Sublime Text 2, un ottimu strumentu per Ubuntu

Sublime Text 2, un ottimu strumentu per Ubuntu

E distribuzioni sò assai varie è parechje cunsiste à lascià u sistema operativu destinatu à una causa. A buntà è a bona caratteristica di Ubuntu hè chì hè destinatu à avè una piattaforma adattabile à ogni situazione. À ogni situazione cum'è avè un sistema operativu destinatu à sviluppà è creà prugrammi.

Chì strumenti devu prugramà?

Ci sò numerosi prugrammi è pacchetti in Ubuntu à pianificà. Avete un bon esempiu in Synaptic induve pudete marcà u tema di prugrammazione è tutti i pacchetti saranu mostrati.

Unu di i migliori strumenti per prugrammà hè di aduprà un IDE, un prugramma chì gestisce i fugliali è ci permette di mudificà, compilà è gestisce i nostri propri prugrammi creati in un ambiente sicuru.

El QUI per eccellenza cù u sistema Open Source es NetBeans, Un QUI chì gestisce assai bè è ci aiuta à creà prugrammi in vari linguaghji di prugrammazione. L'unicu requisitu di stu prugramma hè chì l'avemu u plugin java bè installatu è aghjurnatu.

Attualmente ci hè un altru IDE chì culpisce duramente in u mondu di a prugrammazione, Testu Sublime 2, un editore di codice abbastanza interessante chì permette di prugrammà in parechje lingue più di NetBeans.

Testu Sublime 2 Hà parechji altri benefici chì sò assai interessanti per a nostra vita d'ogni ghjornu. Unu di elli hè l'opzione di portabilità. Testu Sublime 2 hè per Windows, MAC è GNU / Linux in più chì esiste una versione portable avè lu dispunibule in u nostru pen drive.

A differenza di l'altri IDE, Testu Sublime 2 cuncentra tutte e persunalizazioni è cunfigurazioni in un solu fugliale, dunque quandu si copia stu fugliale è l'incolla in altri sistemi, averemu u nostru ambiente tutale listessu, un elementu chì hè assai stimatu in u ritimu di sviluppu di un'applicazione.

Chì sò i svantaghji di Sublime Text 2?

Di stu prugramma metteraghju dui svantaghji abbastanza impurtanti da tene in contu, ma chì sò generalmente assai salvabili. U primu hè chì ùn hè micca Open Source. Hà una licenza pagata ma per un prezzu assai ridiculu in questu mondu di u sviluppatore, alcuni eurò 39. Ma se ciò chì vulete hè di valutà u pruduttu, pudemu installallu è aduprà funzionalmente è cumpletamente gratuitamente.

U secondu svantaghju hè u so metudu di installazione in Ubuntu. A differenza di altri prugrammi, in Testu Sublime 2 ùn ci hè micca pacchettu deb induve pudemu installallu. Offrenu un pacchettu per compilà è installà ma chì hè luntanu da u principiante o da l'usu intermediu.

Ma cumu installu Sublime Text 2 in Ubuntu?

L'installazione cum'è l'avemu cummentatu l'avemu in un pacchettu cù e fonti chì una volta compilata a pudemu installà nantu à u sistema. Ancu se pudemu ancu avè installatu per mezu di i repositori chì, ancu se offrenu una versione ligeramente menu stabile, se pudemu avè u prugramma per un modu simplice. Per fà questu apremu u terminal è scrivemu

sudo add-apt-repository ppa: webupd8team / sublime-text-2

sudo apt-get update

sudo apt-get install sublime-text

Cù questu averemu l'IDE installatu è pienu funzionale, u truveremu in u nostru menu di unitati è pudemu ancu ancurà lu in u bacinu.

Più tardi vi insegneraghju cumu mudificà utile u prugramma ma mentre pudete ghjucà un pocu cù i paràmetri.

Più infurmazione - Synaptic un gestore debianite in Ubuntu , Gedit, un processatore o un editore di codice?,

Surghjente - Evviva Ubuntu


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   David Gomez dijo

    Joaquín, hè impurtante chjarificà chì Sublime Text ùn hè micca un IDE di prugrammazione. Hè un editore di testu cù caratteristiche assai interessanti per i sviluppatori è chì permette ancu a compilazione è l'esekuzione di codice in alcune lingue.

  2.   Javier Carazo Gil dijo

    Pare chì simu tutti d'accordu, l'altru aghju avutu a nutizia in Linux Hispanic http://www.linuxhispano.net/2013/04/02/instalar-sublime-text-en-ubuntu/ Ancu se devu ammettelu, li date assai più cuntenutu. À a fine, ciò chì accade hè chì Sublime sia una fonte chjosa, ma almenu per mè, rende u mo travagliu assai più faciule è diceraghju chì e prestazioni sò ancu megliu chè Geany in Gnome è XFCE.

    1.    Daniel Morale dijo

      In questu momentu aghju Sublime Text 2 nantu à u mo desktop, sì, a so versione Libera.
      Praticate u megliu processatore di codice chì aghju mai pruvatu.