Squadra editoriale

Ubunlog hè un prughjettu dedicatu à a diffusione è l'infurmazione nantu à e nutizie principali, tutoriali, trucchi è software chì pudemu aduprà cù a distribuzione Ubuntu, in qualsiasi di i so sapori, vale à dì, i so desktop è distribuzioni derivate da Ubuntu cum'è Linux Mint.

In parte di u nostru impegnu per u mondu di Linux è di u Software Libru, Ubunlog hè statu un cumpagnu di OpenExpo (2017 è 2018) è u Freewith 2018 i dui eventi più impurtanti di u settore in Spagna.

A squadra editoriale di Ubunlog hè cumposta da un gruppu di sperti in Ubuntu, Linux, rete è software lìberu. Se vulete ancu esse parte di a squadra, pudete inviateci stu modulu per diventà redattore.

 

Editori

  • Darkcrizt

    Passiunatu di e tecnulugie nove, di u gamer è di u linuxero in core disposti à sustene in tuttu ciò chì possu. Utente Ubuntu dapoi u 2009 (koala karmic), questu hè a prima distribuzione Linux chì aghju scuntratu è cù a quale aghju fattu un bellu viaghju in u mondu di l'apertura aperta. Cù Ubuntu aghju amparatu assai è hè stata una di e basi per sceglie a mo passione versu u mondu di u sviluppu di software.

  • Pablinux

    Amante di praticamente ogni tipu di tecnulugia è utilizatore di tutti i tipi di sistemi operativi. Cum'è parechji, aghju principiatu cù Windows, ma ùn m'hè mai piaciutu assai. A prima volta chì aghju utilizatu Ubuntu hè stata in u 2006 è da tandu aghju sempre avutu almenu un urdinatore cù u sistema upirativu Canonical. Mi ricordu cun piacè quandu aghju installatu Ubuntu Netbook Edition nantu à un laptop da 10.1 pollici è gode ancu di Ubuntu MATE nantu à u mo Raspberry Pi, induve pruvu ancu altri sistemi cum'è Manjaro ARM. Attualmente, u mo urdinatore principale hà installatu Kubuntu, chì, à parè meu, combina u megliu di KDE cù u megliu di a basa Ubuntu in u listessu sistema operativu.

  • Damien A.

    Appassiunatu di prugrammazione è di software. Aghju cuminciatu à pruvà Ubuntu torna in u 2004 (Warty Warthog), installendulu nantu à un urdinatore chì aghju saldatu è muntatu nantu à una basa di legnu. Dapoi è dopu avè pruvatu diverse distribuzioni Gnu / Linux (Fedora, Debian è Suse) durante u mo tempu di studiente di prugrammazione, sò statu cun Ubuntu per usu cutidianu, soprattuttu per a so simplicità. Funzione chì aghju sempre in evidenza quandu qualcunu mi dumanda quale distribuzione aduprà per inizià in u mondu Gnu / Linux? Ancu se questu hè solu una opinione persunale ...

Anziani redattori

  • Joaquin Garcia

    Storicu è informaticu. U mo scopu attuale hè di cuncilià sti dui mondi da u mumentu chì campu. Sò innamuratu di u mondu GNU / Linux, è Ubuntu in particulare. Amu pruvà e sfarente distribuzioni chì sò basate annantu à stu grande sistema operativu, dunque sò apertu à tutte e dumande chì mi puderete dumandà.

  • Francisco J.

    Appassiunatu di software liberu è apertu, sempre senza tuccà l'estremi. Ùn aghju micca usatu un urdinatore chì u so sistema operativu ùn hè micca Linux è chì l'ambiente di scrittore ùn hè micca KDE dapoi parechji anni, ancu se tengu u mo ochju nantu à e diverse alternative. Pudete cuntattà me mandendu un email à fco.ubunlog (at) gmail.com

  • Miquel Perez

    Studiente di Ingegneria Informatica à l'Università di e Baleare, amante di u Software Libru in generale è di Ubuntu in particulare. Aghju utilizatu stu sistema operativu per un bellu pezzu, à tal puntu chì l'aghju adupratu in u mo ghjornu à ghjornu sia per studià sia per avè momenti di piacè.

  • Willy Klew

    Ingegnere Informaticu, sò un fan di Linux, di prugrammazione, di rete è di tuttu ciò chì hà da fà cù e nuove tecnulugia. Utente di Linux dapoi u 1997. Oh, è un Ubuntu tutale malatu (chì ùn vole micca guarì), chì spera d'amparà tuttu ciò chì tocca à stu sistema operativu.