KDE Frameworks 5.37.0 Vene à l'urdinatori KDE Plasma 5 cù 119 Cambiamenti

Scrivendu di KDE 5.37.0

KDE hà annunziatu pocu fà a liberazione è a dispunibilità generale di l'aghjurnamentu mensile di mantenimentu per a cullezzione KDE Frameworks, chì l'ultima versione hè 5.37.0.

KDE Frameworks 5.37.0 pare esse un aghjurnamentu maiò paragunatu à e versioni precedenti, cume aghjusta un tutale di 119 cambiamenti in i so sfarenti cumpunenti è applicazioni per l'ambienti desktop KDE Plasma 5, cumpresu Framework Plasma, KWayland, KTextEditor, KIO, KCoreAddons, KConfig, KActivities, KArchive, KDeclarative, KDesignerPlugin, KHTML, KI18n è l'icone Breeze.

U più grande cambiamentu inclusu in questa versione hè u Scalable Vector Graphics (SVG) per u mutore KHTML, u supportu per ipv * .route-metric in NetworkManagerQt, Nuova icona per Akregator, supportu per u Qt5Widgets build in Sonnet, in più di supportu per a sintassi Pug è Jade, frà altre cose.

"KDE Frameworks hè una raccolta di 70 estensioni per Qt chì furniscenu una larga varietà di funzioni richieste cù termini di licenza assai legeri", dice l'annunziu d'oghje. "Questa liberazione face parte di una seria d'aggiornamenti mensili pianificati chì anu da scopu di fà miglioramenti per i sviluppatori in un modu simplice è prevedibile".

Prestu in tutte e distribuzioni GNU / Linux

In più di i cumpunenti è l'applicazioni KDE menzionati sopra, KDE Frameworks 5.37.0 migliora dinò i seguenti moduli: KIdleTime, KInit, KNewStuff, KPackage Framework, KParts, KUnitConversion, KWallet Framework, KWidgetsAddons, KWindowSystem, KXMLGUI, NetworkManagerQt, Sonnet, CMake è ThreadWeaver.

D'altra parte, u supportu per l'utili KDELibs 4 è KDE Doxygen hè statu miglioratu, è dinò a funzione di messa in evidenza di sintassi. Se site interessatu à cunnosce tutte e nutizie di a nova versione di KDE Frameworks, ùn esitate micca à visità u situ ufficiale.

KDE Frameworks 5.37.0 ghjunghjerà in i repositori di software stabile di a vostra distribuzione Linux preferita in i prossimi ghjorni, allora assicuratevi di applicà l'aghjurnamentu appena diventerà dispunibule per a vostra piattaforma.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.