Ancu s'ellu Imaghjini ISO de Ubuntu Pò esse scaricati direttamente da u situ ufficiale di distribuzione, hè cunsigliatu di scaricalli megliu aduprendu u protocolu BitTorrent per ùn saturà i servitori.
La scaricate cù u protocolu BitTorrent Hè benefiziu sia per a distribuzione sia per l'utenti chì ottenenu tassi di velocità di scaricamentu più alti postu chì ùn anu micca da scaricà l'immagine da u servitore ufficiale, chì hè di solitu saturatu i ghjorni dopu a publicazione di e nuove versioni. In questu post avemu da scaricà Ubuntu 12.04.1 aduprendu Deluge, un cliente multiplataforma cù una interfaccia simplice è amichevule.
Scaricamentu di Ubuntu
A prima cosa hè di andà à a pagina di Scaricamentu di Ubuntu, avemu da scaricà a versione Desktop. Una volta nantu à a pagina, scorremu finu à a fine di questu, à a sezione "Opzioni alternative", è cliccate nantu à u ligame chì dice "Fighjate un elencu cumpletu di e nostre versioni precedenti è scaricamentu alternativu". Questu ci purtarà à a pagina download alternativu. Passemu torna à a sezzione "BitTorrent". Ci sò i fugliali .torrente per varie architetture è versioni (Desktop, Server è Alternate).
Selezziunemu l'opzione curretta è salvemu u fugliale.
Avà apremu Deluge è andemu à u menu File → Aghjunghje.
In a finestra chì si apre cliccemu nantu à l'opzione Archiviu.
Navigemu versu u fugliale Dracula chè no scaricemu è selezziunemu.
Dopu, torna in a finestra per aghjunghje torrenti, cliccemu nantu à u buttone Add.
Astuzia. L'immagine Ubuntu chì avemu sceltu cumincierà à scaricà.
Quandu u scaricamentu finisce, averemu solu da fà brusgià a maghjina ISO à un CD o creà un USB in diretta in modu chì pudemu dopu procedere à installà a distribuzione Canonica in u nostru urdinatore.
Più infurmazione - Ubuntu 12.04.1 liberatu, Deluge, un client BitTorrent leggero è estensibile
Un cummentariu, lasciate u vostru
Sona assai bè, sia per l'utilizatori sia per i servitori Canonical saturati, grazie per a punta.