Conky, un monitoru di sistema gratuitu è ​​liggeru per X

circa cunky

In u prossimu articulu andemu à fighjà cumu pudemu installà Conky in Ubuntu 20.04. Què hè un prugramma cù u quale pudemu sistemi di monitoru Gnu / Linux è BSD. U prugramma cuntrolla diverse risorse di u sistema per riportà l'usu currente di CPU, memoria, almacenamentu di discu, temperature, utilizatori cunnessi, ecc in un picculu widget chì serà visualizatu nantu à u desktop.

Conky hè liggeru è altamente configurabile, dunque pudemu lanciallu nantu à u nostru urdinatore senza avè un impattu significativu nantu à e prestazioni di u sistema. In e seguenti linee avemu da vede cumu installallu in Ubuntu 20.04 Focal Fossa è alcune opzioni di cunfigurazione di basa.

Installa Conky in Ubuntu 20.04

sobre stallà Conky In u nostru sistema, tuttu ciò chì duvemu fà hè di apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è in questu eseguisce u cumandimu:

stallà conky

sudo apt install conky-all

Habilita Conky per cumincià à u boot

Se vulete chì stu prugramma si apre automaticamente ogni volta chì u sistema inizia, aprite u launcher di applicazioni Ubuntu è cerca "Applicazioni à l'iniziu".

applicazioni à l'iniziu

Dentru a finestra da visualizà, cliccate nantu à 'Aggiungi'per aghjunghje un novu prugramma. Questu hà da apre una nova finestra, è in questu seremu scrive u nome di u prugramma "Cunvenzione di u Sistema Conky»È l'ordine da aduprà serà / usr / bin / conky.

aghjunghje à l'applicazioni à l'iniziu

Quandu tuttu hè cumpletu, cliccheremu nantu à u buttoneAggiungi'finisce. Allora pudemu chjude a finestra, à riavvia o accede dinò.

conky per difettu

Quandu u desktop carica di novu, u widget Conky si carica, è cum'è pudete vede in a schermata precedente hè un pocu simplice à u mumentuIn più di esse in una pusizione terribile per difettu. Ancu s'ellu deve dighjà offre una visione concisa di ciò chì accade cù e risorse di u sistema.

Persunalizà Conky

File di cunfigurazione

Avà chì Conky hè in opera è pudemu travaglià un pocu nantu à a so estetica. U fugliale di cunfigurazione universale di Conky si trova à /etc/conky/conky.conf. Se cercate di applicà cambiamenti universali, travagliate direttamente cù stu schedariu. Altrimenti, Per edità a cunfigurazione solu per u vostru utilizatore, prima create un fugliale di cunfigurazione Conky cum'è seguitu:

cp /etc/conky/conky.conf ~/.conkyrc

Per applicà sti cambiamenti, duverete ricaricà u desktop ripartendu. Dopu, aduprate u vostru editore di testu preferitu per apre u fugliale di cunfigurazione.

vim ~/.conkyrc

Allinjamentu

U primu di i cambiamenti necessarii serà piglià Conky da u latu sinistro di u schermu, chì hè induve appare per difettu. Cambia a linea 29 chì dice:

stabilisce l'allinjamentu

alignment = 'top_left'

Per questu altru:

alignment = 'top_right'

Cù questu utteneremu à Conky apparisce à u latu drittu di u desktop. Scunnettate per vede i cambiamenti.

conky alliniatu à a diritta

Interfaccia di rete

A prossima cosa da fà hè di uttene u monitoru di a rete per travaglià bè. Per automaticamente, Conky monitorizza l'interfaccia di rete et0, ma a vostra interfaccia di rete usa assai un nome diversu.

interfaccia di rete

Truvate u nome di a vostra interfaccia di rete (tipu ifconfig in terminal) è dopu rimpiazzate u valore eth0 à a linea 76 cù u nome di a vostra interfaccia di rete. Salvate i cambiamenti in u fugliale.

opzione di rete chì travaglia

Pudemu ancu cunfigurà Conky à monitorà l'indirizzu IP esternu di u nostru sistema. Per questu pudemu aghjunghje a seguente linea à u fugliale di cunfigurazione sottu a direttiva cunky.testu:

ip esternu

${color grey}External IP: $color${execi 1000 wget -q -O- http://ipecho.net/plain; echo}

Dopu avè salvatu i cambiamenti di u fugliale, duvemu dighjà vede a nostra IP esterna nantu à a scrivania:

vista ip esterna

Aspettu

A prossima cosa chì faremu hè di fà chì Conky sembra un pocu menu simile à un quadratu neru nantu à u schermu. Per questu andemu aghjunghje e seguenti linee in u fugliale di cunfigurazione, in a sezione principale di cunfigurazione.

ozzione aspettu

own_window_argb_visual = true,

own_window_argb_value = 50,

double_buffer = true,

Quandu hà finitu, cliccheremu salvà in verificate cumu si vedenu i cambiamenti.

Conky cun una installazione di basa

Tuttu u vistu finu à avà, sò solu uni pochi di paràmetri di basa. Ci hè parechje altre possibilità chì ponu esse configurate in Conky, furnitu chì avete un pocu di cunniscenza è imaginazione. È sinnò, l'internet hè pienu di grandi paràmetri chì ponu esse aduprati.

cunfigurazione extra cunky

Aiutu

Per più infurmazione, l'utilizatori ponu visità u pagina ufficiale nantu à GitHub di stu prughjettu, o fate un ochju à a documentazione di a pagina manuale:

man conky

Questa hè una di e più antiche utilità di surviglianza di sistema dispunibili in Gnu / Linux. Una volta chì l'avemu da vede bè, hè faciule da scurdà chì ùn face micca parte di l'ambiente desktop predefinitu di Ubuntu. A so natura ligera è configurabile ne face un favuritu di parechji utilizatori, ancu s'ellu hà ancu i so detractori.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.