Installa l'ultima versione di u lettore ExMPlayer

esplicatore

ExMplayer hè l'acronimu per "Extended MPlayer"Ciò chì ferma hè un indiziu assai impurtante per l'urigine di stu lettore: Si basa nantu à u putente MPlayer, unu di i lettori multimediali per Linux per eccellenza.

ExMPlayer hà cum'è funzione principale cerca in video aduprendu miniature, integrata in una interfaccia elegante, intuitiva è fluida. Cum'è un'altra aghjunta interessante pudemu cuntà l'incorporazione di 203 Codici audio è 421 Codici Di video, chì significa chì ùn serà micca necessariu installalli manualmente - per esempiu, attraversu u extra restritti da Ubuntu.

Dentru u supportu ExMPlayer pudemu truvà ripruduzzione in lac di cuntenutu -Cosa chì ùn hè micca novu, dapoi SMPlayer permette di ghjucà video da YouTube- è dinò a cumpatibilità cù i formati video cum'è VOB, MPG o DAT frà altri. Ci hè ancu u pussibilità d'incorporà sottotituli.

Un'altra caratteristica interessante di ExMPlayer hè u Funzione video 3D, chì face stu lettore unicu. Ciò chì duvete fà per godelu hè, in più di avè un cuntenutu compatibile, mette qualchi occhiali 3D è appughja u buttone, Chì pudete disattivà per vultà à a visualizazione normale in ogni mumentu.

Un'altra caratteristica notevole di ExMPlayer pudemu mette in evidenza a possibilità di aumentà u vulume di u lettore à 5000%, chì significa chì se un schedariu multimediale hà un volume assai bassu u pudemu alzà per ascultallu senza prublemi

Per finisce e caratteristiche ExMPlayer, stu lettore offre cunversione audio in più di dece formati diversi. Benintesa, grazie à u gran numeru di Codici L'audio integratu gestisce facilmente a riproduzione di i file sonori.

Installa ExMPlayer in Ubuntu

l'esaminatore audio

sobre installate ExMplayer in Ubuntu tuttu ciò chì duvete fà hè seguità u prucessu cunnisciutu di aghjunghje un PPA, resincronizà a lista di i repositori, è infine installà u pacchettu. Per fà questu, apre un terminal è eseguite i seguenti cumandamenti:

 sudo add-apt-repository ppa:exmplayer-dev/exmplayer
 sudo apt-get update
 sudo apt-get install exmplayer

Cumu pudete vede installate ExMPlayer in Ubuntu hè assai sèmplice è richiede solu esecutà uni pochi di cumandamenti. Appena l'installazione hè finita, puderete gode di stu lettore è di i vostri cuntenuti multimedia preferiti. Ùn esitate micca à cuntà a vostra sperienza sè vo osate pruvà lu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   jvare dijo

    Hè veramente assai cumpletu, ma a traduzzione spagnola manca. À u mumentu a versione chì aghju scaricatu funziona solu per mè in inglese.

bool (veru)