SQLite 3.40 arriva cù supportu ufficiale per Wasm è più

SQLite

SQLite hè un mutore di basa di dati ligeru

U liberazione di a nova versione di u famosu DBMS "SQLite 3.40", un DBMS ligeru cuncepitu cum'è una biblioteca di plugin.

SQLite hè un mutore di basa di dati relazionale ligeru accessibile attraversu a lingua SQL. A cuntrariu di i servitori tradiziunali di basa di dati, cum'è MySQL o PostgreSQL, a so particularità ùn hè micca di ripruduce u schema di cliente-servitore abituale, ma di integrà direttamente in i prugrammi. In fatti, tutta a basa di dati (dichjarazioni, tavule, indici è dati) hè guardatu in un schedariu indipendente da a piattaforma.

Grazie à a so estrema ligerezza, SQLite hè unu di i mutori di basa di dati più utilizati in u mondu. Hè utilizatu in parechji prugrammi di cunsumatori è hè ancu assai populari in i sistemi integrati, cumprese a maiò parte di i smartphones muderni.

Principali novità di SQLite 3.40

In questa nova versione chì hè presentata, si mette in risaltu chì a capacità sperimentale di cumpilà SQLite in codice WebAssembly Intermediate chì pò esse eseguitu in un navigatore web è hè adattatu per urganizà u travagliu di basa di dati da applicazioni web in lingua JavaScript.

I sviluppatori web anu una interfaccia orientata à l'ughjettu d'altu livellu per travaglià cù dati in u stilu di sql.js o Node.js, liendu una API C di livellu bassu è una API basata nantu à u mecanismu Web Worker chì permette di creà cuntrolli asincroni. ch'elli currenu nantu à fili separati. I dati chì l'applicazioni web guardanu in a versione WASM di SQLite ponu esse guardati da u cliente cù OPFS (Origin-Private FileSystem) o l'API window.localStorage.

Un altru cambiamentu chì si distingue in questa nova versione hè u prestazione migliorata di u pianificatore di query, Inoltre, e restrizioni à l'usu di l'indici cù e tavule di più di 63 colonne sò stati eliminati (previamente l'indexazione ùn era micca applicata per l'operazioni cù e culonne chì u numeru ordinale superava 63).

SQLite 3.40 introduce ancu a indexazione migliorata di i valori utilizati in l'espressioni, Hè ancu cessatu di carricà grandi corde è blobs da u discu durante u processu di l'operatori NOT NULL è IS NULL. Materializazione esclusa da e viste per quale una scansione completa hè realizata una sola volta.

Cuntrolli supplementari sò stati aghjuntu à l'implementazione di u paràmetru "PRAGMA Integrity_check". Per esempiu, e tavule senza l'attributu STRICT ùn deve micca cuntenenu valori numerichi in colonne di testu è valori di stringa cù numeri in colonne numeriche.

In più di questu, hè ancu evidenziatu chì estensione di ricuperazione aghjunta, cuncepitu per ricuperà e dati da i fugliali di basa di dati danneggiati. L'interfaccia di linea di cumanda usa u cumandamentu ".recover" per restaurà.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • In u codebase, invece di u tippu "char *", un tipu separatu sqlite3_filename hè utilizatu per rapprisintà i nomi di file.
  • A funzione interna aghjunta sqlite3_value_encoding().
  • Aggiuntu u modu SQLITE_DBCONFIG_DEFENSIVE per impediscenu di cambià a versione di schema di almacenamento.
  • Aghjunghjite ancu per verificà a curretta di l'ordine di e fila in i tavulini cù u signu "SENZA ROWID".
  • L'espressione "VACUUM INTO" piglia in contu i paràmetri "PRAGMA synchronous".
  • Aggiunta l'opzione di compilatore SQLITE_MAX_ALLOCATION_SIZE, chì vi permette di limità a dimensione di i blocchi quandu assignate memoria.
  • L'algoritmu per a generazione di numeri pseudoaleatorii integrati in SQLite hè statu purtatu da l'usu di u cifru di flussu RC4 à Chacha20.
  • Hè permessu di utilizà indici cù u stessu nome in schemi di dati diffirenti.
  • L'ottimisazioni di u rendiment sò state fatte per riduce a carica di CPU da circa 1% durante l'attività tipica.

Infine, sè site interessatu à sapè ne di più Avete da sapè chì u codice SQLite hè distribuitu in u duminiu publicu, vale à dì, pò esse usatu senza restrizioni è gratuitu per ogni scopu.

U supportu finanziariu per i sviluppatori SQLite hè furnitu da un cunsorziu creatu apposta, chì include cumpagnie cum'è Adobe, Oracle, Mozilla, Bentley è Bloomberg.

Pudete cuntrollà più dettagli nantu à sta nova versione à u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.