Squadra editoriale

Ubunlog hè un prughjettu dedicatu à a diffusione è l'infurmazione nantu à e nutizie principali, tutoriali, trucchi è software chì pudemu aduprà cù a distribuzione Ubuntu, in qualsiasi di i so sapori, vale à dì, i so desktop è distribuzioni derivate da Ubuntu cum'è Linux Mint.

In parte di u nostru impegnu per u mondu di Linux è di u Software Libru, Ubunlog hè statu un cumpagnu di openexpo (2017 è 2018) è u Freewith 2018 i dui eventi più impurtanti di u settore in Spagna.

A squadra editoriale di Ubunlog hè cumposta da un gruppu di sperti in Ubuntu, Linux, rete è software lìberu. Se vulete ancu esse parte di a squadra, pudete inviateci stu modulu per diventà redattore.

[no_knock]

Editori

  • darkcrizt

    Passiunatu di e tecnulugie nove, di u gamer è di u linuxero in core disposti à sustene in tuttu ciò chì possu. Utente Ubuntu dapoi u 2009 (koala karmic), questu hè a prima distribuzione Linux chì aghju scuntratu è cù a quale aghju fattu un bellu viaghju in u mondu di l'apertura aperta. Cù Ubuntu aghju amparatu assai è hè stata una di e basi per sceglie a mo passione versu u mondu di u sviluppu di software.

  • pablinux

    Amante di praticamente ogni tipu di tecnulugia è utilizatore di tutti i tipi di sistemi operativi. Cum'è parechji, aghju principiatu cù Windows, ma ùn m'hè mai piaciutu assai. A prima volta chì aghju utilizatu Ubuntu hè stata in u 2006 è da tandu aghju sempre avutu almenu un urdinatore cù u sistema upirativu Canonical. Mi ricordu cun piacè quandu aghju installatu Ubuntu Netbook Edition nantu à un laptop da 10.1 pollici è gode ancu di Ubuntu MATE nantu à u mo Raspberry Pi, induve pruvu ancu altri sistemi cum'è Manjaro ARM. Attualmente, u mo urdinatore principale hà installatu Kubuntu, chì, à parè meu, combina u megliu di KDE cù u megliu di a basa Ubuntu in u listessu sistema operativu.

  • Ghjiseppu Albertu

    Attualmente, sò un Ingegnere Informaticu di quasi 50 anni d'età, chì in più di esse un prufessiunale cù certificazione internaziunale in Sistemi Operativi Linux, travaglia ancu cum'è scrittore di cuntenutu in linea per diversi siti web di diverse tecnulugia. È da quandu era ghjovanu, aghju amatu tuttu ciò chì tocca à a Scienza è a Tecnulugia, in particulare tuttu ciò chì hà direttamente à fà cù l'urdinatori è i so Sistemi Operativi. Dunque, da oghje aghju accumulatu più di 25 anni di sperienza cù MS Windows è più di 15 anni cù Distribuzioni GNU/Linux, è tuttu ciò chì riguarda u Software Liberu è Open Source. Per tuttu questu è di più, oghje, scrivu cù passione è prufessiunalità nantu à u Blog di DesdeLinux (2016) è quì nantu à Ubunlog (2022), sia nutizie puntuali è interessanti, sia guide pratiche è tutoriali utili.

  • Diego German Gonzalez

    Sò natu in a Cità Autònoma di Buenos Aires in u 1971. Aghju amparatu l'informatica cù u Commodore 64 è Linux cù una stallazione Debian falluta senza avè idea di ciò chì facia o un discu di stallazione di Windows. In Google aghju trovu Ubuntu è hè quì chì a nostra rilazioni principia. Sò un creatore di cuntenutu nantu à temi di tecnulugia, intelligenza artificiale, imprenditorialità è produtividade persunale. Cum'è una persona cù una disabilità visuale, sò particularmente interessatu à cumu Linux è u software liberu ponu aiutà à superà e limitazioni. In 2013 aghju scrittu un libru chjamatu "Da Windows XP à Ubuntu 13.10 Saucy Salamander", era un cuntributore à a rivista Linux + DVD è editatu u mo propiu blog chjamatu Planeta Diego.

  • Isaac

    Appassionatu di a tecnulugia, in particulare l'elettronica, i sistemi operativi *nix è l'architettura di l'informatica. Prufessore di Linux sysadmins, supercomputing è architettura di l'informatica. Blogger è autore di l'enciclopedia nantu à i microprocessori El Mundo de Bitman. Inoltre, sò ancu interessatu à pirate, Android, prugrammazione, etc.

Anziani redattori

  • Damien A.

    Appassiunatu di prugrammazione è di software. Aghju cuminciatu à pruvà Ubuntu torna in u 2004 (Warty Warthog), installendulu nantu à un urdinatore chì aghju saldatu è muntatu nantu à una basa di legnu. Dapoi è dopu avè pruvatu diverse distribuzioni Gnu / Linux (Fedora, Debian è Suse) durante u mo tempu di studiente di prugrammazione, sò statu cun Ubuntu per usu cutidianu, soprattuttu per a so simplicità. Funzione chì aghju sempre in evidenza quandu qualcunu mi dumanda quale distribuzione aduprà per inizià in u mondu Gnu / Linux? Ancu se questu hè solu una opinione persunale ...

  • Joaquin Garcia

    Storicu è informaticu. U mo scopu attuale hè di cuncilià sti dui mondi da u mumentu chì campu. Sò innamuratu di u mondu GNU / Linux, è Ubuntu in particulare. Amu pruvà e sfarente distribuzioni chì sò basate annantu à stu grande sistema operativu, dunque sò apertu à tutte e dumande chì mi puderete dumandà.

  • Francescu J.

    Appassiunatu di software liberu è apertu, sempre senza tuccà l'estremi. Ùn aghju micca usatu un urdinatore chì u so sistema operativu ùn hè micca Linux è chì l'ambiente di scrittore ùn hè micca KDE dapoi parechji anni, ancu se tengu u mo ochju nantu à e diverse alternative. Pudete cuntattà me mandendu un email à fco.ubunlog (at) gmail.com

  • Michel Perez

    Studiente di Ingegneria Informatica à l'Università di e Baleare, amante di u Software Libru in generale è di Ubuntu in particulare. Aghju utilizatu stu sistema operativu per un bellu pezzu, à tal puntu chì l'aghju adupratu in u mo ghjornu à ghjornu sia per studià sia per avè momenti di piacè.

  • Willy klew

    Ingegnere Informaticu, sò un fan di Linux, di prugrammazione, di rete è di tuttu ciò chì hà da fà cù e nuove tecnulugia. Utente di Linux dapoi u 1997. Oh, è un Ubuntu tutale malatu (chì ùn vole micca guarì), chì spera d'amparà tuttu ciò chì tocca à stu sistema operativu.