Frameworks 5.67 vene cù guasi 150 cambiamenti per migliurà l'esperienza KDE

Scrivendu di KDE 5.67

U 7 di ghjennaghju, Cumunità KDE tirau Plasma 5.17.5, 6 ferraghju sò ghjunti l'applicazioni KDE 19.12.2 è, per compie u pacchettu, eri ghjittò KDE Strutture 5.67. Cum'elli spieganu nant'à u so situ web, «I Frameworks KDE sò più di 70 biblioteche di plugin per Qt chì furniscenu una larga varietà di funzionalità comunemente necessarie in biblioteche mature, valutate da pari è testate bè cù termini di licenza amichevuli«, Chì in altre parolle significa chì hè un software chì u so scopu principale hè chì tuttu funziona currettamente.

KDE Frameworks 5.67 hè ghjuntu per presentà un tutale di 141 cambiamenti à software cum'è Baloo, KIO è Kirigami. Cum'è un esempiu per spiegà l'impurtanza di KDE Frameworks, pudemu menzionà un bug in Firefox, in a so funzione PiP per esse più specifica, chì face chì a finestra staccata si riduca immediatamente in schermi ad alta risoluzione in KDE. Questu hè qualcosa chì ùn accade micca in altri ambienti grafichi cum'è GNOME o in sistemi operativi cum'è Windows. KDE hà cunfirmatu chì hè un bug ligatu à a gestione di i schermi da Qt.

Frameworks 5.67 hè ghjuntu cù 141 cambiamenti

Trà e novità chì sò ghjunte cù KDE Frameworks 5.67, a Comunità KDE hà mintuvatu queste ultimi settimane:

  • A nova finestra elegante "Get New [Stuff]" in Plasma 5.18 ùn hà più una brutta barra bianca in fondu, hà avà una dimensione predefinita più reattiva è u so buttone strettu hà sempre testu.
  • L'icona VLC in Breeze (u tema) s'assumiglia più à l'uriginale.
  • In l'applicazioni KDE chì ci permettenu di rimpiazzà u schema generale di culori, ci hè avà una opzione per rinvià i cambiamenti è aduprà u schema generale di culori.
  • L'Ombre per i dialoghi di Plasma è i popup sò avà un pocu più dolce è più suttile.
  • Pudete riconfigurà u cliente di mail predefinitu per esse un prugramma di terminale è fà chì tuttu funziona currettamente quandu cliccate i ligami Mailto:.

Scrivendu di KDE 5.67 hè dighjà ghjuntu in Discover nantu à l'urdinatori chì anu aghjustatu u repositoriu Backports KDE è nantu à i sistemi operativi cù repositori speciali cum'è neon KDE. Ancu s'ellu ùn deve micca esse necessariu, hè cunsigliatu di riavviare l'urdinatore dopu l'installazione di i novi pacchetti per chì tuttu funziona u megliu pussibule.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)