Bitwig Studio, una eccellente stazione audio digitale chì gestisce musica in diretta

Interfaccia Bitiwig

In un articulu precedente avemu parlatu di T7 Daw una ottima opzione per creà è edità audio in Linux. È sta volta parleremu di Bitwig Studio chì hè una stazione di travagliu audio digitale cummerciale chì pò esse adupratu per creà musica, hè multi piattaforma In altre parolle, hà versioni per Windows, macOS è Linux.

Bitwig Studio hè cuncepitu per esse un strumentu di spettaculu in direttaoltri un strumentu per cumpone, arregistrà, urganizà, mischjà è masterizà. Inoltre, offre un set di controlli per beatmatching, crossfading, è altri effetti aduprati da turntablists. Studio Bitwig Supporta l'arrangementu di musica lineare tradiziunale è a produzzione non lineare (basatu in clip). Hà supportu per più monitor è schermu tattile.

Studio Bitwig vene cun oltre 150 moduli musicali è hè riccu di funzioni, di i quali offre ancu funzioni DJ, chì hè utile, soprattuttu per quelli chì interpretanu a so musica in diretta.

In più di e funzioni di editazione di note è espressioni standard per nota, cume Velocity, Gain, Pan, Timbre, and Pressure, Bitwig Studio introduce strumenti unici cum'è micro pitch è edizione sofisticata in strati è hè un broker di punta in supportu MPE.

Cù Bitwig Studio pudete creà sfumature incrociate pRiproduce clips audio direttamente in a timeline di l'organizatore o in l'editore audio. In più, pudete creà fade per eventi audio in i clip, per una mudificazione veramente rapida ma flessibile.

Offre ancu a capacità di edità facilmente sfumature passendu u cursore di u mouse sopra i limiti di u clip o di l'eventu è trascinendu a maniglia di fade quandu apparisce. Crossfades sò creati automaticamente quandu si movenu clips per sovrapposti.

Di e so caratteristiche più notevuli sò:

  • Una stazzione di travagliu audio digitale cumpleta chì supporta Windows, Mac è Linux, assicurendu di ottene a stessa sperienza ùn importa micca in quale sistema operativu u gestite.
  • Strumenti multipli per compiti specifici è editazione di flussu di travagliu.
  • Importa i fugliali in furmati MP3, WAV, AAC, OGG, WMA è FLAC.
  • Hè furnitu cù più di 10 GB di soni per travaglià durante a creazione musicale.
  • Spedisce cù più di 80 strumenti è effetti per aiutà a vostra creatività in u prucessu di produzzione musicale.
  • Bitwig Studio sustene u cuncepimentu di u sonu, a registrazione, è a musica in diretta.
  • Interfaccia d'utilizatore integrata per un flussu di travagliu faciule.
  • Supportu per i plugins VST 32-bit è 64-bit.
  • Pacchetti di strumenti è effetti autoinstallati.
  • Sandbox per l'usu di plugins chì pruteggenu prughjetti interi da un malfunzione.
  • Possibilità di apre più prughjetti.
  • Edizione multipista da una sola vista.
  • Piste è effetti illimitati.
  • Veduta di l'interfaccia configurabile pudendu cuntà in u listessu unu di i moduli di arrangiamenti, mischji è edizione.

Cume installà Bitwig Studio in Ubuntu è derivati?

Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu Bitwig Studio hè un software cummerciale è ùn hè ancu micca un software gratuitu, ancu se malgradu quessa, l'utenti u compranu assai per aduprà.

Hè per quessa chì per scaricà u software deve esse scaricatu da u so situ ufficiale in a sezzione di scaricamentu induve pudemu truvà i ligami per e diverse edizioni di u software.

In u casu di Linux, Bitwig Studio offre un pacchettu DEB chì facilita assai l'installazione di l'applicazione in Ubuntu, Debian, è ancu in e distribuzioni derivate da ella.

U pacchettu pò esse ottenutu da u ligame sottu.

Fattu questu è uttenutu u pacchettu deb, basta à stallà u pacchettu cù u nostru gestore di pacchetti da un doppiu cliccà è installendu u pacchettu cù l'aiutu di u centru software o da u terminal.

In casu di installazione da u terminal Basta à pusiteci in u cartulare induve u pacchettu hè statu scaricatu, chì in u casu più cumunu hè in u cartulare di scaricamentu, chì ci pusiziunemu cù u cumandimu:

cd ~/Descargas

Procedemu à l'installazione cù:

sudo dpkg -i bitwin-studio*.deb

È in casu d'avè prublemi cù e dipendenze, li risolvemu cù:

sudo apt install -f

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.