Timeshift, un strumentu per ricuperà u nostru Ubuntu

TimeShiftAttualmente ci sò parechje opzioni quandu si tratta di strumenti di backup, tuttavia ci sò pochi chì sò mostrati cum'è una soluzione ideale per i principianti. Attualmente, a soluzione a più simplice hè a Backup di u nostru Ubuntu, ancu s'ellu hè ancu a menu cumpleta. Dunque, assai scelenu di aduprà Timeshift, un prugramma di salvezza chì ci offre a stessa putenza cum'è Acronis o Time Capsule ma cù a simplicità di Ubuntu.

Timeshift hè un prugramma chì cattura u nostru discu duru è poi li cattura, lasciandulu cum'è quandu hè stata presa a cattura. Questu hè particularmente utile per quelli chì anu avutu un crash di sistema, anu avutu un cattivu aghjurnamentu, o solu vulianu cambià a distribuzione è volenu turnà à a prima distribuzione. Inoltre, cum'è strumentu di recuperu, Timeshift hè assai efficace postu chì permette di ristabilisce da un live-cd.

Inoltre, cum'è altre caratteristiche di Timeshift, ci hè a pussibilità di pianificà e catture di u sistema è induve ponu esse salvate, pudendu salvà in una diversa partizione di u sistema, qualcosa di assai utile quandu si recuperanu errori di u sistema.

Stallazione TimeShift

Sfurtunatamente, Timeshift ùn si trova micca in i repositori ufficiali Canonical, dunque se vulemu installà TimeShift nantu à u nostru sistema, duvemu apre u terminal è scrive u seguente:

sudo apt-add-repository -y ppa:teejee2008/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install timeshift

Dopu questu l'installazione inizierà è in pochi minuti u prugramma serà installatu. Dopu l'avemu apertu è pigliamu una istantanea, dopu questu u prugramma si attiverà è piglià catture secondu u periodu chì avemu marcatu (mensile, cutidianu, settimanale, annuale, ecc ...). Hè necessariu fà a prima cattura per chì tuttu cummencia à travaglià, ùn serà micca abbastanza cù l'installazione per attivà u compitu.

Aghju adupratu personalmente stu tippu di strumentu, in casu di Windows, Acronis hè cum'è una vita in più in un videoghjocu è ancu se in Ubuntu ùn hè micca qualcosa di cumunu cum'è in Windows, a verità hè chì ci sò di tantu in tantu serii errori di sistema è ancu di più se ci piace à imbulighjà cù u sistema, allora pensu chì Timeshift sia interessante è duverebbe esse unu di l'utili essenziali da avè in u nostru Ubuntu?ùn ci cridite micca?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Tafurer dijo

    Ùn mi lascia micca mette a copia di salvezza in un discu esternu.

  2.   Gladiatore dijo

    Ciao crack,
    Cumu mette u prugramma in spagnolu, ci hè qualchì modu?
    À ringrazià vi.