QEMU 4.1 arriva cù un supportu aumentatu per CPUS è assai di più

qemu in Ubuntu

Ricentimenti hè statu presentatu u lanciamentu di a nova versione di u prugettu QEMU 4.1, chì hè una applicazione per a visualizazione (basicamente un emulatore) chì permette di gestisce un prugramma creatu per una piattaforma hardware in un sistema cù una architettura completamente diversa, per esempiu, esecutendu una applicazione ARM in un PC compatibile x86.

In modu di virtualizazione in QEMU, e prestazioni di u codice in esecuzione in un ambiente isolatu sò vicinu à u sistema nativu per via di l'esecuzione diretta di l'istruzzioni nantu à a CPU è l'usu di l'ipervisore Xen o di u modulu KVM.

Principali novità di QEMU 4.1

QEMU 4.1 Vene cun supportu per i mudelli di CPU Hygon Dhyana è Intel SnowRidge nantu à l'emulatore di architettura x86, è dinò l'emulazione di l'estensione RDRAND (generatore di numeri pseudo-aleatorii di hardware).

In l'emulatore di l'architettura MIPS, u supportu per l'istruzzioni MSA ASE hè miglioratu quandu l'ordine di byte big-endian hè adupratu è a trasformazione di casi divisi per zero hè allineata cù a macchina di riferimentu. Aumentata prestazione di emulazione di struzzioni MSA per calculi interi è operazioni di permutazione.

PowerPC Architecture Emulator Introduce NVIDIA V100 / NVLink2 GPU Forwarding Support aduprendu VFIO. Per pseries, XIVE hè interrotta l'accelerazione di emulazione di u driver è hè supportatu per i ponti PCI hot-plug. L'ottimizazione sò state introdutte in l'emulazione di l'istruzzioni vettoriali (Altivec / VSX).

QEMU 4.1 riceve un novu mudellu hardware, spike, à l'emulatore di l'architettura RISC-V, oltre à u supportu per ISA 1.11.0, ancu e chjamate à u sistema ABI 32-bit sò state migliorate cù l'elaborazione di istruzioni invalide estesa è u debugger integratu.

Supportu per l'emulazione di tutte l'istruzzioni vettoriali in u gruppu "Vector Facility" hè statu aghjuntu à l'emulatore di l'architettura s390, è articuli addiziunali sò stati aghjunti per supportà i sistemi gen15 (cumpresu u supportu per AP Queue Interruption Facility per vfio-ap). U supportu BIOS per u booting da ECKD DASD ligatu à u sistema guest via vfio-ccw hè statu implementatu.

L'emulatore di l'architettura SPARC per i sistemi sun4m risolve i prublemi aduprendu a bandera "-vga none" per OpenBIOS.

Da nutà dinò l'aggiunta di e bandiere md-clear è mds-no per cuntrullà a prutezzione contr'à l'attacchi MDS (Campionamentu di Dati Microarchitetturali) nantu à i processori Intel. Hè stata aghjunta a capacità di determinà topulugie IC cù a bandiera "-smp ..., dies =". U cuntrollu di versione hè implementatu per tutti i mudelli CPU x86.

Per l'opzione "–salvage" hè stata aghjunta à u cumandamentu di cunversione qemu-img per disattivà a terminazione anormale di u prucessu di cunversione di l'immagine in casu d'errori di input / output (per esempiu, pò esse adupratu per restaurà i file qcow2 parzialmente danneggiati) .

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu in sta nova versione: 

  • U gestore di blocchi SSH hè statu cunvertitu da aduprà libssh2 in libssh
  • U driver virtio-gpu (una GPU virtuale sviluppata in u quadru di u prugettu Virgil) hà aghjuntu un supportu per passà l'operazioni di resa 2D / 3D à un prucessu d'utilizatore di vhost esternu (per esempiu, vhost-user-gpu)
  • U supportu per l'estensione ARMv8.5-RNG per generà numeri pseudo-aleativi hè statu aghjuntu à l'emulatore di l'architettura ARM. Implementazione di supportu per l'emulazione FPU per i chips di a famiglia Cortex-M è risolvutu i prublemi cù l'emulazione FPU per Cortex-R5F.
  • Un novu sistema per configurà opzioni di assemblea hè prupostu, cuncepitu in u stilu di Kconfig. Per Exynos4210 SoCs aghjunghjenu supportu per i controller DMA PL330.
  • Hè aghjuntu un supportu per u subformatu seSparse di sola lettura in u gestore di blocchi VMDK.
  • In l'emulatore di a famiglia Tensilica Xtensa, l'opzioni per MPU (unità di prutezzione di memoria) è l'accessu esclusivu sò implementate
  • Hè aghjuntu u supportu per u driver SiIO GPIO in u driver di emulazione GPIO.
  • Aggiuntu supportu per a topulugia di CPU in l'arburu di u dispositivu.
  • U cumandimu "qemu-img rebase" furnisce u travagliu quandu un schedariu di salvezza ùn hè ancu statu creatu per u schedariu d'entrata.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.