Samba 4.10.0 arriva cun supportu per Python 3 è più

samba-4.10.0

Pochi ghjorni fà a nova versione di Samba 4.10.0 hè stata liberata chì aghjusta novi miglioramenti, caratteristiche è sopratuttu correzioni di bug intornu à a so versione precedente.

Sta nova versione di Samba 4.10.0 cuntinua u sviluppu di u ramu Samba 4 cù una messa in opera cumpleta di un cuntrullore di duminiu è un serviziu di Active Directory.

Samba 4.10.0 Hè compatibile cù l'implementazione di Windows 2000 è capace di serve tutte e versioni Microsoft supportate di clienti Windows, cumpresu Windows 10.

Samba 4 hè un pruduttu di servitore multifunzionale chì furnisce dinò l'implementazione di un servitore di file, un serviziu di stampa è un servitore d'identificazione (winbind).

Principali novità di Samba 4.10.0

Cù a liberazione di sta nova versione di Samba 4.10.0 si mette in risaltu chì KDC è Netlogon anu aghjustatu un supportu per u mudellu di avvio di prucessu pre-perk, chì vi permette di mantene un gruppu di prucessi di manipulazione pre-run. U valore predefinitu di u parametru "prefork children" in smdb.conf hè statu aumentatu da 1 à 4.

In l'implementazione di u mudellu pre-forchetta, u restitu automaticu di i prucessi falluti hè furnitu. I ritardi trà i tentativi di riavviamentu sò determinati da i parametri "incremento di backoff prefork" è "backoff massimu prefork".

Inoltre, un sustegnu tutale per Python 4.10.0 hè furnitu in Samba 3. U supportu di Python 2 hè sempre pussibule, ma per difettu Python 3 hè adupratu avà in compilazione (Python 3.4+).

Custruisce cù Python 2 richiede di impostà a variabile di l'ambiente: «PYTHON = python2 ./configure; PYTHON = marca python2 ».

A creazione di cartulari samba hè pussibule in listessu tempu per Python 3 è Python 2 specificendu u bandiera 'configure-extra-python = / usr / bin / python2'. In u ramu Samba 4.11, hè previstu di discontinuà u supportu di Python 2 per archivisti è di elevà i requisiti di versione à Python 3.6.

Backups

U cumandamentu 'copia di salvezza di duminiu samba-tool' hè statu allargatu cù una nova opzione 'offline'. Questu crea in modu sicuru una copia di salvezza di a basa di dati DC lucale direttamente da u discu.

I vantaghji principali di una copia di salvezza offline sò chì hè più veloceo, postu chì al guarda più dettagli di a basa di dati (per scopi forensi), è u prucessu samba ùn hà micca da eseguisce quandu a copia di salvezza hè fatta.

D'altra parte, truvemu dinò chì hà aghjustatu u cumandimu 'statistiche di gruppu samba-tool', chì mostra un riassuntu di a distribuzione di l'utilizatori trà gruppi in u duminiu. U cumandamentu esistente 'lista di gruppi di strumenti samba -verbose' hè allargatu cù dati nantu à u numeru di utilizatori in ogni gruppu.

Protocolli è moduli

Samba 4.10.0 vene cun supportu per u protocolu SMBv2 à l'utilità samba-tool è un novu modulu VFS glusterfs_fuse, chì permette di aumentà e prestazioni quandu accede à Samba à partizioni cù GlusterFS muntatu cù u meccanisimu FUSE (sistema di file di spaziu utente).

Per migliurà e prestazioni, u modulu estratta direttamente l'infurmazioni nantu à i nomi di fugliali attraversu una quistione di attributi estesi nantu à u sistema di fugliale.

Per attivà l'accelerazione, basta à aghjunghje glusterfs_fuse à u parametru "oggetti vfs".

U novu modulu ùn hè micca rimpiazzatu da vfs_glusterfs, ma offre solu un mecanismu alternativu per accede à e sezzioni Gluster.

Hè stata deprecata è serà eliminata in a prossima filiale di u ligame Python à u cliente SMB. A rimozione influenzerà l'utenti chì usanu e so proprie utilità cù 'da samba import smb'.

U cuntrollu LDAP risultati paginati

Per LDAP, u cumpurtamentu di l'estensione di risultati paginati hè statu cambiatu, permettendu à i partiti di trattà i risultati di a quistione cù a paginazione.

L'elaborazione di e richieste di paging in Samba hè allineata cù u cumpurtamentu di i servitori Windows in precedenza, diverse pagine di campione sò state furnite basatu annantu à una stampa statica da a basa di dati statica, è avà tenenu contu di cambiamenti in a basa di dati ricevuti da l'ultima richiesta per a pagina.

A visualizazione di l'identificatore di l'avvenimentu ("EventId", codice di cunnessione riesciutu o micca) è u tippu di input ("logonType", interattivu, rete è rete senza prutezzione) hè statu aghjuntu à i missaghji di autentificazione visualizzati in i messaghji di autentificazione JSON-log.

source: https://www.samba.org


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ruggeru Vicenciu dijo

    Caru David

    Innota chì installu samba 4 cum'è controller di duminiu è tuttu hà funzionatu perfettamente, tuttavia aghju applicazioni web chì u mo nome d'utilizatore è password cunvalidaghju cù a funzione php ldap_bind, tuttavia in samba 4 ùn sò micca statu capace di fà li funzionà. A quistione seria se mi manca una cunfigurazione in samba per fà u travagliu o s'ellu ci hè un altru modu per fà stu prucessu?