SuperTuxKart 1.4 arriva cù novi modi, migliurà è più

Super Tux Kart

SuperTuxKart hè un ghjocu video di corsa arcade 3D gratuitu basatu annantu à Mario Kart, chì u so caratteru principale hè Tux, a mascotte di u kernel Linux.

Dopu un annu di sviluppu, hè stata annunziata a liberazione di a nova versione di u ghjocu populari "Supertuxkart 1.4", una versione in quale sò state fatte diverse migliure à a grafica, è ancu l'intruduzioni di qualchi cambiamenti.

Per quelli chì ùn sò micca sempre à cunuscenza di Supertuxkart, devenu sapè què si tratta di un ghjocu di corsa gratuitu pupulare cù assai kart è tracce. Oltri a chistu, vene cun caratteri di vari prughjetti open source chì includenu parechje piste di corsa. Nanzu era un ghjucatore unicu o un ghjocu multiplayer lucale, ma cù sta nova versione e cose cambianu.

Ci sò parechji tippi di cuncorsi multiplayer dispunibili, chì Includenu corse regulare, prove à tempu, modu di battaglia è u novu modu di Cattura-Bandiera.

Principale nutizie SuperTuxKart 1.4

In questa nova versione di SuperTuxKart 1.4 chì hè presentata pudemu truvà chì ein i campi di football, i posti di partenza sò stati oscillati, In più di riprogettà u piazzamentu di l'articuli in e gare di campi di football per fà a cumpetizione cunvene, indipendentemente da u numeru di participanti (finu à e gare unu-à-unu). Per migliurà a pianificazione di a strategia di passaghju di a strada, i marchi sò stati aghjuntu in u campu.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue in sta nova versione hè quellu aghjustatu u modu di volta di prova, cum'è ciò chì hè aghjuntu una nova animazione per elementi è stelle è implementatu u supportu per i display di alta densità di pixel (HiDPI).

In quantu à u supportu per OS, hè citatu chì in Windows a capacità di generà assemblee per l'architettura ARMv7 hè stata implementata, mentre chì in Mac OS supportu per a versione 10.9 hè stata restaurata à 10.14 inclusive.

In più di questu, hè statu aghjuntu un mutore di rendering sperimentale chì usa l'API grafica Vulkan. L'opzione "-render-driver = vulkan" è u cumandamentu "/vulkan" sò dispunibuli per attivà.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Aggiunta una funzione per circà indizi nantu à u screnu cù operazioni di rete.
    A capacità di stabilisce un limitu à u numeru di ghjucatori hè furnita.
    Aggiuntu novu kart Godette. Mape Konqi aghjurnati.
  • I piste di Battle Island è Cave X aghjurnate. Risolti prublemi cù a traccia di l'Abissu Antediluvian. Aghjunghjite novi texture per a traccia Shifting Sands.
  • Introduce a scala di risoluzione di rendering per u renderer mudernu, per l'utilizatori cù una putenza GPU limitata, questu permette un rendimentu significativu (FPS) à u costu di a qualità di l'imagine. Puderà ancu permette effetti grafichi supplementari cù u stessu rendiment.
  • Simplificazione rimuovendu effetti grafici obsoleti inutilizati
  • Un saccu di aghjurnamenti à u codice ligatu à a texture
  • Càlculu automaticu di distanze LOD per mudelli 3D cunfigurati per aduprà LOD basatu annantu à a cumplessità di a traccia
  • Riflessione di u spaziu di u screnu migliuratu

Finalmente sè vulete sapè ne di più À propositu di sta nova versione di u ghjocu, pudete verificà i dettagli in l'annunziu ufficiale. U ligame hè questu.

Cume installà SuperTuxKart in Ubuntu è derivati?

Cusì, SuperTuxKart hè abbastanza populare è si trova in a maiò parte di e distribuzioni Linux, ma cum'è sapete l'aghjurnamenti ùn sò micca applicati immediatamente in i repositori cusì, per gode di sta nova versione avete bisognu di aghjunghje u repositoriu di ghjocu.

Questu pò esse aghjuntu à qualsiasi distribuzione basata in Ubuntu sia Linux Mint, Kubuntu, Zorin OS, ecc.

Per aghjunghje, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivite u cumandimu seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:stk/dev

Aghjurnà a nostra lista intera di repositorii cù:

sudo apt-get update

È infine procedi à l'installazione di Supertuxkart in u nostru sistema:

sudo apt-get install supertuxkart

Altru metudu per pudè installà stu grande ghjocu nantu à u vostru sistema, hè cù l'aiutu di pacchetti flatpak è u solu requisitu hè chì avete attivatu u supportu per stu tipu di pacchettu in u vostru sistema.

Per installà cù questu metudu, basta à apre un terminal è scrivite u cumandimu seguitu in questu:

flatpak install flathub net.supertuxkart.SuperTuxKart

Infine, se ùn pudete truvà u lanciatore in u menu di l'applicazione, pudete eseguisce u ghjocu installatu da flatpak scrivendu u cumandimu seguente in u terminal:

flatpak run net.supertuxkart.SuperTuxKart

È prontu à gode!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.