Quessi sò i prugressi chì sò stati fatti cunnosce u travagliu di Firefox in Wayland

Logo di Firefox

Martin Stransky, u mantenitore di u pacchettu Firefox per Fedora è RHEL è chì hè ancu rispunsevule di portà Firefox per Wayland, hà publicatu un raportu chì riassume l'ultimi sviluppi in Firefox in ambienti Wayland.

In u raportu mintuvanu chì alcune caratteristiche ùn anu pussutu esse messe in opera subitu per via di differenze d'approcciu à l'implementazione in X11 è Wayland. In u primu casu, e difficultà si sò fatte per via di u clipboard Wayland chì travaglia in modu asincrunu, chì richiede a creazione di un stratu separatu per astratta l'accessu à u clipboard di Wayland. U stratu specificatu serà aghjuntu à Firefox 93 è serà attivatu per difettu in Firefox 94.

In rispettu à dialoghi emergenti, a difficultà principale era chì Wayland avia bisognu rispettu cù una stretta ierarchia pop-up, vale à dì, a finestra parente pò creà una finestra zitellu cù un popup, ma a prossima popup iniziata da sta finestra deve esse ligata à a finestra zitellu originale, furmendu una catena. In Firefox, ogni finestra puderia generà più finestre popup chì ùn formanu micca una gerarchia.

U prublema era chì quandu si usa Wayland, a chjusura di unu di i popup richiede di ricustruisce tutta a catena di finestre cù altri popup, mentre chì a presenza di più pop-up aperti ùn hè micca rara chì i pop-up sò usati per implementà u Windows, popup, menu, avvisi, dialoghi supplementari, richieste di permessu, ecc.

A situazione era ancu cumplessa da fallimenti in Wayland è GTK, dunque fà picculi cambiamenti puderia purtà à l'apparizione di varie regressioni. Tuttavia, u codice popup per Wayland hè statu mudificatu è si prevede di esse inclusu in Firefox 94.

Altri miglioramenti relativi à Wayland menzionati includenu l'aghjuntu di scala 93 DPI à Firefox per eliminà u sfarente quandu si move a finestra à a riva di u schermu in configurazioni multi-monitor. In Firefox 95, hè previstu di risolve i prublemi chì si presentanu quandu si utilizza l'interfaccia drag-and-drop, per esempiu, quandu si copia file da fonti esterne in sistemi di file locali è quandu si spostanu schede.

Cù u lanciamentu di Firefox 96, u portu Wayland di Firefox hà da ottene una parità generale in funziunalità cù u build X11, almenu quandu si esegue in l'ambiente GNOME Fedora. Dopu, i sviluppatori si concentreranu nantu à u travagliu di perfezionamentu in ambienti Wayland da u prucessu GPU, chì elimina u codice per interagisce cù l'adattatori grafichi è prutege u prucessu principale di u navigatore da crash in casu di fallimentu di u driver.

Hè previstu ancu di purtà codice à u prucessu GPU per decodificà u video cù VAAPI, chì hè attualmente in opera in i prucessi di trasfurmazione di cuntenutu.

Inoltre, pudemu mette in risaltu l'inclusione per una piccula percentuale di utilizatori di e branche stabile di Firefox, u rigidu regime d'isulamentu di u situ, sviluppatu in u quadru di u prugettu Fission.

A diversità di a distribuzione arbitraria di l'elaborazione di tabulazioni in u gruppu di prucessu dispunibule (8 per difettu), chì hè stata aduprata finu à avà, u modu di serratura move u processu di ogni situ in u so propiu prucessu separatu cù a divisione micca per tabulazioni, ma per domini chì permettenu d'isulà ulteriormente u cuntenutu di script è iframes esterni.

Un modu di isolamentu forte prutegge da l'attacchi di u canali laterali, cume quelle relative à e vulnerabilità di a classe Spectre, è riduce dinò a frammentazione di a memoria, restituisce a memoria à u sistema operativu di manera più efficiente, minimizza l'impattu di a raccolta di spazzatura è di u computazione intensiva nantu à e pagine di altri prucessi, è migliora l'efficienza di u bilanciu di carica, sfarenti nuclei di CPU è migliurà a stabilità (bluccendu u prucessu chì rende l'iframe ùn trascinerà micca u situ principale è altre schede cun ellu).

Trà i prublemi cunnisciuti qchì nascenu quandu hè adupratu un modu di isolamentu strettu, ci hè una crescita notable di memoria è cunsumu di descrittore di file quandu si apre un grande numeru di schede, è ancu l'interruzzione di u travagliu di alcuni plugins, a sparizione di u cuntenutu iframe quandu si stampa è chjamà a funzione per catturà una screenshot, una diminuzione in l'efficienza di u documentu iframe caching Perdita di cuntenutu da e forme cumpletate ma micca inviate quandu si riprende una sessione dopu un crash.

source: https://mastransky.wordpress.com


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.