in i repositori di guasi tutte e distribuzioni Linux. Ma cume a sapemu, l'aggiornamenti di l'applicazioni ùn sò di solitu dispunibuli prestu in i repositori Ubuntu, cusì pò piglià ghjorni.

Ancu se tuttu ùn hè micca persu, dapoi I sviluppatori di Gimp ci offrenu l'installazione di a so applicazione da Flatpak.

U primu requisitu per installà Gimp da Flatpak hè chì u vostru sistema ne abbia supportu.

Digià sicuru d'avè installatu Flatpak in u nostru sistema, avà sì pudemu installà Gimp da Flatpak, femu questu esecutendu u cumandimu seguitu:

flatpak install https://flathub.org/repo/appstream/org.gimp.GIMP.flatpakref

Una volta installata, se ùn a vedi micca in u menu, pudete eseguisce cù u cumandimu seguitu:

flatpak run org.gimp.GIMP

Avà sè avete digià Gimp installatu cù Flatpak è vulete aghjurnà à questu novu versione, basta à lancià u cumandimu seguente:

flatpak update

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Suso dijo

    Hè un peccatu chì ùn sia micca supportatu o subsidiatu da una sucietà forte per u so miglioramentu.

    Photoshop deve esse ricunnisciutu chì ci vole parechji anni di ricerca, dunque cumu hè oghje, include ancu Raw AI in u sviluppu.

    Ma aiò, passu à passu.