Canonical rilascia Ubuntu 18.04.5 è Ubuntu 16.04.7 per migliurà l'affidabilità, a stabilità è a sicurezza di duie di e so versioni LTS chì sò sempre supportate

Ubuntu 18.04.5 è 16.04.7

Una settimana fà, duie tardi, Canonical tirau Primu aghjurnamentu puntuale di Focal Fossa. Tutte e versioni di Ubuntu ricevenu aghjurnamenti di stu tippu, ma u LTS riceve di più, postu chì sò supportati per 5 anni è micca per 9 mesi cum'è e versioni normali. Ci sò attualmente duie versioni LTS in più supportate, è a sucietà chì gestisce Mark Shuttleworth hà publicatu nuove immagini di u Bionic Beaver è di Xenial Xerus chì ponu esse scaricati cum'è Ubuntu 18.04.5 è Ubuntu 16.04.7.

Cum'è l'avemu spiegatu a settimana scorsa, ùn sò micca versioni novi di i sistemi operativi, unu lanciatu in aprile 2018 è l'altru in u listessu mese di 2016, ma sò novi imagine ISO chì includenu tutte e nutizie è i miglioramenti chì sò stati inclusi in l'ultimi mesi, più specificamente quelli relativi à l'affidabilità, a stabilità è a sicurezza di i sistemi operativi. L'utilizatori esistenti averanu ricevutu tutte e nutizie introdutte in sti novi ISO appena ch'elli eranu pronti.

Ubuntu 18.04.5 è 16.04.7 anu patitu ancu lags

Ùn anu micca spiegatu u mutivu, ma l'ultime trè versioni LTS, vale à dì, e so immagini ISO, di u sistema Canonical è di tutti i so sapori ufficiali anu patutu un ritardu. Specificamente, cum'è infurmatu Steve Langasek, a versione aggiornata di u Bionic Beaver duverebbe ghjunghje u 6 d'Agostu, è micca u 13 cum'è hà avutu.

In quantu à e novità ch'elli anu introduttu in i so tempi, Xenial Xerus si hè distinatu per esse u primu à sustene i pacchetti Snap, trà altre novità. D'altra parte, Bionic Beaver rimane un preferitu di parechji utilizatori Ubuntu è era u l'ultimu à aduprà l'ambiente graficu Unity, cusì i fan di u desktop chì Canonical hà creatu sò stati delusi 6 mesi dopu quandu a cumpagnia hà decisu di vultà à GNOME. In ogni casu, u prugettu esiste Unità Ubunty chì travaglia per diventà un sapore ufficiale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.