Pudete avà urdinà a vostra Tableta PineTab cù Ubuntu Touch

A cumunità di Pine64 liberatu parechji ghjorni fà u principiu di riceve cumandamenti per a tableta PineTab 10.1 inch, chì averà cum'è caratteristica di l'ambiente Ubuntu Touch da u prugettu UBports.

Siccomu a tableta PineTab Linux era in sviluppu dapoi un pezzu, ùn era mai veramente chjaru chì sistema operativu funziunaria annantu. A diversità di i telefoni smartphone, ci sò pochi prughjetti open source pensati per esse funzionati nantu à e tablet.

Di quelli pochi, UBports hè forse u più immediatamente utilizabile è invece di furzà l'utenti à scaricallu è installallu, PINE64 hà decisu di spedisce u software fora di a scatula.

Ancu sì imagine da altri sistemi sò ancu dispunibili, cum'è: postmarketOS è Arch Linux ARM.

"In termini di software, u PineTab hè cunvergente cù e versioni di u software PinePhone è Pinebook", dice Pine64. Attualmente, però, ci sò sempre relativamente poche app touchscreen dispunibili.

Un'altra caratteristica chì si distingue di u PineTab è chì pò esse un plus da cunsiderà, hè chì Pine64 hà aghjuntu un portu mini-HDMI è un slot M.2 chì supporta un modulu SSD opzionale o LTE / GPS.

Ciò chì generalmente si distingue per parechji hè a piastra adattatrice M.2 accessibile da l'utilizatore chì vi permetterà di muntà entrambi i moduli in listessu tempu, ma cù solu unu dispunibule à a volta. In più di questu ci sò ancu piani di furnisce LoRa è RTL-SDR opzioni plug-in.

Oltre à gestisce un sistema operativu (guasi) puramente Linux, PineTab puderia esse in realtà un tablet di primu livello chìFunziona cù un chip Allwinner A64 1,2GHz quad-core cù solu 2 GB di RAM.

Benintesa, paragunà u PineTab ancu cù i pasticchi Android d'oghje ùn mancava u puntu di u dispusitivu cumpletamente.

Dapoi u PineTab, hè pensatu per esse open source (iè, Android hè ancu un prughjettu open source) è cù una mentalità di privacy, a tableta hè destinata à l'utenti chì si alluntanu da Android, iOS è ancu Windows chì ùn si dispiacenu micca à fà qualchì travagliu per fà chì e cose funzionanu listessi vulè.

U PineTab hè essenzialmente una versione ligeramente più chjuca è cù schermu tattile di a prima generazione Pinebook, ma cù a tastiera opzionale invece di quella integrata.

Cum'è quellu mudellu, chì hè statu sustituitu da u laptop PineBook Pro basatu in RockKip RK3399.

Caratteristiche

Di e caratteristiche principali di u dispositivu:

  • Schernu IPS HD da 10.1 pollici cù una risoluzione di 1280 × 800.
  • CPU Allwinner A64 (64-bit 4-core ARM Cortex A-53 1.2 GHz), GPU MALI-400 MP2.
  • Memoria: 3 GB LPDDR2 RAM SDRAM, 64 GB di memoria flash eMMC integrata, slot per carta SD.
  • Dui cameri: 5MP posteriore, 1/4 "(lampu LED) è 2MP anteriore (f / 2.8, 1/5").
  • Wi-Fi 802.11 b / g / n, banda unica, puntu d'accessu, Bluetooth 4.0, A2DP.
  • 1 USB 2.0 pienu tipu A, 1 micro USB OTG (pò esse adupratu per ricaricà), portu USB 2.0 per stazione docking, uscita video HD.
  • Slot per cunnessione di estensioni M.2, per i quali moduli cù SATA SSD, modem LTE, LoRa è RTL-SDR sò furniti opzionalmente.
  • Batteria Li-Po da 6000 mAh.
  • Dimensioni 258mm x 170mm x 11,2mm, opzione tastiera 262mm x 180mm x 21,1mm. Pesa 575 grammi (cù una tastiera di 950 grammi).

Richiede u vostru PineTab

Per quelli chì sò interessati à pudè cumandà un pezzu o più, devenu sapè a versione di prima edizione di PineTab hè dispunibule avà per $ 100 o $ 120 cù a tastiera più $ 28 in spedizione.

Inoltre, più infurmazione pò esse truvata nantu à a pagina di shopping è Pine64 wiki, chì hè sempre in corsu di sviluppu è finu à avà ùn hà micca i fugliali aperti cum'è schemi.

E voi, serebbe ancu incuraghjitu per uttene u vostru PineTab?

In u casu di un servitore, devu aspittà solu per chì un rivenditore appaia, postu chì ùn anu micca fiducia in i pacchi (ùn vogliu micca ch'elli ghjunghinu in pezzi) è ci puderebbenu ancu esse cuntrasti cù a dogana. 

source: https://www.pine64.org


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.