Shotcut 20.02 arriva cun qualchì miglioramentu è bug fixe

Shotcut 20.02

Ricentimenti a publicazione di a nova versione di u famosu editore video Shotcut 20.02 hè stata annunziata. In questa nova versione una manata di caratteristiche sò incluse è sopratuttu si mette à riparà uni pochi di bug chì sò prisenti in a versione precedente.

Per quelli chì ùn sò ancu micca cunuscenti di Shotcut, duvete sapè chì questu hè un eccellente editore video, open source multipiattaforma, chì hà una mansa di funzioni, cumpresu u supportu per 4K Ultra HD TV.

In più di tuttu què, u prugramma pò travaglià cù un gran numeru di formati audio è video è codec cum'è AVI, M4A, MXF, VOB, FLV, MP4, M2T, MPG, MOV, OGG, WEBM, è altri. Inoltre, ancu sustegnu parechji formati di maghjina cum'è BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF, è ancu sequenze d'imagine.

A cosa più incredibile hè chì u prugramma hè faciule da aduprà è offre tunnellate di funzioni è funzioni per edità è gestisce i vostri video cù pochi clicchi di topu.

Shotcut hè cumpatibile cù i formati video, audio è imagine in quantu face usu di FFmpeg è pudete aduprà plugins cù l'implementazione di effetti video è audio chì sò cumpatibili cù Frei0r è LADSPA.

Chì ci hè di novu in Shotcut 20.02?

In questa nova versione di Shotcut 20.02 sè aghjunghjenu a capacità di processà video in u prucessu di edizione cù a risoluzione stabilita per l'anteprima. U modu prupostu hè attivatu per mezu di u «Scale preview». è risparmia risorse per via di l'elaborazione video intermedia cù una risoluzione inferiore à l'ubbiettivu (per esempiu, a manipulazione cù una risoluzione di 640 × 360 serà fatta durante u prucessu di edizione per un video chì in definitiva serà una risoluzione 1080p).

Una casella di selezzione hè stata aghjunta aduprà a "Preview di scala" in «Esporta - Avanzatu - Video. Questu hè destinatu à furnisce una esportazione più rapida per a revisione di l'abbozzu.

Hè impurtante menziunà què certi filtri ùn supportanu micca u novu modu è trattanu sempre l'imagine à a risoluzione piena di u prugettu. Di i filtri citati chì ùn supportanu ancu questu modu sò:

  • mossu
  • Rutt-Etra-Izer
  • Stabilisce
  • Testu: HTML> Vuotu cù Animazioni Web
  • Testu: HTML> Scroll Semplice
  • Testu: HTML> Scroll à duie colonne

Inoltre, hè furnitu un modu di esportazione rapida, chì vi permette di salvà una versione di scrittura cù una risoluzione più bassa.

Un'altra novità di sta nova versione hè quella un filtru hè statu aghjuntu per cambià u pitch, chì pò esse adupratu per cumpensà i cambiamenti di velocità di u video, per creà una voce irriconoscibile, o per creà voci comiche.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu di sta nova versione:

  • Effetti di transizione ampliati da una maghjina à l'altra. U numeru tutale di effetti di transizione pruposti hà supiratu i 150.
  • Hè aghjuntu un novu modu di visualizazione video «Video Vector» (Views> Scopes> Video Vector).
  • I presets sò stati aghjunti per esportà in formati ALAC, FLAC, DNxHR HQ, ProRes HQ è ProRes 422.

Cume installà Shotcut in Ubuntu è derivati?

U primu metudu per uttene stu editore video in u sistema (validu solu finu à Ubuntu 18.04 lts), aghjusta u repositoriu di l'applicazione à u nostru sistema. Per questu Duvemu apre un terminal cù Ctrl + Alt + T è in questu avemu da eseguisce u seguitu.

Prima aghjunghjemu u repositoriu cù:

sudo add-apt-repository ppa:haraldhv/shotcut

Dopu aghjurnemu a lista di pacchetti è repositori cù questu cumandamentu:

sudo apt-get update

Infine procedemu à installà l'applicazione cù:

sudo apt-get install shotcut

È voilà cun ella, serà stata installata in u sistema.

Altru metudu duvemu ottene questu editore, hè scaricendu l'applicazione in u so formatu AppImage, chì ci dà a facilità di aduprà sta applicazione senza installà o aghjunghje cose à u sistema.

Per questu solu aprite un terminal cun Ctrl + Alt + T è in questu eseguite u cumandimu seguitu:

wget https://github.com/mltframework/shotcut/releases/download/v20.02.17/Shotcut-200217.glibc2.14-x86_64.AppImage -O shotcut.appimage

Fattu questu avà duvemu dà permessi d'esekuzione per u fugliale scaricatu cù:

sudo chmod +x shotcut.appimage

È infine pudemu lancià l'applicazione cù u cumandimu seguente:

./shotcut.appimage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)