PyCharm, l'IDE per Python hè aggiornatu à a so versione 2019.2

nantu à PyCharm Community Edition

JetBrains hà fattu l'aghjurnamenti currispundenti à u so pacchettu software è trà questi L'EDI Python PyCharm u più adupratu ùn hè micca esente da una nova versione. Chì in questa occasione PyCharm 2019.2 ghjunghje à a so ultima versione.

Questu hè u secondu aggiornamentu annuale impurtante di EDI, chì porta una migliore esperienza di Notebook Jupyter, evidenziazione di sintassi per parechje altre lingue, supportu per alcune di e caratteristiche principali di Python 3.8, è assai di più.

Principali novità di PyCharm 2019.2

In questa nova versione Integrazione Jupyter Notebook aghjuntu, Induv'ellu hè statu migliuratu cù l'implementazione di alcune di e caratteristiche più richieste di Notebook Jupyter.

Una una di queste caratteristiche hè a capacità di eseguisce tutte e cellule cun un clic. Mentre u supportu per una tale funzionalità pare banale, ùn era micca cusì simplice in l'implementazione cum'è JetBrains hà avutu da rializà una parte di a logica di runtime Jupyter da PyCharm.

A cunfigurazione di u servitore Jupyter hè stata ancu migliurata: cù parechji prughjetti aperti, PyCharm utilizaria implicitamente u primu prughjettu chì avete apertu per inizià un servitore Jupyter gestitu. Questu hè avà configurabile.

Un'altra novità per migliurà l'esperienza di l'utilizatore cù Notebook Jupyter hè a spaziatura cù e linee virtuali.

In fattu, quandu si mostra un notebook in u navigatore, e cellule sò naturalmente leggermente spaziate. Ma l'approcciu di PyCharm di vede u codice cum'è un schedariu Python, cusì pareva un pocu più densu.

In PyCharm 2019.2, l'utenti noteranu ancu a visualizazione in linea di valori variabili. U debugger PyCharm vi aiuta à seguità e vostre variabili è vi dice cumu si travaglia mentre travagliate nantu à u vostru laptop.

Un'altra caratteristica richiesta da l'utilizatori era a capacità di riavviare u kernel, è hè avà dispunibule. Avà hè ancu pussibule di publicà notebooks da PyCharm à JetBrains Datalore, una applicazione web intelligente per l'analisi di dati.

Migliuramenti in u scambiu elettronicu di dati

À u nivellu EDI, deve esse nutatu chì a messa in valore di a sintassi hè stata aghjunta per parechje altre lingue.

Questu hè utile sè travagliate nantu à prughjetti induve u codice per un'altra lingua hè infiltratu. PyCharm mette in risaltu a sintassi di Windows .bat, C #, C ++, Groovy, Lua, Makefiles, ecc.

Sta nova versione di EDI Python hà ancu un supportu bash bash. A realità hè chì a maiò parte di i prughjetti, à un certu puntu di a so vita, finiscinu cù bash files in u so repositoriu.

Hè per quessa PyCharm mette avà in risaltu a sintassi bash, derà una funzione di cumpletazione di codice basica per bash è si integrerà cù Shellcheck per verificà i vostri fugliali bash.

A nova versione furnisce ancu una migliore cumpatibilità cù EditorConfig. I fugliali EditorConfig permettenu di incarnà cunfigurazioni di stile di codice direttamente in u vostru repositoriu.

JetBrains hà avà miglioratu sta funzione per esse più flessibile. Per esempiu, hè oghji pussibule d'utilizà parechji fugliali EditorConfig per definisce parametri diversi per e diverse parti di u vostru prugettu.

pitone

In questa versione, JetBrains aghjusta supportu per alcune di e caratteristiche principali di Python 3.8. Per esempiu, pudete pruvà solu parametri di pusizione, assignendu variabili in spressioni, u qualificativu "Finale" per limità l'usu di metudi, classi è variabili, è ancu novi modi per aduprà f stringhe per presentà valori è variabili.

À u livellu di Python, ricordate chì una di e caratteristiche chjave di PyCharm hè a so capacità di refatturà automaticamente u vostru còdice.

JavaScript

A refatturazione di u codice hè avà più persunalizabile, cù una opzione per rinuminà o micca riferimenti dinamichi. Se questa opzione hè selezionata, pudete sceglie quale istanze rinominà è quali lasciare cume, aduprendu un'interfaccia di vista in anteprima.

Da u latu di JavaScript, altre novità includenu una visibilità migliurata di e bibliuteche in u debugger - l'icona di filtru in a pila di chjamate di u debugger permette di piattà tutte e chiamate di codice di terze parti. Avà tuttu ciò chì marcate cum'è biblioteca pò esse piattu cù sta nova funzione.

Infine, per amparà di più nantu à sta versione è u scaricamentu di sta nova versione, pudete verificate stu ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.