Qbs 1.16 vene cun miglioramenti è un supportu più grande à i so strumenti di compilazione

Qbs 1.16

Sviluppatori QT fattu cunnosce mandendu nant'à u vostru blog, èlanciamentu di a nova versione di prugramma multipiattaforma è open source per gestisce u prucessu di creazione di software "Qbs 1.16".

Questa hè a terza versione da chì Qt Company abbandunò u prugettu è chì hè unora preparata da una cumunità interessatu à cuntinuà à sviluppà Qbs. Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù Qbs, duvete sapè chì questu hè un software dedicatu à gestisce u prucessu di compilazione di software è chì hà a capacità di supportà prughjetti grandi è cumplessi, scritti in un numeru numeru di linguaggi di prugrammazione, principalmente C / C ++ .

Per custruisce Qbs, Qt hè necessariu trà e dipendenze, però Qbs hè pensatu per urganizà l'assemblea di qualsiasi prughjettu. Qbs adopra una versione simplificata di a lingua QML per definisce scenarii di custruzzione per u vostru prughjettu, chì vi permette di definisce regule di custruzzione abbastanza flessibili in cui pudete inserisce moduli esterni, aduprà funzioni JavaScript, è creà regule di custru arbitraria.

U linguaghju di scrittura adupratu da Qbs hè adattatu per automatizà a generazione è l'analisi di script di custruzzione aduprendu ambienti di sviluppu integratu. Inoltre, Qbs ùn genera micca makefiles è senza intermediari, cum'è l'utilità make, cuntrolla l'iniziu di compilatori è linker, ottimizendu u prucessu di compilazione basatu annantu à un graficu detallatu di tutte e dipendenze.

A presenza di dati iniziali nantu à a struttura è e dipendenze in u prugettu permette di paralelizà in modu efficace l'esekzione di l'operazioni in più fili. Per i grandi prughjetti custituiti da un gran numeru di fugliali è sottudirectorii, e prestazioni di riassemblamentu aduprendu Qbs ponu esse parechje volte più veloci di u cumplimentu: u riassemblamentu hè fattu quasi istantaneamente è ùn perde micca u tempu di sviluppatore in attesa.

Cosa hè novu in Qbs 1.16?

In questa nova versione di u software una lista di pruprietà unite in moduli cunnessi hè presentata da dipendenze mutuali, chì hè impurtante, per esempiu, quandu si processa flasg as cpp.staticLibraries, Oltre à què a capacità di attivà è cunfigurà separatamente l'infurmazione di debugging hè simplificata stabilitu (cpp.separateDebugInformation) attraversu e sezzioni "Applicazione è DynamicLibrary" in i paràmetri di u prugettu.

In seguita sustegnu aghjuntu à e cunfigurazioni Qt.core.generateMetaTypesFile è Qt.core.metaTypesInstallDir per i file JSON generati da l'utilità moc (Qt> = 5.15).

Aghjuntu sustegnu à u novu mecanismu di dichjarazione di tippu per QML introduttu in Qt 5.15 è aghjustatu a cunfigurazione ConanfileProbe per simplificà l'integrazione Qbs cù u gestore di pacchetti Conan (per C / C ++).

Di l'altri cambiamenti chì sò stati introdutti in sta nova versione:

  • Hè aghjuntu a rilevazione automatica GCC è IAR per i microcontrollori Renesas.
  • Aggiuntu supportu per Xcode 11.4 in macOS.
  • Capacità estese di u modulu di supportu clang-cl.
  • Rilevazione automatica di MSVC, clang-cl è MinGW in profili induve a situazione di u toolkit ùn hè micca furnita esplicitamente.
  • Aggiuntu supportu per Qt 5.14 per Android è aghjurnatu l'utilità qbs-setup-android.
  • U fugliale README hè statu allargatu è un schedariu CONTRIBUTORE hè statu aghjuntu chì furnisce infurmazioni utili per i pussibuli cuntributori. Questu hè impurtante per e persone chì guardanu u nostru specchiu github.
  • Un grande sforzu hè andatu in a nostra infrastruttura CI per furnisce un feedback più veloce à Gerrit è mantene alta a qualità di a nostra basa di codice.

Cume installà Qbs in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta applicazione nantu à u so sistema, Puderanu fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

Per difettu in Ubuntu è in a maiò parte di i so derivati pudemu truvà l'applicazione in i repositori di u sistema, ma a versione chì truveremu hè una vechja versione (1.13).

Per quelli chì volenu installà sta versione o aspettà chì a nova sia piazzata in i repositori, basta à scrive u cumandimu seguente:

sudo apt install qbs -y

In u casu di quelli chì volenu dighjà pruvà a nova versione, Duvemu uttene u pacchettu scrivendu u cumandimu seguente in u terminal:

wget https://download.qt.io/official_releases/qbs/1.16.0/qbs-src-1.16.0.zip
unzip qbs-src-1.16.0.zip
cd qbs-src-1.16.0
pip install beautifulsoup4 lxml
qmake -r qbs.pro && make
make install

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   sys dijo

    Ié, basicamente cun Qbs dici à l'urdinatore ciò chì vulete fà, micca cumu fà.