QOwnNotes, sincronizazione cù ownCloud / Nextcloud è generazione di note

circa QOwnNotes

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à QownNotes. Questu hè un editore di testu gratuitu. Cù sta applicazione pudete scrivite e vostre note è mudificali o semplicemente cercalli dopu da u vostru dispositivu mobile (aduprendu applicazioni cum'è CloudNotes) o i servizii web di ownCloud/Nextcloud.

E note sò salvate cum'è fugliali di testu chjaru è ponu esse sincronizzati cù u nostru propiu cliente di sincronizazione. Benintesa altri prugrammi cum'è Dropbox, Syncthing, Seafile o BitTorrent Sync ponu ancu esse aduprati.

E note seranu accessibili in fugliali di testu chjaru, cum'è si face in l'app propria NotesCloud. Questu ci darà un massimu di libertà in e nostre note. Hà trà e so funzioni quella di gestore di liste di compiti per Gnu / Linux, Mac OS X è Windows. Pò opzionalmente travaglià inseme cù l'app ownCloud o Nextcloud note app.

QOwnNotes hè dispunibule in parechje lingue cume: Inglese, Tedescu, Francese, Polaccu, Cinese, Giapponese, Russo, Portoghese, Ungherese, Olandese è Spagnolu.

Funzioni generali di QownNotes

home page QOwnNotes

Alcune di e caratteristiche chì ponu esse messe in risaltu in stu prugramma saranu chì ci permetterà di sincronizà tutte e note nantu à i dispositivi (desktop è mobile) cù i soi CloudCloud o Nextcloud sync client. Per un cunfortu più grande di l'utilizatore quandu aduprate l'applicazione, ci permetterà di configurà accurtatoghji di tastiera persunalizabili. Ci offre ancu un supportu per i script, è ancu un repository per elli. Da questu repo pudete installà script senza abbandunà l'applicazione.

Tutti e note cancellate ponu esse recuperate da u vostru propiu Cloud cum'è u servitore Nextcloud. L'utilizatori seranu capace di gestisce e nostre propie liste di compiti in Nuvola, cum'è e cumpetenze di u stessuCloud. U prugramma sustene a funzione di sincronia selettiva ownCloud supportendu una quantità illimitata di cartulari di note. Questu ci dà l'utilizatori a capacità di sceglie u cartulare adattatu nantu à u servitore.

QownNotes ci darà ancu un supportu per u Crittografia AES-256 di note. E note ponu esse decifrate solu da QownNotes.

L'interfaccia di u prugramma ci darà dinò a pussibilità di aduprà un tema in modu scuru. Ci derà un sustegnu tematicu per a messa in valore di sintassi. Dentru l'app tutti i pannelli ponu esse piazzati induve l'utente volePuderanu ancu flottà o esse accatastati. L'interfaccia d'utilizatore di l'applicazione hè persunalizabile, chì vi permette di aumentà o diminuisce a dimensione di a fonte. Usendu u prugramma, averemu un modu senza distrazioni à a nostra dispusizione. Ci permetterà ancu di spurtà note in PDF è assai di più.

Per difettu l'applicazione ci permetterà marcatura di note gerarchiche è sottucartulari di questi. U prugramma ci offre ancu un supportu per u impurtendu e nostre note da Evernote.

Installa QownNotes in Ubuntu

Per installà stu prugramma nantu à i nostri sistemi Gnu / Linux ci sò parechji repositori di software dispunibili. Frà elle ci hè u repositoriu chì ci interessa, quellu Ubuntu. Pudemu ancu truvà repositorii per Arch, Debian, Gentoo, openSUSE è Fedora. Per l'installazione in manu, aghjustemu u repositoriu per Ubuntu, aghjurneremu a nostra lista di software è installeremu u prugramma. Cum'è sempre apremu u terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu i seguenti cumandamenti.

sudo add-apt-repository ppa:pbek/qownnotes
sudo apt update && sudo apt install qownnotes

Puderemu ancu pudè installà sta applicazione per mezu di u vostru snap pack nantu à tutti i sistemi chì supportanu stu tipu di pacchettu. Per fà questu, cum'è in a stallazione precedente, duveremu apre u terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive u cumandimu seguente per installà u prugramma.

sudo snap install qownnotes

Se vulete sapè di più nantu à cumu stallà QownNote in distribuzioni Gnu / Linux pudete verificà u situ di u prugettu.

Disinstalla QownNote da Ubuntu

Per sbarrazzassi di stu prugramma avemu bisognu di i cumandamenti abituali. Avemu solu da apre u terminal (Ctrl + Alt + T) è aghjunghje i seguenti cumandamenti.

sudo add-apt-repository r ppa:pbek/qownnotes sudo apt remove qownnotes && sudo apt autoremove

Se l'installazione chì avete fattu hè stata attraversu u pacchettu snap, per disinstallallu duverete scrive un altru cumandamentu in u terminal per rimuoverlo da u sistema.

sudo snap remove qownnotes

Sì qualchissia vole sapè di più nantu à u prugettu o cunsultà u so còdice surghjente, pudete fà da a vostra pagina GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.