Scale di Frequenza in Ubuntu

Scale di Frequenza in Ubuntu

L'informatica si move assai veloce, più veloce di ciò chì vuleriamu qualchì volta. Un risultatu di questu hè chì in parechji casi avemu una macchina o dispositivu più putente di ciò chì avemu bisognu per i nostri compiti quotidiani. Un tale casu accade in parechji urdinatori, chì compremu novi è chì u usamu solu per navigà in Internet o scrive in u processatore di testi, attività chì richiedenu poche risorse.

Ci sò ancu casi speciali: laptop, chì in parechji casi vulemu solu per un compitu, una presentazione multimediale, scrivendu in un blog o leghjendu un pdf simplice, postu chì un tale compitu limita a batteria o i prucessi paralleli chì perde risorse è impediscenu u sistema upirativu.

En GNU / Linux è in Ubuntu hà travagliatu in queste situazioni, dendu nascita à tecniche assai interessanti cume l'usu di sensori di temperatura o a tecnica d'oghje chì si rivela ancu più utile: a Scale di Frequenza.

El Scale di Frequenza ùn hè nunda più cà una tecnica in a quale dite à u sistema di aduprà una parte di u processatore riducendu cusì l'energia è e risorse chì u sistema cunsuma. Anu creatu ancu quattru profili cù i quali anu modificatu u cumpurtamentu di u sistema:

  • On demand: Expand o riduce u cunsumu di risorse basatu nantu à a dumanda.
  • Cunservatore: Hè un prufilu da chì pruvate à mantene u livellu di spesa à i livelli di basa.
  • danza: Hè a più devorante di risorse postu chì rende u sistema dispunibule per e attività chì cercanu di dà a massima prestazione pussibule in tuttu.
  • Risparmiu di energia: Hè u prufilu u più risparmiu di risorse, riducendu u cunsumu di risorse energetiche è di sistema à u minimu.

È cumu facu una scala di Frequenza?

U metudu più simplice hè di andà à Ubuntu Software Center è stallà indicatore-cpufreq Questu installerà u prugramma cù quale serà attivatu solu andendu in un terminal è scrivendu indicatore-cpufreq questu attiverà u applet cù quale pudete mudificà u vostru sistema à u vostru gustu.

Infine, cummentate una bella punta, sè avete un laptop di ultima generazione cun i3 o i7 o processori quad-coreAduprate sta tecnica è vedrete cumu dura a vostra batteria per più di 30 minuti.

Saluti è bon venneri santu.

Più infurmazione - Verificate a temperatura di u vostru urdinatore cù u cumandimu 'sensori'(mini tutoriale) Scale di frequenza di CPU in l'urdinatori


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Anibal dijo

    L'aghju installatu ma ùn lu vecu micca in u systray ... Aghju ubuntu 12.04 è aghju attivatu ['tuttu'] in l'indicatori