Queste sò e nutizie in Xubuntu 16.04

Ubuntu 16.04

Questa settimana avemu cunnisciutu una nova versione di Ubuntu, una versione chì hè ancu una versione LTS, chì significa chì hà un supportu longu, essendu ideale per e squadre è utilizatori chì anu bisognu di avè un sistema assai stabile. Questa versione ùn hè micca venuta sola, sta volta parechji sapori ufficiali anu publicatu e so rispettivi versioni LTS cum'è Xubuntu cù Ubuntu 16.04.

U gustu ufficiale Ubuntu per e squadre leggere hà publicatu una versione in più è per furtuna hè una versione LTS, una versione cù 3 anni di sustegnu chì hà da assicurà l'aghjurnamenti è e bug fixe per a versione. Ma in più di a funzione LTS, Xubuntu 16.04 hà purtatu parechje novità chì facenu di Xubuntu 16.04 una versione assai interessante da aduprà.

In questa versione Thunar hè statu aghjurnatu è una seria di patch hè stata applicata per curregge bug impurtanti chì sò stati trovati in l'ultimi mesi. Un novu travagliu d'arte hè statu ancu aghjuntu è wallpapers, una seria di fugliali chì vi avemu digià cummentatu tempi fà. In cunglisazione cù questi miglioramenti, Albatros, Bluebird è Orion, temi tradiziunali in Xubuntu, sò stati cacciati da l'ultima versione per ùn esse mantenutu.

Xubuntu 16.04 averà un supportu di 3 anni

Inoltre, cum'è in a versione principale di Ubuntu, Xubuntu 16.04 ùn averà micca Ubuntu Software Center Piuttostu, aduttarà Gnome Software Center, u novu centru per u software. Insemi cun questu, duvemu piglià in contu e novità di a versione, vale à dì, u numeru di kernel, a currezzione di bug è l'eliminazione di certi software chì ùn seranu più installati per difettu. In u casu di Xubuntu 16.04, U calendariu ùn ci hè micca, ma hè u Calendariu Orage, un calendariu chjucu è praticu. In quantu à i bug, Xubuntu 16.04 corregge assai bugs propii di a distribuzione truvata in l'ultimi mesi, bug truvati in Xfce4-power-manager, in MenuLibre, in Parole o ancu in Catfish.

Se site veramente in cerca di un Ubuntu leggiu è stabile, Xubuntu 16.04 hè una bella scelta, una scelta chì pudete scaricà da quì o simpliciamente, sè avete dighjà installatu Ubuntu 16.04, installate Xubuntu-desktop cù apt-get Facile, nò?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

11 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Yagami Raito dijo

    Ùn possu micca scaricà u 16.04-bit 32 qualchissia chì hà u ligame apprezzarà assai

    1.    david david dijo

      xubuntu.org

    2.    Yagami Raito dijo

      David David grande capottu

    3.    Yagami Raito dijo

      grazie: 3

  2.   Pedro dijo

    Pò esse aghjurnatu da 14,04 à 16.04, o duvemu reinstallà a nova versione?

  3.   DRR dijo

    Salutu Joaquín, abusendu di a vostra sperienza, vi vulia dumandà duie cose. U primu hè se Thunar hè abbastanza stabile à u mumentu o hè megliu d'aspittà un pocu per i numerosi bug annunziati per finisce di riparazione. U secondu hè se hè pussibule è cunsigliatu d'aghjurnà da Trusty. A verità hè chì cercu stabilità è simplicità. Sò cuntentu di Xubuntu, ma cunsiglianu sempre Mint.Chì site a vostra opinione?

    🙂

  4.   Carlos Pérez dijo

    Bonghjornu, provu a distro xubuntu 16.04 da un pendrive Ùn l'installu micca ancu, ma testu u live è ùn cunnette micca u wifi, dice disattivatu, cumu possu corregge stu prublema, vale a pena di dì chì u led di indicatore di cunnessione pare esse spente, grazie in anticipu per u vostru aiutu !!

    1.    infohismat dijo

      A listessa cosa m'hè accaduta cù un acer aspire one D250, ma cù Xubuntu dighjà installatu nantu à a mo macchina. Verificate chì a carta di rete sia installata, configurata è attivata currettamente. In u mo casu eth0 era ok, aghju cunnessu per cavu è bè, ma micca per wifi. Pruvava cum'è un pazzu u buttone wifi è ùn s'accendia micca (pensu chì era rottu), ma quandu aghju disconnessu u cavu, hà rilevatu automaticamente e reti senza fili è aghju pussutu cunfigurà tuttu bè, cum'è pudete vede, era scioccu è ùn ci era nunda di ligatu à Xubuntu, basta à arricà si è u uttenite solu.

      1.    Jose dijo

        A listessa cosa m'hè accaduta cù u wifi, ùn sò micca andatu cù a penna è quandu l'aghju installatu ùn sò ancu andatu. Cunnette u cavu è cunnette digià u wifi è hà cuminciatu à andà bè.

  5.   Oliver dijo

    Grazie Joaquin per l'infurmazioni. Assai interessante, cum'è i cumenti. L'aghju da installà nantu à un lenovo sallow. Unu chì hè cum'è un P4 cù 2g di ram. Piuttostu, qualcunu pò cummentà se xubuntu 16 vene cun libreoffice installatu? Sò nativu di Windows, dunque ogni suggerimentu sarà super.

  6.   José Angel dijo

    Salutu, hè statu un pezzu chì sta versione di u sistema upirativu hè surtita ma quandu aghju installatu xubuntu era in a so versione 15, quandu hè stata aggiornata, u lettore di parole hà smessu di funziunà, si apre ma ùn ghjoca micca se mi pudessi aiutà à risolve quellu errore, l'apprezzu assai.