Attivà è disattivà cumpusizioni di finestra en Xubuntu (XFCE) hè un compitu veramente simplice, basta à apre u gestore di cunfigurazione di u sistema, andate à a sezzione Tweaks Manager di Finestra → Cumpusitore è selezziunate / deselezziunate l'opzione Permettenu a cumpusizione di a finestra (Attivà a cumpusizione di visualizazione).
Tuttavia, avè da adattà sta preferenza ogni volta chì vulemu attivà o disattivà l'effetti di cumpusizione hè veramente ingombrante, ancu se per fortuna hè qualcosa chì pò esse risoltu ponendu un scurciatoia di tastiera cù l'ordine currispundente.
Per fà questu avete da andà à u modulu di cunfigurazione Tutu è dopu à a tabulazione Accurtatoghji di Applicazione. Pulsemu u buttone Aggiungi è in a finestra chì si apre entremu, in u campu "cummandu", a seguente linea:
xfconf-query --channel=xfwm4 --property=/general/use_compositing --type=bool --toggle
Accettemu è dopu introducemu a cumbinazione di chjavi chì vulemu cuncede; in u mo casu aghju sceltu - abituatu à KDE - per Maiusc + Alt + F12.
Una volta fattu questu, u novu accessu di tastiera serà registratu immediatamente in u sistema. D'ora in avanti per accende è spegne l'effetti di cumpusizione basterà pressà a cumbinazione di tasti chì avemu sceltu. Rapidu è faciule.
Più infurmazione - Xubuntu 13.04 una rivista "persunale", Aduprate notificazioni XFCE in LXDE
Sianu the first to comment