Selene Media Converter 17.7, cunvertitore multimedia per Ubuntu

À propositu di Selene

In u prossimu articulu avemu da fighjà Selene Media Converter. Stu prugramma hè un cunvertitore di media open source chì hè trà noi per un bellu pezzu. Recentemente u prugramma hà publicatu una nova versione, chì include aggiornamenti di traduzzione è installatori aggiornati.

In u mondu Gnu / Linux avemu diversi convertitori multimediali, cù caratteristiche simili à stu prugramma, ma hè sempre bè di pruvà cose diverse da quelle abituali. Selene Media Converter ci permetterà cunvertisce i fugliali audio è video senza difficultà. Stu lugiziale hè un strumentu avanzatu in termini di cunversione multimediale. Cù ellu pudemu risolve praticamente tutti i bisogni di cunversione video / audio chì ponu sorgere.

Stu prugramma hè cumpatibile cù guasi tutti i furmati di schedari multimediali chì pudemu aduprà y pò codificà à i furmati di pruduzzioni i più pupulari cume WAV / MP3 / AAC / FLAC / OPUS / MP4 / MKV / OGG / OGV / WEBM, ecc. Cù questu strumentu puderemu cunvertisce i fugliali in furmati pupulari aiutendu ci, se ne necessariu, cù putenti opzioni di linea di cummanda per una codifica automatica è incustodita.

Caratteristiche generali di Selene 17.7

Stu prugramma furnisce l'utenti cun un pulita, elegante è assai faciule da utilizà l'interfaccia grafica.

In questa ultima versione, u supportu per OPUS hè statu aghjuntu in contenitori WEBM, MKV è OGG. Supporta ancu tag audio aghjuntu per u codificazione Fraunhoffer AAC. Supporta guasgi tutti i furmati di fugliali di input chì pudemu truvà (ffmpeg).

Nos permetterà di aduprà VLC per ghjucà i media invece di ghjucatori interni. Puderemu centrà u schermu è visualizà u nome di u fugliale in a barra di intestazione.

schermu principale selene

Puderemu codificà i video à i furmati di fugliali più cumuni cum'è MKV, MP4, OGV è WEBM. Pudemu dinò cudificà a musica à furmati audio cumuni cum'è MP3, MP4, AAC, OGG, OPUS, FLAC è WAV. Supporta u cudificazione à l'ultimi furmati cum'è H265 / HEVC, WEBM è OPUS.

Trà l'opzioni à mette in risaltu pudemu truvà què pudemu mette in pausa è ripiglià a codifica in ogni mumentu vulemu. Averemu ancu a pussibilità di corre in fondu è di spegne u PC dopu avè finitu a cudificazione. U prugramma ci darà una interfaccia di linea di cummanda per un codificazione automatica / automatica. Pudemu scrive Script Bash per cuntrullà u prucessu di codifica chì vulemu rializà.

Diverse traduzzione sò state aghjunte, trà e quali pudemu truvà u Traduzzione spagnola. Tutte l'altre traduzzione è installatori sò stati aggiornati.

Oltre à supportà i formati video è audio più popolari, Selene supporta dui tippi di preselezzioni: Presets JSON (chì determinanu u formatu audio / video, codec, bitrate, qualità, ecc.) è bash script presets chì pò esse adupratu per cunvertisce i fugliali cù qualsiasi utilità di linea di cummanda.

Installa Selene 17.7 in Ubuntu

Per installà Selene in u nostru sistema upirativu pudemu sceglie trà duie opzioni. U primu serà di aduprà l'installatore tipicu .deb o .run chì pudemu scaricà da u vostru pagina di stampa.

L'altra opzione ci permetterà di installà o d'aghjurnà si avemu digià u software installatu. Per fà una di queste duie opzioni duveremu solu aduprà u PPA di u sviluppatore.

Avemu da apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu seguitu per aghjunghje u PPA:

sudo add-apt-repository ppa:teejee2008/ppa

Per installà u codificatore multimediale per a prima volta in u nostru sistema upirativu Ubuntu, avemu da eseguisce e seguenti serie di cumandamenti chì verificheranu l'aggiornamenti è installeranu u prugramma. Per fà questu, da u listessu terminal avemu da scrive u seguente:

sudo apt update && sudo apt install selene

Se avemu digià avutu u prugramma installatu, pudemu aghjurnà a vechja versione semplicemente lancendu u Software Updater è installendu l'aghjurnamenti dispunibili da quì.

Disinstalla Selene 17.7

Per rimuovere u convertitore di media Selene da u nostru sistema operativu, apriremu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu u cumandimu seguitu in questu:

sudo apt remove --autoremove selene

Per caccià u repositoriu da a nostra lista lucale averemu duie opzioni. U primu serà d'apre u terminal è scrive in questu:

sudo add-apt-repository -r ppa:teejee2008/ppa

L'altra opzione chì duveremu eliminà u repositoriu PPA serà per mezu di l'utilità Software & Udpates da a tabulazione Altru software.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Joel Esquivel dijo

    U testu postu chì ùn aghju mai intesu parlà di stu convertitore ...
    Spergu chì sia bè cumu indichi amicu ...
    Grazie…

  2.   Juan Nimu dijo

    Ùn sò micca capace di truvà l'opzione per chì quandu parechji cartulari sò caricati per cunvertisce, in l'output a struttura di cartulare hè rispettata.
    Ùn sò micca se hè a mo cosa o hè chì u prugramma ùn hà micca sta facilità.

  3.   Richard dijo

    M'aspettava di più, u cunvertitore video predefinitu hè matruska, nimu ùn a ricunnosce, quandu vulete mette mp4, duvete ancu installà altri plugins, quandu finisci l'installazione, in a cunversione ritorna un errore senza alcunu tipu di registru di ciò chì pò esse. Una perdita di tempu ...

bool (veru)