Sta Settimana in GNOME: Sviluppatori di u Desktop U Più Usatu Rilascianu dinò Settimanale Cosa Novità Stanu travagliendu

Sta settimana in GNOME

Tempi fà avemu publicatu un novu postu nantu à ciò chì hè novu in KDE. U prugettu K esiste da un bellu pezzu, ancu se à l'iniziu era un'iniziativa per migliurà cose chjamate Usabilità è Produttività KDE. Quand'elli anu vistu ch'elli andavanu bè è chì era interessante, si chjama avà Sta Settimana in KDE. Ùn sò micca assai bè nantu à chì sò stati basati o perchè l'anu fatta, ma per un paiu di mesi hè statu ancu publicatu Sta settimana in GNOME.

Per esse onesto, u numeru d'entrata 9 Ùn hè micca u primu chì vecu di st'iniziativa, ma per qualchì ragione pensu chì ùn era micca qualcosa da tene contu. Forse perchè sò più di KDE, ùn a sò micca, ma a sola cosa certa hè chì u prugettu daretu à u desktop u più adupratu in Linux hà apertu una pagina (16 lugliu) chjamate sta settimana.gnome.org, dunque si prevede chì publicheranu entrate ogni settimana parlendu di tuttu ciò ch'elli anu fattu in l'ultimi sette ghjorni. Cum'è KDE, ma cù una struttura diversa.

Sta settimana in GNOME, i cambiamenti à vene

  • libadwaita hà simplificatu l'apparenza di i buttoni in a barra di titulu.
  • Tutte l'applicazioni GNOME Circle (qualcosa cum'è KDE Gear, ma cù software di terzu) sò state aghjunte à a lista predefinita in u magazinu di software.
  • GNOME 41 Release Candidate hè oramai dispunibile. In quantu à Ubuntu, ùn hè ancu statu cunfirmatu, ma ùn serà forse micca adupratu in Impish Indri.
  • Déjà Dup hà ricevutu un supportu per evità i backup pianificati durante u modu di risparmiu d'energia è u modu di ghjocu. Hà dinò ridisignatu a so pagina "accessu oauth cuncessu" per esse assai più bella è per sustene u modu scuru.
  • Polari, un cliente IRC, hè intrutu in u Cerculu GNOME.
  • A prima versione stabile di Relm4, una libreria GUI idiomatica basata in gtk4-rs, hè stata liberata cù u scopu di fà u sviluppu di l'applicazione GTK4 in Rust più simplice è più produttivu. In particulare, Relm4 offre avà un supportu per libadwaita, un libru cumpletu per principianti, è assai altri miglioramenti.
  • Telegrand hè un cliente Telegram ottimizatu per GNOME, è i divisori di ghjornu sò stati implementati in a storia di chat è u mittente di l'ultimi messaghji mandati hè statu ancu aghjuntu à a lista di chat. D'altra parte, a funzione di basa di dati di messaghji tdlib hè stata aghjunta chì permette à Telegrand di esse adupratu in modalità offline è accelera ancu u tempu d'apertura. Infine, i nomi di i mittenti sò stati culurati aduprendu u listessu schema di culori adupratu in Telegram Desktop è una icona hè stata ancu aghjunta per e chat appuntate.
  • U supportu per più conti hè ghjuntu in Fractal, una app di messageria per Matrix.
  • A lista di i Applicazioni per GNOME.

Meno punti, ma megliu urdinatu

Sta settimana in GNOME è Sta settimana in KDE riflette perfettamente cumu travaglianu i dui prughjetti. Mentre KDE publica decine di punti ogni settimana, GNOME publica menu, ma pensu chì li spiechi un pocu megliu. Hè chjaru chì Nate Graham ùn pò micca elaborà assai nantu à ognunu di i cambiamenti ch'ellu menziona, ma un utilizatore normale pò mancà e catture o un video. L’aghjusta quand’ellu pò, ma s’ellu a fessi per tuttu, l’articuli serianu assai più longhi è e pagine serianu più pesanti.

Questa settimana in GNOME duveria cuntinuà indefinitamente, è pensu chì incuraghjerà i sviluppatori à migliurà ulteriormente u desktop utilizendu a versione principale di sistemi cum'è Ubuntu o Fedora. GNOME ùn hà micca bisognu di tanti cambiamenti quant'è KDE 4, chì uni pochi d'anni fà era cusì instabile chì aghju pruvatu à aduprà Kubuntu è, piaciendu ciò chì aghju vistu, aghju avutu à lascià perchè hè cascatu troppu. GNOME migliurà cù sta iniziativa, sia in termini di cuncepimentu sia di funzionalità, ma rimarrà fedele à a so filosofia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.