Richard Stallman ùn parla è ùn pò micca parlà per u muvimentu di u lugiziale liberu

sf_cunservanza

Luni, u 16 di settembre di u 2019, Richard Matthew Stallman, prutagunista principale di u muvimentu di u lugiziale liberu è iniziatore di u prugettu GNU, Hà dimissiunatu da a so pusizione in CSAIL, u laboratoriu di computer è intelligenza artificiale di u MIT.

Più tardi, Richard Stallman hà ancu dimissiunatu da Presidente di a Free Software Foundation. è u so cunsigliu di amministrazione. Dapoi u 1971, Stallman hè prugrammatore in u Dipartimentu di Ricerca di Intelligenza Artificiale di u Massachusetts Institute of Technology (MIT).

A so decisione di abbandunà u MIT CSAIL seria ligata à u scandalu di l'abusu di i ghjovani chì attualmente agita u MIT. Stallman hà dimissiunatu da u MIT dopu un scambiu di email nantu à Jeffrey Epstein, Marvin Minsky è l'assaltu sessuale di minori.

Conservazione di a Libertà di u Software, l'urganizazione senza scopu di lucro chì furnisce servizii legali per prughjetti di software open source, hà annunziatu nantu à u so situ web chì "Richard Stallman ùn parla è ùn pò micca parlà per u muvimentu di u software liberu".

Questa publicità seguita i cumenti di Stallman nantu à e vittime di u trafficu di zitelli Jeffrey Epstein. Sicondu alcune fonti, Stallman hà pigliatu una pusizione assai discutibile nantu à u casu di Marvin Minsky, chì hè accusatu d'aggressione sessuale di una di e vittime di Jeffrey Epstein.

Stallman hè accusatu di culpisce e vittime minori dopu avè parlatu in difesa di Marvin Minsky, mintuvatu da una di e vittime chì hè stata urdinata di fà sessu.

Richard-Stallman

Stallman hà intrutu in un dibattitu nantu à a definizione di i cuncetti di "viulenza sessuale" è s'elli s'applicanu à Minsky. Hà suggeritu ancu chì e vittime si impegninu vuluntariamente in a prostituzione.

Stallman hà dettu ancu chì:

Stuprà à qualchissia chì ùn hà ancu 18 anni ùn hè micca menu disgustoso di quellu chì hà dighjà 18 anni ...

Hè prima stu cummentariu di Richard Stallman chì u Software Freedom Conservancy ùn hà micca apprezzatu chì Richard Stallman, u principale prutagunista di u muvimentu di u lugiziale liberu è l'iniziatore di u prugettu GNU, decide di questi temi sensibili.

Cunsiderati cù altri cummenti riprisentabili ch'ellu hà publicatu annantu à l'anni, questi incidenti formanu un mudellu di cumpurtamentu inconsistente cù l'ubbiettivi di u muvimentu di u software liberu. Chjamemu à Stallman di abbandunà i so posti di dirigenza in u nostru muvimentu ", hà dettu a Software Freedom Conservancy in u so situ web.

U listessu lunedì, Richard Stallman hà dimissiunatu da a so pusizione in CSAIL, u laburatoriu d'informatica è d'intelligenza artificiale di u MIT.

U Software Freedom Conservancy ùn hà micca mancatu di sprimà insoddisfazione per i cummenti di Richard Stallman in stu casu. »

A lotta per a diversità, l'ugualità è l'inclusione hè a lotta per a libertà di u software; u nostru muvimentu ùn riescerà chè s'ellu include tutti. Cù questi cum'è i nostri valori è scopi, semu spaventati da e recenti dichjarazioni fatte da u presidente è fundatore di a Free Software Foundation, Richard Stallman, in u so recente email à a lista di distribuzione MIT CSAIL.

Ricusemu ogni associu cù un individuu chì e parolle è l'azzioni minanu questi obiettivi di prumove u software liberu.

Aspettemu cun impazienza di vede u travagliu di a FSF in questu duminiu è vuleriamu enfatizà chì permette à Stallman di cuntinuà à occupà una pusizione di dirigenza seria un cumprumessu inacceptable.

Si pò dì chì e parolle di u Software Freedom Conservancy ùn sò micca cascate in sordi quandu Richard Stallman dimissiuneghja da presidente di a Free Software Foundation.

"Semu passiunati da a libertà di u software perchè sapemu chì hè un prerequisitu necessariu per un software sicuru è efficiente chì pudemu contà à longu andà."

Luttemu per u copyleft perchè hè un strumentu putente chì ci aiuta à cuntrullà a tecnulugia chì hè sempre più integrata in a nostra vita ...

U più impurtante, ùn pudemu micca sustene à nimu, direttamente o indirettu, chì tollerà u periculu di e persone vulnerabili razionalizendu u cumpurtamentu di i predatori ", leghje u situ Web Software Freedom Conservancy.

source: https://sfconservancy.org/


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nacho dijo

    Qualchissia chì cunnosce RMS sà minimamente chì ste dichjarazioni pigliate fora di u cuntestu è sò dichjarazioni chì anu assai à fà cù una currezzione linguistica ch'ellu hà fattu anni fà (arricurdatevi ch'ellu hè nantu à u spettru di l'autismu cù a sindrome d'Asperger) è un attaccu di certi interessi in a trasfurmazione di u lugiziale liberu in open source (a stessa "tiparraca" chì l'accusava di una cosa hà suggeritu l'altra, è incidentalmente travaglia in una sucietà populare di software proprietariu).

    Hè ciò chì u muvimentu #metoo, a caccia di streghe è l'interessi corporativi anu servutu.

    Ciò chì hè tristu hè di vede blog cù tituli cusì dispiacenti è chì ùn raccoglinu micca tutte l'infurmazioni. È iè, Richard Stallman parla è pò parlà per u muvimentu di u software liberu perchè ellu hè u so creatore è u massimu difensore di questu sopra tutti l'altri interessi.

bool (veru)