Scaricate i vostri video cù l'aiutu di 4K Video Downloader

4k video downloader

Senza dubbitu unu di i compiti più cumuni chì l'utenti eseguiscenu di solitu nantu à i so urdinatori sò scaricamentu video da vede più tardi sia in u vostru urdinatore sia in un dispositivu mobile.

U mutivu più cumunu per salvà un video hè chì u ponu guardà quante volte volenu senza preoccupassi di a larghezza di banda internet. In questu articulu parleremu un pocu di 4K Video Downloader chì hè un strumentu graficu per scaricà video è audio da siti d'ospiti cum'è YouTube, Vimeo, Facebook, Dailymotion, Metacafe, è ancu Instagram per creà una copia di salvezza di foto.

Offre à l'utente una vasta gamma di shareware cume una soluzione gratuita, multipiattaforma per Linux, Windows è Mac.

Hè statu sviluppatu da Open Media LLC è vi aiuta à scaricà video, creà è publicà presentazioni di diapositive, è ancu estrà l'audio da i fugliali video. U nome 4k vene da a risoluzione video, perchè vi permette di scaricà video in a migliore qualità.

Principali nutizie di 4K Video Downloader

Scaricate i vostri video cun l'aiutu di 4K Video Downloader voi vi permette di salvà playlists interi di YouTube è canali in furmati MP4, MKV, M4A, MP3, FLV, 3GP.

In più à questu Puderanu ancu abbunà à i canali YouTube in l'applicazione è scaricate automaticamente l'ultime video.

4K Video Downloader hà a capacità di estrarre sottotituli da i video di YouTube è ancu di annotazioni in furmatu .srt, cù quale l'utilizatore pò più tardi incarnà li per una sola video o cumplettà playlist cun un clic.

Cume installà 4K Video Downloader in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà 4K Video Downloader nantu à i so sistemi, devenu prima scaricà u so pacchettu .deb da u situ ufficiale 4kdownload. Per questu pudete diretta à u ligame seguente.

In u listessu modu, pudete scaricà stu pacchettu da u terminale eseguendu u cumandimu seguitu:

wget https://dl.4kdownload.com/app/4kvideodownloader_4.4.11-1_amd64.deb

Una volta chì u scaricamentu hè fattu, avà pudete installà u pacchettu deb cù u vostru gestore di pacchetti preferitu cliccendu doppiu nantu à ellu o da u terminal pudete fà lu esecutendu u cumandimu seguente:

sudo dpkg -i 4kvideodownloader_4.4.11-1_amd64.deb

È in casu d'avè prublemi cù e dipendenze di u pacchettu, li pudemu risolve eseguendu questu in u terminal:

sudo apt -f install

Utilizazione basica di 4k Downloader

Dopu avè fattu una installazione curretta di u pacchettu,tempu chì pudemu prucede per eseguisce l'applicazione nantu à u nostru sistema.

Basta à circà u lanciatore di questu in u nostru menu di applicazione è aprite 4k Downloader nantu à u nostru sistema.

Quandu principiate sta dumanda per a prima volta, mostrerà un Accordu di Licenza di Utente Finale chì duvemu in fondu accettà in modu chì pudemu pusizionà ci nantu à u schermu principale di l'utente di l'applicazione.

Per cumincià à scaricà i video cù questa applicazione, Avemu solu da andà à u situ di u video chì vulete scaricà, allora duvemu copià u ligame induve si trova u video è incollallu in Video Downloader 4k cliccendu nantu à u buttone Incolla ligame.

Scaricatore video 4k principale

Una volta fattu, a finestra chì seguita apparirà; affissà una lista di opzioni di scaricamentu, cum'è a qualità di u video di scaricamentu, u so furmatu è u cartulare di scaricamentu.

Quì in questa finestra ci dumanderà ancu di specificà e vostre opzioni di scaricamentu è dopu questu basta à cliccà nantu à u buttone Scaricà

À a fine di u scaricamentu di u video, ponu ghjucà u video direttamente attraversu a finestra precedente o accedendu da u cartulare di scaricamentu, chì hè, per difettu, u cartulare di scaricamentu di l'utente attuale.

Cumu disinstallà 4k Video Downloader?

Se questa applicazione ùn era micca ciò chì aspettavate o vulete semplicemente rimuoverla da u vostru sistema. Tuttu ciò chì devenu fà hè di apre u Centru Software Ubuntu da a barra di attività Ubuntu è cliccà nantu à a scheda "Installatu".

Avà quì devenu circà 4kvideodownloader in a lista è cliccà nantu à u buttone Delete è cunfirmà a disinstallazione.

O per quelli chì preferenu fà da u terminal, ponu fà scrivendu u cumandimu seguente:

sudo apt-get remove 4kvideodownloader

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   ajtorres dijo

    Per un bellu pezzu aghju usatu 4k Video Downloader per scaricà video da Youtube. Sfurtunatamente, in i novi aghjurnamenti, ùn ci hè più supportu per 32 bit.

  2.   U ghjattu di Lopez dijo

    Stu prugramma ùn funziona micca in Plasma, o almenu KDE Neon ... Di solitu ricorsu à Clipgrab ...

  3.   Fabio dijo

    Assai bonu! Grazie per u postu. Sarei assai gratu se avessi amparatu à mette u prugramma autorizatu per Ubuntu 19.04, postu chì mi pare chì sia qualcosa di diversu.

    Grazie!

  4.   So hye dijo

    Mi piace assolutamente !! u megliu chì aghju pruvatu, i video sò di alta qualità è hè perfettu per qualsiasi attività, vi cunsigliu vivamente uwu

  5.   Arturo dijo

    Aghju a licenza per u prugramma, ma ogni volta chì vogliu scaricà una video mi vene un errore. Aiutami per piacè à risolve u prublema