Rootkits in Ubuntu, cumu scopre li

Rootkits in Ubuntu, cumu scopre li

Un amicu meu dice chì a più grande minaccia di cibersigurtà hè l'omu, l'utilizatore. È ùn ci hè micca una ragione più grande per ellu. Parlemu sempre di virus è di sicurezza informatica, cumu hè assai difficiule di penetrà in un sistema Gnu / Linux è assai faciule per entra in Windows. Ma difficiule ùn significa micca impussibile è sempre di più minacce sò create per Gnu / Linux è sopratuttu per Ubuntu, essendu unu di i sistemi i più aduprati in a famiglia Gnu / Linux. U rootkit sò un bon esempiu di una minaccia chì hè stata UbuntuAncu se ci hè un modu per ghjunghje, ci hè sempre un modu per esce lu da u nostru sistema.

Chì ghjè un rootkit?

Sicondu a wikipedia un rootkit hè un prugramma chì permette un accessu privilegiatu continuu à un urdinatore ma tene attivamente a so presenza piatta da u cuntrollu di l'amministratori currompendu u funziunamentu nurmale di u sistema upirativu o d'altre applicazioni.

Hè una minaccia periculosa per l'utilizatori di Ubuntu postu chì a prima cosa chì si pò fà hè di cambià u password d'utilizatore è / o amministratore è di disattivà u nostru sistema.

Chkrootkit, una suluzione

Canonical, forse cuscente di ste minacce, hà piazzatu in i so repositori un prugramma chì ci curregge o ci prevene di u pussibule rootkit chì abitanu u nostru sistema. L'applicazione hè ereditata da Debian ma altrettantu dispunibule è funziunale cum'è in a distribuzione parent.

Per installallu basta à andà in u nostru terminal o in sinapticu è scrive

sudo apt-get install chkrootkit

Rootkits in Ubuntu, cumu scopre li

Questu installerà u prugramma, l'unicu puntu negativu hè chì ùn hà micca un'interfaccia grafica dunque ogni volta chì vulete usallu duverete andà à u terminal è scrive

sudo chkrootkit

Rootkits in Ubuntu, cumu scopre li

Questu eseguirà a scansione è vi informerà se u vostru urdinatore hè infettatu o micca. S'ellu era da esse infettatu, solu a ricerca Google di u kit radicali è a so soluzione postu chì hè assai difficiule per un prugramma di risolve u rootkit, sia in Windows, Mac o Ubuntu.

Ah, una ultima raccomandazione. chkrootkit Hè un prugramma chì funziona solu se l'avemu lanciatu, ùn funziona micca cum'è un antivirus classicu chì hè sempre latente à circà virus o minacce, nè hà da piglià precauzioni da noi stessi, allora vi raccomandu chì di volta in volta, una volta una settimana per esempiu, passate stu strumentu per u vostru sistema è ancu u antivirus per u vostru pendrive. Ùn si sà mai induve pò esse u periculu.

Più infurmazione - WikipediaClamTk: pulizia di virus in Ubuntu,

Immagine - pixaby


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Maria Gl dijo

    Solu dendu una cuntribuzione à quellu strumentu cumunu cù rkhunter va assai bè.
    Per installallu: sudo apt-get install rkhunter
    Per aghjurnà a basa di dati: sudo rkhunter –update
    È per lanciallu: rkhunter -c

  2.   Maria Gl dijo

    Per aghjurnà a basa di dati: sudo rkhunter –update scusate per quelli dati