Rapportu nantu à u sviluppu di Gnome Shell per i dispositi mobili

GNOME-Shell-on-mobile-interface

U travagliu hè finanzatu da u Ministeru di l'Educazione tedescu

Jonas Dressler di u prughjettu Gnome, recentemente publicatu un rapportu nantu à u travagliu realizatu durante l'ultimi mesi per sviluppà Gnome Shell per l'usu nantu à i telefoni intelligenti è tablette touchscreen.

Per i sviluppatori, ci sò rami separati di Gnome Shell è Mutter, chì compilanu i cambiamenti esistenti ligati à a creazione di una cunchiglia cumpleta per i dispositi mobili.

U codice publicatu furnisce supportu per a navigazione utilizendu gesti nantu à u screnu, aghjunghje un teclatu nantu à u screnu, include u codice per l'adattazione adattativa di l'elementi di l'interfaccia à a dimensione di u screnu, è furnisce una interfaccia ottimizzata per i schermi chjuchi per navigà per e funzioni installate.

I cambiamenti principali presentati in u rapportu

In u rapportu sottumessu, u sviluppu cuntinuu di a navigazione di gestu 2D hè mintuatu, chì a cuntrariu di l'interfaccia basata in gestu di Android è iOS, GNOME hà una interfaccia cumuna per inizià l'applicazioni è cambia trà e attività, mentre chì Android usa una split di trè schermi (schermu di casa, navigazione di l'app, è cambià di compiti) è iOS usa dui (schermu di casa è cambià di compiti).

L'interfaccia di riassuntu implementata in GNOME hà eliminatu u mudellu spaziale cunfusu è l'usu di gesti micca evidenti, cum'è "swipe, stop and wait without remove your finger", invece chì mostra una interfaccia cumuna per vede l'applicazioni dispunibuli è cambià trà l'applicazioni in esecuzione, offerte, attivate da semplici gesti swipe (Pudete cambià trà e miniature di l'applicazioni in esecuzione cù un swipe verticale è scorri à traversu a lista di l'applicazioni installate cù un swipe horizontale.)

Prugressu di sviluppu mobile di Gnome shell

A ricerca implementa l'output di l'infurmazioni in una colonna, simile à a ricerca in l'ambiente di desktop GNOME.

Nantu à u teclatu nantu à u screnu, urganizà input cù gesti hè stata completamente riprogettata, chì hè simile à l'urganizazione di input praticata in altri sistemi operativi mobili (per esempiu, una chjave pressata hè liberata dopu chì una altra chjave hè pressata), plus l'interfaccia di input emoji hè stata riprogettata. A disposizione di u teclatu hè stata adattata per l'utilizazione in schermi più chjuchi, novi gesti sò stati aghjunti per ammuccià u teclatu nantu à u screnu, è ancu per ocultà automaticamente quandu pruvate di scroll.

A pantalla cù a lista di l'applicazioni hè stata adattata dispunibule per travaglià in modu di ritrattu, un novu stilu per a visualizazione di u catalogu hè statu prupostu, l'indentazioni sò stati aumentati per facilità a tapping on smartphones. Opzioni furnite per bundle applicazioni.

Hè prupostu a interfaccia per cambià rapidamente i paràmetri, cumminatu in un menù dropdown cù una interfaccia per vede una lista di notificazioni. U menu si apre cù un gestu di scorrimentu da cima à fondu è vi permette di sguassà e notificazioni individuali cù gesti di scorrimentu horizontale.

Infine, po a parte di i piani chì sò avutu per u futuru:

  • Portà i cambiamenti preparati è una nova API per u cuntrollu di gestu à u mainstream GNOME (programmatu per esse implementatu cum'è parte di u ciculu di sviluppu GNOME 44).
  • Crea una interfaccia per travaglià cù e chjama mentre u screnu hè chjusu.
  • Supportu per e chjama d'emergenza.
  • A capacità di utilizà u mutore di vibrazione integratu di i telefoni per creà l'effettu di feedback tattile.
  • Interfaccia à sbloccare u dispusitivu cù un codice PIN.
  • Capacità d'utilizà layout di tastiera estesi nantu à u screnu (per esempiu, per simplificà l'input URL) è adattà u layout per u terminal.
  • Rielaborazione di u sistema di notificazione, raggruppendu e notificazioni è chjamate l'azzioni da e notificazioni.
  • Aghjunghjite una linterna à a pantalla di cunfigurazione rapida.
  • Supportu per u raggruppamentu di spazii di travagliu in modu di panoramica.
  • Fate cambiamenti chì permettenu anguli arrotondati per miniature in modu di panoramica, pannelli trasparenti, è a capacità per l'applicazioni di disegnà in l'area sottu à i pannelli superiore è inferiore.

Hè da nutà chì u statu attuale di u sviluppu pò esse truvatu in e custruzzioni di notte di GNOME OS. Inoltre, e custruzzioni di postmarketOS sò sviluppati separatamente, cumprese i cambiamenti preparati da u prugettu.

source: https://blogs.gnome.org/


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniel Rincon dijo

    Trovu stu OS per i telefoni assai bellu; Aghju utilizatu Debian cù Gnome è hè assai simili, pò esse installatu o hè sempre in beta?