Chob, cerca AppImage, Flatpak è pacchetti Snap da u terminal

circa chob

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Chob. Questa applicazione ci permetterà cercate app AppImage, Flatpak è Snaps direttamente da u terminal. Oghje l'utilizatori di Ubuntu anu un bellu numeru d'applicazioni "universali", chì sò più o menu pupulari.

Queste app sò imballati cù tutte e biblioteche è dipendenze necessarie in un pacchettu. Per utilizalli, tutti l'utilizatori anu da fà hè scaricà è gestisce i pacchetti. I furmati di queste app universali sò AppImages, Flatpaks è Snaps.

Questi trè formati di applicazione sò dighjà aduprati da parechje cumpagnie è sviluppatori. Se cercate sempre una applicazione di stu tippu, duverete solu andà in u magazinu currispundente, circà è scaricà l'applicazione chì avete bisognu per pudè gode di ella. Eccu induve chob vene per fà a vita un pocu più faciule per noi, bè ci permetterà di circà i trè magazini ufficiali currispundenti da u terminal.

Tipi di pacchetti chì pudemu cercà cù chob

  • AppImage hè un furmatu per a distribuzione di software portatile in Gnu / Linux chì ùn avete micca bisognu di permessi di superusuariu per aduprà l'applicazione. Stu furmatu hè destinatu à permette a distribuzione di software indipendente da a distribuzione. Stu tippu di pacchettu hè statu liberatu per a prima volta in u 2004 cù u nome di cliccate. U so sviluppu hà continuatu dapoi tandu, essendu chjamati PortableLinuxApps in u 2011 è dopu, in u 2013, anu finitu per esse chjamati AppImage. Applicazioni populari cum'è Gimp, Firefox, Krita è assai altri sò dispunibili in questu furmatu. Li pudemu truvà dispunibuli direttamente nantu à e so pagine di download currispundenti. Ùn duveremu chè scaricalli è renderli eseguibili per pudè usalli.
Articulu ligatu:
AppImage: u bonu è u male di sti tippi di pacchetti software
  • Flatpak hè statu cunnisciutu cum'è xdg-app finu à maghju 2016. U sviluppatore Flatpak hè Alexander Larson. L'applicazioni Flatpak sò ospitate in un repositoriu centrale chjamatu 'Flathub'. Se site un sviluppatore, è avete u curaghju di custruisce e vostre applicazioni in furmatu Flatpak, pudete distribuirle à l'utenti attraversu Flathub. L'utilità furnisce un ambiente sandbox chjamatu Bubblewrap, in quale l'utenti ponu eseguisce applicazioni isolate da u restu di u sistema. L'applicazioni Flatpak necessitanu permessu di l'utente per cuntrullà i dispositivi hardware o accede à i file di l'utente.
  • l Pacchetti snaps sò creati principalmente per Ubuntu, da Canonical. I sviluppatori di altre distribuzioni Gnu / Linux cumincianu ancu à creà sti tippi di pacchetti, eccu perchè travaglianu ancu nant'à altre distribuzioni Gnu / Linux. Snaps pò esse scaricatu direttamente da a pagina di scaricamentu di app o da u magazinu Snapcraft.
Articulu ligatu:
Cumu eliminà cumpletamente un pacchettu Flatpak, Snap, o AppImage

Per ùn avè da circà magazinu per magazinu, l'utenti ponu aduprà l'utillu chì andemu à vede oghje. Avete da fà una ricerca d'applicazione da a linea di cummanda, chì Ci permetterà di circà facilmente l'applicazioni per u nostru Ubuntu nantu à e piattaforme AppImage, Flathub è Snapcraft.

Scaricate è installate chob

Questu strumentu cercherà solu l'applicazione data è mostrarà u ligame ufficiale in u navigatore predefinitu. Ùn stallerà nunda. In e seguenti linee vedemu cumu installà Chob è cumu aduprà per circà AppImages, Flatpaks è Snaps.

Per principià, averemu da fà scaricate l'ultima versione di Chob da u pagina di stampa di u prugettu. Per questu esempiu aghju da scaricà u fugliale .deb, chì à u mumentu di a scrittura di queste linee hè in u so Versione 0.3.5. Puderemu ancu pudè scaricà stu pacchettu aprendu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivendu u cumandimu seguitu in questu:

scaricate chob cù wget

wget https://github.com/MuhammedKpln/chob/releases/download/0.3.5/chob.deb

Una volta scaricatu, basta à fà stallalla. Per fà questu, in u listessu terminal, scrivemu u cumandimu seguente:

stallate u fugliale .deb

sudo dpkg -i chob.deb

Ricerca per AppImage, Flathub è Snapcraft app cù Chob

Una volta chì u pacchettu hè stallatu, pudemu avà circà l'applicazioni chì vulemu. Per questu esempiu cercu applicazioni per u formatu video avi:

lista di applicazioni "avi" truvate cù chob

chob avi

Chob cercarà e piattaforme AppImage, Flathub è Snapcraft è visualizerà i risultati. Quandu i risultati sò visualizati, ci ne serà solu sceglite l'applicazione chì ci interessa scrivendu u numeru indicatu à a manca di u nome. Questu apre u ligame ufficiale in u nostru navigatore web predefinitu, induve pudemu leghje i dettagli di l'applicazione.

sobre uttene più dettagli nantu à Chob, Date solu un ochju à u pagina ufficiale di u prugettu nantu à GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.