rqlite, un eccellente SGBD relazionale distribuitu ligere

Si site in cerca di un SGBD distribuitu chì usa SQLite cum'è mutore di almacenamentu, lasciami dì ti rqlite hè quellu per voi, postu chì permette di urganizà u travagliu di un cluster basatu annantu à almacenamenti sincronizzati.

Da e caratteristiche rqlite, a facilità di stallazione, implementazione è mantenimentu hè messa in risaltu di almacenamentu distribuitu tolerante à i difetti, chì hè un pocu simile à etcd è Consul, ma usa un mudellu di dati relaziunali invece di un furmatu chjave / valore.

À propositu di rqlite

L'algoritmu di cunsensu Raft hè adupratu per mantene tutti i nodi in sincronia. Rqlite aduprà a libreria SQLite originale è u driver go-sqlite3, in più di u quale esegue un stratu chì elabora e richieste di i clienti, si replica in altri nodi è cuntrolla u cunsensu arrivatu nantu à a scelta di u node principale.

Cambiamenti in a basa di dati ponu esse fatte solu da u node sceltu cum'è capimachja, ma e cunnessioni cù operazioni di scrittura ponu esse dirette à altri nodi in u cluster, chì restituiranu l'indirizzu di u capimachja per ripete a dumanda (in a versione successiva, prumettenu di aghjunghje a trasmissione automatica di a chjamata à u capimachja).

U focu principale hè nantu à a tolleranza di difetti, cusì u DBMS scala solu in operazioni di lettura, è l'operazioni di scrittura sò u collu di bottiglia. Hè pussibule esecutà un cluster rqlite da un unicu node è una tale soluzione pò esse aduprata per furnisce l'accessu à SQLite nantu à HTTP senza furnisce tolleranza di difetti.

Dati SQLite in ogni node ùn sò micca almacenati in un fugliale, ma in memoria. À u livellu di u livellu cù l'implementazione di u protocolu Raft, un registru hè tenutu di tutti i cumandamenti SQLite chì portanu à un cambiamentu in a basa di dati.

Stu registru hè adupratu per a replica (replica à u livellu di ripetizione di query à altri nodi), quandu si principia un novu nodu, o per recuperà da una perdita di cunnessione.

Per riduce a dimensione di u registru, l'imballu automaticu hè adupratu, chì principia dopu un numeru specificatu di cambiamenti è porta à a cunferma di una istantanea, contr'à a quale un novu registru principia (u statu di a basa di dati in memoria hè identicu à l'istantanea + log di cambiamentu cumulatu).

Da e caratteristiche rqlite:

  • Facilità di distribuzione di cluster, senza a necessità di una installazione SQLite separata.
  • Capacità per uttene rapidamente almacenamentu SQL replicatu.
  • Prontu à aduprà in prughjetti di produzzione.
  • Disponibilità di l'API HTTP (S), chì permette l'aghjurnamentu di i dati in modu batch è a determinazione di u node capimachja di u cluster. Una interfaccia di linea di cummanda è e biblioteche client per varie lingue di prugrammazione sò ancu furnite.
  • A prisenza di un serviziu per definisce altri nodi chì permette di creà dinamicamente cluster.
  • Supportu per a crittografia di u scambiu di dati trà nodi.
  • A capacità di persunalizà u livellu di verificazione per a rilevanza è a cunsistenza di i dati à a lettura.
  • Capacità opzionale di cunnessione di nodi di sola lettura chì ùn participanu micca à a determinazione di consensu è sò aduprate per aumentà a scalabilità di u cluster per operazioni di lettura.
  • Supportu per a forma nativa di transazzioni basata nantu à a cumminazione di cumandamenti in una sola richiesta (transazzioni basate nantu à BEGIN, COMMIT, ROLLBACK, SAVEPOINT, è RELEASE ùn sò micca supportate).

À propositu di rqlite 6.0

A nova versione introduce cambiamenti architettonichi significativi destinati à migliurà a fiducia di i cluster migliurendu u prucessu di dirige richieste di lettura è scrittura à i nodi di cluster curretti.

Nodi Rqlite avà pò multiplexà cunnessioni logiche multiple trà elli utilizendu e cunnessione TCP stabilite trà i nodi da u protocolu Raft. Se a dumanda richiede l'autorità di u node capimachja, ma hè inviata à u nodu secundariu, u nodu secundariu pò determinà l'indirizzu di u capimachja è trasmettelu à u cliente, senza fà u calculu di consensu Raft.

U cambiamentu hà ancu eliminatu u cumpunente separatu per a sincronizazione di metadati è hà eliminatu a gestione separata di Raft di statutu è metadati.

I nodi secondarii mandanu avà richieste à u node principale solu quandu hè necessariu, quandu hè necessariu scopre l'indirizzu di u node principale. L'API furnisce a capacità di uttene informazioni nantu à u statu di altri nodi in u cluster. U cumandamentu Sysdump aghjuntu à CLI.

Finalmente sè site interessatu à sapè ne di più o cunsultate e struzzioni di stallazione è u manuale d'utilizatore, pudete fà da u ligame sottu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.