Differenze trà LibreOffice 4.0 è Microsoft Office 2013

LibreOffice vs. Microsoft Office

Cù u recente lanciu di LibreOffice 4.0 è e nutizie nantu à a pussibilità di Microsoft di liberà una versione nativa di Uffiziu per Linux, vale a pena di fighjà e sfarenze trà una suite d'uffiziu è l'altra.

Stu paragone vene da e mani di i stessi ragazzi di LibreOffice per mezu di i so wiki ufficiale, Induve mettenu in risaltu u virtù, è ancu i varii carenze, l ' LibreOffice 4.0 prima di Microsoft Office 2013.

Una di e differenze più notevuli hè a dispunibilità di e suite in diverse are, LibreOffice 4.0 essendu quellu chì sustene e più piattaforme -per ragioni evidenti-, essendu presente ancu in più versioni di Windows chè Office 2013 stessu (Windows XP, Vista, Windows 7 è Windows 8 contr'à solu Windows 7 è 8).

Differenze trà LibreOffice è Microsoft Office

Altre caratteristiche interessanti prisenti in LibreOffice 4.0 è micca in Office 2013 -o in parte- sò: a pussibilità di lanciate a suite da un dispositivu USB senza avè da esse installatu nantu à u sistema ospitante, u fattu di esse software open source, cuntate integrazione cumpleta trà i so cumpunenti, esse cumpletamente liberi, anu un ecosistema urganizatu di cumpressa, supporta più di 100 lingue, supportu per lingue cum'è JavaScript o Python, supportu cumpletu di u furmatu ODF, opzioni allargate durante l'esportazione di PDF, è ancu a pussibilità di importà gràfiche vettoriali, file PSD, file MS Visio, file FLAC , OGG, MKV è WebM, frà altri.

Benintesa, ci sò parechje altre zone in cui Microsoft Office esce avanti: importazione non parziale di PDF (oltre à i file WMA, WMV, MP4, MOV è AAC), un interfaccia faciule da aduprà nantu à i dispositivi tattili, unu versione in ligna XNUMX% funziunale, previsione mentre u furmatu, più uni pochi altri. Tuttavia, questu ùn hè micca una tavula da vede. quale di e duie suite hè megliuHè una tavula di riferimentu per l'utilizatore per valutà quale di i dui pò risponde megliu à i so bisogni.

Ci hè più tàvule cumparativi nantu à a wiki - trà LibreOffice Writer è Microsoft Word o LibreOffice Calc è Microsoft Excel, per esempiu - chì vanu veramente a pena di passà qualchi minutu di u nostru tempu.

Più infurmazione - Installazione di LibreOffice 4.0 in Ubuntu 12.10, Microsoft Office per Linux in u 2014
Surghjente - A Document Foundation Wiki, Amu Ubuntu


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

5 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Cruzhalo dijo

    U male ancu in LibreOffice hè l'esportazione in Word, hè veramente male, ma u prugramma stessu hè assai putente è leggiu 😉

  2.   tanrax dijo

    Ùn aghju mai avutu più bisognu di ciò chì LibreOffice offre. Aghju lagnatu per a velocità, ma l'anu ottimizatu tantu chì certe volte ùn aghju micca u tempu di vede a barra di carica, vogliu solu per l'avvene alcuni cuntrolli verticali cum'è quelli mostrati in OpenOffice

  3.   Andres Rodriguez dijo

    1 - A tavula chì avete messu, ùn hè micca ughjettiva o imparziale, postu chì hè fatta da una di e parti implicate

    2 - MSO finu à oghje, cuntinueghja à manghjà e patate à OpenOffice, LibreOffice o qualunque nome li volenu dà, dighjà per a stabilità cù grandi documenti induve l'alternative libere petan cum'è un grande documentu o in a gestione di certi aspetti cume cum'è in u casu di e tavule.

    3 - E funzioni à u livellu di l'utente domesticu sò ligate, ma quandu avete bisognu di più funzioni prufessiunali, MSO supera OO, LO, ecc ...

  4.   Ghermain dijo

    Per quelli chì ùn l'anu micca pruvatu, quì sottu lasciu un ligame cù 2 PPS cù password chì ponu esse aperti cù MSOffice ma micca cù LibreOffice, OpenOffice o Calligra, se risolviu questu ùn dependu più di M $ Office.

    NOTA: Ciò chì vogliu hè di vede a presentazione, micca di mudificà la, dunque ùn mi dicenu micca di utilizà u visor PowerPoint o u MSOffice for Wine, l'idea hè chì Impress li aprissi cusì portanu una password per esse ùn li vede nunda altru.

    http://db.tt/lF1nPUVE

  5.   sviluppà dijo

    A so velocità di virtù, a so debule l'interfaccia grafica