Semu à pochi ghjorni da l'arrivu di Gnome 3.30

Ghjusti ghjorni prima di l'arrivu di a nova versione di Gnome 3.30, chì in pratica simu solu à una settimana. E nutizie nantu à e nuove funzioni chì saranu parte di sta nova versione di l'ambiente desktop sò state publicate per l'ultime settimane.

E ancu s'ellu ci hè basicamente pochi ghjorni, i rispunsevuli di sviluppà Gnome cuntinueghjanu à travaglià è à affinà e caratteristiche chì ghjunghjerà in sta nova rata.

Di e caratteristiche chì anu fattu cunnosce durante queste ultime settimane sapemu ciò chì seguita.

Novità in GNOME 3.30

Di u novu funzioni è caratteristiche chì sò state cunfirmate finora In primu locu, avemu trovu a nova è rinuvata "schermata di bloccu" o "schermu di bloccu" è ancu a schermata di login di l'ambiente hè stata migliorata.

GNOME 3.30 porterà alcuni schermi di serratura è di login assai interessante. U login rinnovatu è i schermi di serratura utilizanu transizioni animate per integrà e diverse parti.

gnome-3.30-lock-screen

LA selezzione di l'utilizatori ùn mostra micca più di ottu utilizatori. Se ci hè più di questu, un nome d'utilizatore hè permessu di esse inseritu, in più di sceglie unu da a rete. Puderete ancu vede u nome di a distribuzione in l'angulu in alto à sinistra.

 

In quantu schermu di bloccu di u sistema, serà riduttu da e notificazioni per via di a presentazione di un inseme di icone d'applicazione cù un contu di notificazioni per ognuna.

Aghjurnamenti Automatichi

GNOME 3.30 supporterà l'aggiornamenti automatici allora avete una cosa di menu da inchietassi. GNOME aghjurnerà automaticamente l'applicazioni quandu dispunibili, ma per cumincià, s'applica solu à l'applicazioni Flatpak.

U mutivu di sta decisione cumu spiegatu da GNOME hè di evità pacchetti d'aghjurnamentu automatichi chì ùn sò micca sicuri tuttu u tempu.

Ancu sì cose cum'è l'aghjurnamenti di firmware, u cuntenutu ostree, è l'aghjurnamenti di u pacchettu sò automaticamente scaricati per difettu, chì sò disposti manualmente cum'è prima.

Un'altra aghjurnamentu chì serà applicatu hè di mustrà l'aghjurnamenti chì sò dispunibili, ma ùn sò ancu stati scaricati.

GNOME-3.30-aghjurnamenti automatichi

Ancu se à u mumentu i sviluppatori di Gnome cercanu di vede se l'applicazioni ponu esse scaricate automaticamente prima di u tempu se hè pussibule.

Questu deve esse presentatu cum'è versioni novi chì puderebbenu piglià un pocu di tempu per scaricà in u pannellu d'aghjurnamentu prima chì l'aghjurnamentu di firmware sia accadutu o l'aghjurnamentu in linea hè pianificatu.

Duvemu aspettà è vede cumu sta caratteristica si complementa cun l'ambiente.

Nova versione di Nautilus 3.30

GNOME 3.30 includerà a nova versione di u gestore di file Nautilus 3.30, ciò chì in sè stessu hè uttenendu qualchì miglioramentu assai bellu ancu.

Cunta cun una nova barra d'arnesi induve l'utilizatori ponu avà accede à l'azzioni di fondo in vista di lista è eseguisce azzioni cum'è creazione di mudelli o apertura di un terminal.

Nautilus 3.30

l azzioni di menu d'applicazione sò aghjuntu per una facilità d'accessibilità in setups multi-monitor.

Un'altra ottimisazione visuale interessante hè aduprendu GTK +, chì vi permette di cambià a dimensione di u spaziu dinamicu di l'articuli in u gestore di file.

Altre novità significative in Nautilus 3.30 includenu ricerca di file più veloce è solu capacità attuale di ricerca di cartulare.

Per avà queste sò e caratteristiche chì sò state liberate, ancu se tanti altri sò previsti è sopratuttu megliu prestazioni è cunsumu di memoria più bassu in l'esekzione di l'ambiente nantu à u sistema.

Ebbè, dapoi parechji mesi, u persunale incaricatu di u sviluppu di Gnome hà avutu à trattà sfarenti prublemi di cunsumazione di memoria, senza scurdassi di u bug chì hà causatu un cunsumu eccessivu di l'ambiente di u sistema.

Senza di più, basta à aspettà qualchì ghjornu in più per a liberazione di ciò chì serà sta nova rata di Gnome 3.30.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.