SuperTuxKart 1.3 hè digià statu liberatu è queste sò e so novità

Certi ghjorni fà a publicazione di a nova versione di SuperTuxKart 1.3 hè stata annunziata chì vene cun qualchì nutizia assai interessante è di quale forse a più impurtante di elle hè a so versione portata per Nintendo Switch, l'introduzione di novi arene è ancu di più.

Per quelli chì ùn sò micca sempre à cunuscenza di Supertuxkart, devenu sapè què si tratta di un ghjocu di corsa gratuitu pupulare cù assai kart è tracce. Oltri a chistu, vene cun caratteri di vari prughjetti open source chì includenu parechje piste di corsa. Nanzu era un ghjucatore unicu o un ghjocu multiplayer lucale, ma cù sta nova versione e cose cambianu.

Ci sò parechji tippi di cuncorsi multiplayer dispunibili, chì Includenu corse regulare, prove à tempu, modu di battaglia è u novu modu di Cattura-Bandiera.

Principale nutizie SuperTuxKart 1.3

Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu ade nutizie chì spiccanu u più di sta nova versione di SuperTuxKart 1.3 hè chì u ghjocu hè statu purtatu per e console di ghjocu Nintendo Switch cù Homebrew installatu, allora sì avete un Switch è vulete esse capace di installà stu ghjocu nantu à a vostra cunsula pudete seguità l'istruzzioni per avè Homebrew In u ligame seguente.

Un'altra novità chì si distingue in sta nova versione hè quella aghjunghjenu a capacità di aduprà risposte di vibrazioni per i controllori chì sustenenu sta funziunalità.

Pudemu ancu truvà què E nuove arene aghjunghjenu chì supportanu u modu Capture-The-Flag: Labirintu di l'Anticu Colosseu (labirinti scuri è atmosfera in stile di u Colosseu Rumanu) è Alien Signal (ricrea l'infrastruttura di unu di i prughjetti per a ricerca di civilizzazioni extraterrestri).

Hè ancu citatu in l'annunziu di a nova versione chì u travagliu hè statu fattu per mudernizà i kart esistenti è Sara the Racer hè stata rimpiazzata da Pepper da i fumetti Pepper & Carrot è l'aspettu di i kart Gnu, Sara the Wizard, Adiumy è Emule hè statu rifattu.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Riprogettazione di a pista à u Stadiu di Football di Las Dunas.
  • In Hacienda, Old Mine, Ravenbridge Mansion è Shifting Sands, i limiti sò stati aumentati per permettà giri in u casu di un SUV più chjucu.
  • U modu "Risoluzione di Rende" hè statu aghjuntu à i paràmetri grafichi, chì vi permettenu di aumentà e prestazioni riducendu a risoluzione effettiva di l'imagine visualizata.
  • U menu offre un novu schermu cù una tavula di registri.
  • Transizione à aduprà u pacchettu di mudellazione 3D Blender 2.8 per creà tracce, mappe è arene. I script STK sò purtati dapoi a versione 2.7.
  • L'interfaccia d'utilizatore offre a capacità di cliccà nantu à l'URL di u testu.

Finalmente sè vulete sapè ne di più À propositu di sta nova versione di u ghjocu, pudete verificà i dettagli in l'annunziu ufficiale. U ligame hè questu.

Cume installà SuperTuxKart in Ubuntu è derivati?

Cusì, SuperTuxKart hè abbastanza populare è si trova in a maiò parte di e distribuzioni Linux, ma cum'è sapete l'aghjurnamenti ùn sò micca applicati immediatamente in i repositori cusì, per gode di sta nova versione avete bisognu di aghjunghje u repositoriu di ghjocu.

Questu pò esse aghjuntu à qualsiasi distribuzione basata in Ubuntu sia Linux Mint, Kubuntu, Zorin OS, ecc.

Per aghjunghje, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivite u cumandimu seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:stk/dev

Aghjurnà a nostra lista intera di repositorii cù:

sudo apt-get update

È infine procedi à l'installazione di Supertuxkart in u nostru sistema:

sudo apt-get install supertuxkart

Altru metudu per pudè installà stu grande ghjocu nantu à u vostru sistema, hè cù l'aiutu di pacchetti flatpak è u solu requisitu hè chì avete attivatu u supportu per stu tipu di pacchettu in u vostru sistema.

Per installà cù questu metudu, basta à apre un terminal è scrivite u cumandimu seguitu in questu:

flatpak install flathub net.supertuxkart.SuperTuxKart

Infine, se ùn pudete truvà u lanciatore in u menu di l'applicazione, pudete eseguisce u ghjocu installatu da flatpak scrivendu u cumandimu seguente in u terminal:

flatpak run net.supertuxkart.SuperTuxKart

È prontu à gode!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.